{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.188 visninger | Oprettet:

AMT
AMT
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676

gravid, humørsvinginger??? {{forumTopicSubject}}

nok mest et emne for gravide/mødre..

har i oplevet humørsvingninger under jeres graviditet?
hvis ja i hvilken grad??

jeg har de vildeste humør svingninger, men mest på min kæreste. kan gå fra at være totalt glad, til at tænke de ondeste tænker, næsten om hvordan jeg slår ham langsomt og mest pinefuldt ihjel fordi han er irriterende, til at være såååå glad og syntes alt er så fantastisk smiley

det er virkelig syndt for ham, men det er godt nok svært at styre.. heldigvis ved han at der intet ondt er i det..

ud over det, har jeg pludselig brug for ufattelig meget bekræftelse i alt, om hvordan jeg ser ud, få og vide at jeg er elsket - og at jeg er tynd - hvilket er umuligt når man er gravid, og på det punkt hvor man faktisk bare ser tyk ud smiley

puha, det er ikke nemt, men hvor er det fantastisk...

er lige gået ind i 20'ende uge, og fandt først ud af for 6 uger siden at jeg var gravid smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gravid, humørsvinginger???
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #2   5. sep 2013 camilla: sådan havde jeg det sidste dag, da jeg ikke kunne få pommes frites, som jeg virkelig godt kunne have..

holdte dog tårene i mig, da vi gik på gågaden smiley

mange tak, glæder mig helt vildt, det var ikke planlagt, men det er det ihvertfald nu..

sandra: jeg tuder også over alt, især da jeg så prinsesse nathalie og digby ride kur til EM, der tudede jeg helt vildt.. smiley

• #3   5. sep 2013 Nu er jeg så ikke selv gravid, men min søster er i 4 måneder henne.

Hun var her i går, og hold da op! Både mig, hunden og kæresten var tydeligvis meget irriterende i går smiley Hæhæ! Det må man jo tage med.

Kan jo ikke bebrejde hende. smiley

• #4   5. sep 2013 Jeg mindes ikke at jeg havde humørsvingninger som sådan, men var alligevel mere følsom. Specielt når vi så film, jeg græd simpelthen så meget når der skete noget sørgeligt smiley Men jeg var i det hele taget ikke ret ramt af noget dom helst i min graviditet, jeg dansede nærmest lige igennem den (:

Men stort tillykke med graviditeten, det er det største i verden at blive mor smiley

• #5   5. sep 2013 Jeg stod i vores lokale brugs og var ved at give mig til at flæbe, de havde ikke ostepops. Og jeg skulle bare have ostepops NU OG HER...
    Men ellers havde jeg ikke nogen laster og hunørsvingninger ud over ostepops smiley

Kommentér på:
gravid, humørsvinginger???

Annonce