711 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

KÆMPE DILEMMA har brug for jeres hjælp......... KÆMPE DILEMMA har brug for jeres hjælp.........

hej jeg har et kæmpe dilemma. og har brug for jeres hjælp....

det er sådan at jeg har været i heste verden i 1 og et halvt år nu. men før jeg intresseret mig for heste var jeg den der i ved nok. populære tybe som ingen turde sige fra over for smiley og efter jeg fik med heste at gøre er jeg begyndt at være MEGET MEGET sammen med 2 heste-piger fra klassen. og de var hvis man kan sige det sådan nederst på ranglisten hvor jeg jo var helt oppe på den. men idag fik vi så en god lang snak, om om jeg skulle vinke farvel til min rigtig gode og populære veninde:( også være sammen med de 2 andre rigtig gode venner. eller at jeg skulle vinke farvel til de 2 skønne piger og så blive ved med at være den der lidt snobbede og populære sammen med hende den anden skønne:,-( og jeg ved det bare ikke. for jeg vil ikke kunne være begge dele for enden skal jeg være HELT øverst på ranglisten eller så skal jeg være den aller nederste....HJÆLP MIG

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KÆMPE DILEMMA har brug for jeres hjælp.........
  • #2   12. sep 2013 Hvis de "populære" venner ikke kan acceptere at du er sammen med nogle "upopulære", fordi i deler interesse - hvilke venner er så værd at beholde??

• #4   12. sep 2013 Hvis en af mine veninder gav mig sådan et ultimatum, så røg hun sgu ud.

Sorry to say.

Jeg snakker med den/dem jeg har lyst til og sådan er det.

• #5   12. sep 2013 Hvad er det der i virkeligheden betyder noget for dig? Hesten og gode veninder eller at være populær og sej?? Tror du skal kikke dig selv dybt ind i øjnene og spørge dig selv om hvad der er vigtigt her i livet for dig. Og hvilket valg DU kan leve med smiley Lykke til uanset hvilket valg du tager smiley

• #6   12. sep 2013 Jeg syntes du skal løse det på bedste vis, efter hvad der er mulgit. Nu kende rjeg ikke dem du omtaler, og jeg ved at der findes rigtig mange forskellige typer. I min klasse har alle heldigvis, et meget afslappet forhold til hinanden, men jeg kan godt se at det forholder sig meget anderledes andre steder. Jeg syntes ikke du skal droppe hverken det ene eller det andet, men så måske være 'den populære' i klassen, hvis du vil, og tilbringe din tid sammen med hestetøserne, så du ikke kommer udenfor, din 'populære' stilling i klassen, men samtidig heller ikke kaster de andre to piger væk.
    smiley

Og så er jeg altså også enig med Perenille K, og team tildur, med at du selv bør vælge. Overstående var bare en måde at gøre begge ting smiley

• #7   12. sep 2013 Jeg har altid været den type hvor de "populærer" går til mig, men jeg går til de "upopulærer" smiley

• #10   12. sep 2013 Det er noget Folkeskole fis. Hvis din populære veninde virkelig er din veninde så bliver hun hos dig selvom du går med de andre. Jeg har altid været den upopulære pige, og min bedste veninde i folkeskolen var en af de mest populære piger i klassen men sådan var det, vi var veninder og folk var ligeglade. Desuden så må du jo høre op med dig selv om du vil have ægte veninder eller leve i en falsk verden? For popularitet er ikke altid godt. Jeg ville til en hver tid vælge de ægte veninder. De holder længst smiley

• #11   12. sep 2013 Puha! hvis det var en af mine veninder ville hun ryge ud af mit liv med det samme!

Men ja tag og kig dig i spjelet og spørg dig selv hvad du vil med dit liv.

Men det er jo dit valg og husk nu bare på at veninder kan komme og gå. og at du selv skal kunne kigge dig selv i øjne bagefter.

• #12   12. sep 2013 Så der mig som altid bare var 'øverst på ranglisten' som du kalder det, fordi jeg var mig selv. Jeg går hen til de upopulære og taler når det passer mig og går hen til de populære og taler når det passer mig.

De der dumme blondiner, som alle klasser vel har, der tror de er noget værd, kom aldrig op på ranglisten, fordi de var så dumme at se på og det turde jeg glædeligt sige til dem.

Kort og godt, jeg er nok bare for rapkæftet til at tage mig af den slags smiley

• #13   12. sep 2013 Jeg kan slet ikke forstå hvordan hvem du går sammen med kan afgøre om du er populær eller ej? Enten er DU populær, eller også er DU ikke. For mig lyder det ikke som om at det er dig der er den populære, men din veninde. Og hvis du vælger at være sammen med hende, kan du ride med på hendes popularitet, gå i skyggen af hende, og hvad giver det dig i længden? Du skriver at du fik en god snak idag om hvad du skulle vælge? Med hvem af dem var denne snak? Jeg syntes at du skal være dig selv, og snakke med dem begge, og så må du finde ud af om du bliver populær af dette eller ej smiley

Kommentér på:
KÆMPE DILEMMA har brug for jeres hjælp.........

Annonce