gravid, humørsvinginger??? {{forumTopicSubject}}
nok mest et emne for gravide/mødre..
har i oplevet humørsvingninger under jeres graviditet?
hvis ja i hvilken grad??
jeg har de vildeste humør svingninger, men mest på min kæreste. kan gå fra at være totalt glad, til at tænke de ondeste tænker, næsten om hvordan jeg slår ham langsomt og mest pinefuldt ihjel fordi han er irriterende, til at være såååå glad og syntes alt er så fantastisk
det er virkelig syndt for ham, men det er godt nok svært at styre.. heldigvis ved han at der intet ondt er i det..
ud over det, har jeg pludselig brug for ufattelig meget bekræftelse i alt, om hvordan jeg ser ud, få og vide at jeg er elsket - og at jeg er tynd - hvilket er umuligt når man er gravid, og på det punkt hvor man faktisk bare ser tyk ud
puha, det er ikke nemt, men hvor er det fantastisk...
er lige gået ind i 20'ende uge, og fandt først ud af for 6 uger siden at jeg var gravid
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
holdte dog tårene i mig, da vi gik på gågaden
mange tak, glæder mig helt vildt, det var ikke planlagt, men det er det ihvertfald nu..
sandra: jeg tuder også over alt, især da jeg så prinsesse nathalie og digby ride kur til EM, der tudede jeg helt vildt..
maj 2008
Følger: 183 Følgere: 400 Heste: 8 Emner: 629 Svar: 4.372
Hun var her i går, og hold da op! Både mig, hunden og kæresten var tydeligvis meget irriterende i går
Kan jo ikke bebrejde hende.
jan 2005
Følger: 66 Følgere: 66 Heste: 19 Emner: 13 Svar: 2.452
Men stort tillykke med graviditeten, det er det største i verden at blive mor
sep 2004
Følger: 40 Følgere: 43 Heste: 4 Emner: 115 Svar: 1.380
Men ellers havde jeg ikke nogen laster og hunørsvingninger ud over ostepops
gravid, humørsvinginger???