{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

Hjælp til en kreativ ansøgning! {{forumTopicSubject}}

Jeg kunne godt tænke mig at være med i "Hyggeudvalget" på mit gymnasie, hvor man skal pynte op til fester og arrangere hyggelige ting i hverdagene.

Man skal lave en kreativ ansøgning, men problemet er, at jeg ikke ved hvad jeg kan lave.
Er der nogen med en sjov/god idé?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til en kreativ ansøgning!
  • #1   4. sep 2013 Noget med noget "konfetti-glimmer" i hvert fald, tænker jeg smiley Du kan lave sådan en "æske", altså bare papir, der er foldet sammen, så det gør plads til andet papir indeni, og så lav en masse forskellige ark, hvor din personlighed vises og med en masse festlige ting ind i mellem - fx en festhat man kan klippe ud og så folde smiley

• #2   4. sep 2013 Nu ved jeg ikke hvordan i skal ansøge, men:

Skriv en normal ansøgning og kom den i en ballon, gå så ind med en ballon i snor, spring den når de begynder at undre sig, og giv dem papiret ? smiley

• #3   4. sep 2013 Du kunne evt. lave ansøgningen som en form for invitation ;-)?

• #4   4. sep 2013 Katrine: Det lyder super fedt! Men skal lige forstå idéen rigtigt. Jeg skal lave en æske, og i æsken skal være konfetti og en masse papirer der beskriver min personlighed?

Melisa: Den er desværre allerede blevet brugt af en fra min klasse, så det kan jeg ikke smiley

Smut: Tror det kommer til at blive en anelse svært ..

• #5   4. sep 2013 Yes, jeg har et eksempel på en, der er selve "æsken" bare ikke med, men jeg har lige prøvet at illustrere det. Så mangler der jo så bare en lukkeløsning, så tingene ikke bare falder ud smiley

profilbillede
Kommentér på:
Hjælp til en kreativ ansøgning!

Annonce