{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Neglelak og jobsamtale (hurtigt)
  • #1   21. aug 2013 Kom som du ville hvis du får jobbet og skal arbejde der hver dag smiley

• #2   21. aug 2013 Jeg synes du skal undgå sorte negle.. Held og lykke idag smiley

• #3   21. aug 2013 Jeg ville også vælge at møde op, men hvis dine negle er kulsorte, så smid lidt grå glitter over så det ikke ser så voldsomt ud.
    Når det er en tøjforretning er negle helt ok.
    Havde du skulle møde til at være ekspedient i en isforretning ville jeg f.eks. have taget dem af, da det handler mere om hygiejne der smiley

• #4   21. aug 2013 De er ikk kunstige smiley
    Men tænke at tage sortnegle hvor der er lidt guldglimmer/glitter i smiley

• #5   21. aug 2013 Min chef, som er direktør i en virksomhed på 200 mand, har engang hvor vi talte om jobsamataler sagt til mig, at han synes at neglelak og lignende til jobsamtale var positivt, da det får en til at se velplejet ud (og præsentabel), men at man for guds skyld skal undgå at møde op med skallet og gammel neglelak.
    Så mit bud er ja tag endelig neglelak på, så længe det ser pænt og velplejet ud smiley

• #6   21. aug 2013 Så faktisk en gang en udseendelse om jobsamtaler, og der sagde de at man skal have naturlige negle. Altså ikke sorte negle med glimmer, overdrevent kreative negle eller lignende. Der var lavet en undersøgelse der sagde at "naturlige" (Som i naturligt udseende ala. Fransk manicure) var bedst. Tror dog det er forskelligt hvad de forerrækker. smiley

• #7   21. aug 2013 Jeg har altid fået fortalt at de arbejdsmarkedee typisk foretrækker personer naturligst som muligt hvori det forstås som pæne negle uden noget fancypancy over dem smiley
    Held og lykke!

Kommentér på:
Neglelak og jobsamtale (hurtigt)

Annonce