{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
696 visninger | Oprettet:

Planen blev ødelagt! Havde smidt sin sko :O {{forumTopicSubject}}

Godaften alle sammen!

Ja, jeg havde sådan planlagt at jeg skulle ride dressur på Landeur i dag, og at jeg skulle lave de øvelser vi har øvet på de sidste mange gange til undervisning. Så skulle jeg have den flotte stævne trense på (ja, det hedder den altså, syntes simpelthen den er for flot til almindelig træning smiley )..
Så skulle jeg ha hvide bandager, og hvidt underlag, så Landeur bare så lækker smækker ud når der nu skulle tages billeder af os smiley

Årh, men tror i så ikke hesten havde valgt at smide sin sko på bagbenet, og egentlig kan man godt ride ham, men gør det af princip ikke. Skal ikke lige pludselig stå med en hest der er halt, eller skæv i kroppen smiley

Så jeg måtte jo finde på noget andet...
Han fik derfor smækket sin finde nye rebgrime på, og så skulle der ellers bare øves tricks.
- Vi kyssede, han elsker det tricks (han misbruger det os, hvis jeg er blevet sur på ham, så kysser ham mig, og så kan jeg jo ikke lade være med at blive glad) smiley
- Så smilede vi. smiley
- så lavede vi spanske skridt, og det er han blevet dygtig til, han styrer bare de der spanske skridt for vildt! smiley
- og sidst men ikke mindst, øvede vi at neje, han har ikke helt balancen til det, men det gik nu fint nok smiley

Så selvom planen med dressur blev ødelagt, hyggede vi os nu alligevel med de tricks, og jeg fik brændt et par kalorier af når Landeur mente der skulle løbes! smiley

Hvad har i andre lavet med jeres i dag? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Planen blev ødelagt! Havde smidt sin sko :O
Kommentér på:
Planen blev ødelagt! Havde smidt sin sko :O

Annonce