5. jun 2007 Følger: 133 Følgere: 124 Heste: 3 Emner: 200 Svar: 1.226
Wee "låne" pony {{forumTopicSubject}}
Hejsa:D
Det er sådan at min egen hest har fået konstateret spat i begge bagben, og har nu fået af vide af dyrlæge at hvis vi havde muligheden for det syntes hun vi skulle sætte hende på græs i et år hvis vi har muligheden for det.
Det har vi så gjort og jeg har gået siden d. 3 juli uden rigtig at ride:(
Vi har snakket om at jeg skulle låne en hest jeg kunne ride det næste år, men der er ikke rigtig nogen jeg syntes jeg kan få noget ud af, så vi er begyndt at snakke om at vi skal købe en unghest til min søster som jeg så rider til så den er klar til hende når hun skal have hest, men dette er jo ikke bare lige noget vi gør, så nu har jeg fået lov at låne en pony jeg kan ride til den næste måneds tid, så er vi da lidt længere:P
Hun er redet lidt, og jeg har selv været på hende en enkelt gang, hvilket var første gang hun travede med rytter, og hun var bare det blideste, sød og rar og tog det som det kom:D Så glæder mig til at komme igang med hende igen:P
Denne skønhed:
http://www.heste-nettet.dk/markedspladsen/hest/vis/329215/
DETTE ER PÅ INGEN MÅDE MENT SOM EN ANNONCE, MEN HAR IKKE ANDRE BILLEDER/INFO OM HENDE:i
Blogger
Følger: 87 Følgere: 1943 Heste: 4 Emner: 3 Svar: 1.507
Men det lyder spændende.
okt 2012
Følger: 44 Følgere: 57 Heste: 4 Emner: 92 Svar: 782
det er vel dejligt atkomme igang igen
jun 2007
Følger: 133 Følgere: 124 Heste: 3 Emner: 200 Svar: 1.226
Nej dette er et "glædes indlæg" da jeg er glad for endelig at komme igang igen, og så er det jo ikke som sådan i min interesse at hun bliver solgt lige nu?
Christine:
Det bliver helt fantastisk! Glæder mig til endelig at komme på hesteryg igen:D
Blogger
Følger: 87 Følgere: 1943 Heste: 4 Emner: 3 Svar: 1.507
Vi må heller ikke dele vores facebooksider herinde...
Men som jeg sagde lyder det rigtig spændende!
Wee "låne" pony