Farvel min skat <3 {{forumTopicSubject}}
Så er det idag jeg sige mit sidste farvel til min gamle pony adonis. Har haft ca 15 år med ham , så er helt Sønder knust . Føler lidt at jeg svigtet og skuffet ham . Har grædt det meste af natten . Min far er lige kørt derop for at sige farvel til ham . Det er jo hans lille hund , han købte adonis af mig , så kunne købe en hest . Adonis har været vores i små 10 år . Købte ham af Hanne på midtjyskridecenter . Da adonis kom til midtjyskridecenter sagde jeg til min ridelærer, at ham ville jeg ride på . Men nej, jeg fik afvide jeg ikke var god nok. Men efter nogle måneder fik jeg enlig chancen , vi havde lidt problemer de første par måneder. Men efter det hold nu kæft man hvor kunne vi dog springe. Vi nåede at komme op på et spring der var 120 cm . Nåede at starte en del på ham iden jeg blev for gammel . Glemmer aldrig dengang vi vandt en medalje , var så stolt af ham at jeg fik glædes tåre. Men de tåre der kommer herefter er fordi jeg føler at jeg har skuffet ham .
Adonis du vil altid være i mit hjerte og vil altid tænke på dig .
mar 2007
Følger: 13 Følgere: 18 Heste: 2 Emner: 6 Svar: 1.008
Jeg føler med dig
Jeg vil så sige, at jeg synes, du svigter ham, hvis han går og har det skidt og vælger ikke at lade ham aflive.
Som dyreejer skal vi jo handle ud for dyretes bedste interesse som bl.a. indebærer at de skal lide mindst muligt.
Selvom man så godt ved det er det rigtige at gøre vil man jo gerne forsat have dem hos sig.
nov 2008
Følger: 80 Følgere: 73 Heste: 4 Emner: 45 Svar: 220
mar 2007
nov 2008
jul 2012
Følger: 37 Følgere: 34 Heste: 3 Emner: 7 Svar: 28
sep 2012
Følger: 5 Følgere: 6 Heste: 4 Emner: 1 Svar: 105
Du er så sej og en rigtig god heste ejer (+din far) håber i får en god afsked
Respekt og kram herfra
mar 2007
Ellers skulle dýrlægen gerne opdage det ved den årlige tandraspning
nov 2008
Til Anette s. Han har tit haft kolik og har haft nogle dage hvor han ikke ville spise og ham der kender adonis rigtig sagde at det ikke var tænderne . Så ham bruger vi ikke mere . Der var mine heste står har en dv hvor han lavede handelsundersøges på. Det viser sig så nu at den har meget spat i det ene bagben .
Farvel min skat <3