{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

Ulykkesnumre og ting / Overtro {{forumTopicSubject}}

Davs. Kom til at tænke på om der er nogle der har nogle ulykkesnumre-, farver, ting osv? smiley

Fx. med stævnenumre til stævner. Jeg red sidste weekend med stævnenummer 69, og havde det dårligste stævne til dato. Pony misforstod mig, jeg misforstod ham så det hele endte lidt i kaos. Ligeledes red jeg engang med stævnenummer 69 på en anden hest, hvor det heller ikke gik strålende... Denne weekend skal jeg så ride DM i military, og gæt hvem der har stævnenummer 69? Yup. To weekend i træk smiley

Ligeledes er alle andre farver end rød og blå ikke til stævnebrug. Synes altid det går galt. Med rød blev jeg Vestegnsmester, og med blå rider jeg stortset altid fejlfrit smiley

Så har i nogen lykke- eller ulykkesting?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ulykkesnumre og ting / Overtro
  • #1   13. sep 2013 Hvis jeg selv syer mine rosenknopper og har sådan en grim til på min valk, så går det godt smiley - og mit oldgamle stævneunderlag bringer også held smiley

Hvis jeg derimod for andre til at flette for mig, så går det altid helt vildt dårligt. Jeg får en dårlig tur og der sker dumme ting..

Btw, held og lykke i weekenden smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #3   13. sep 2013 Næh, hvordan skal en totalt ligegyldig ting som et nummer, en farve what ever, kunne ændre på hvad der sker og hvordan ting går??

• #5   13. sep 2013 hahah, omg Sofie. Det er jo dig, omg! smiley

• #6   13. sep 2013 Nej jeg har det ikke lige sådan med stævner, men da jeg skulle til eksamenen i sommers havde jeg en bestemt trøje på til alle de mundtlige eksaminer og det gik bare fantastisk, så nu er den trøje min lykke trøje hahaha... XD
    Også elsker jeg fredage den 13, fordi jeg altid har nogle vildt fede dage de dage, hvilket jeg også har idag, men jeg blev jo også født på en fredag D.13 smiley

• #7   13. sep 2013 Jeg havde det sådan at man ikke måtte træde på kloakdeksler som der stod et 40 tal på smiley når jeg nyser siger jeg altid prosit, hvis jeg snakker om at en dårlig ting heldigvis ikke har sket siger jeg altid 7-9-13 og banker i bordet e.l. i nærheden for at det ikke skal ske. Det var alt jeg kunne komme i tanke på p.t. smiley

• #9   13. sep 2013 Jeg har fået det for mig at hvis man går heeelt tom for penge betyder det at man får større pengeproblemer så hver mnd sørger jeg for at der er gemt feks bare en 10' er smiley ja jeg er overtroisk smiley

• #11   13. sep 2013 Det er godt nok ikke et nummer, men jeg har en bestemt ting som giver ulykke til springstævnerne.

Jeg rider jo elevpony og når jeg ikke er den første der springer på ham til stævner så rider jeg ikke nul, men lige så snart jeg er den første rider vi nul. Når der så er folk efter mig bliver de som regel disket eller får fejl.

Kommentér på:
Ulykkesnumre og ting / Overtro

Annonce