{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
940 visninger | Oprettet:

Søger gode ideer {{forumTopicSubject}}

Da vi skal holde polterabend for min søster lørdag søger jeg nogle gode ideer til sjove ting vi kan lave.
vi starter på et wellness og får massage og da hun skal have hendes søn med rundt på 2 måneder kan det jo ikke blive vildt.
der er snakket om vi spiser hjemme hos en og hun skal prøve smage en masse med pind for øjne. Men hvad mere kan vi finde på??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger gode ideer
  • Christina H
    Christina H Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #1   15. aug 2013 Til min venindes polterabend arrangerede vi små lege og gættekonkurrencer i mellem aktiviteterne. Eksempelvis skulle vi alle medbringe en ting som symboliserede en situation eller sjov historie fra vores venskab med bruden, og hun skulle så gætte hvem der havde haft tingen med og hvad den symboliserede. Giver et meget godt break og ofte nogle sjove historier smiley Ellers har vi lavet quiz med hvor godt brud og brudgom kender hinanden. Få brudgommen til at svare på en masse spørgsmål om bruden( feks hvad er hendes dårligste vane, livret, hvordan vil du beskrive hende med 3 ord, hvis hun skulle have en tatovering hvad skulle det så være, hvad er hendes yndlingsdyr osv osv) og så skal bruden så gætte hvad hendes brudgom har svaret.

håber det gav lidt ideer

• Rasmus J
    Rasmus J Tilmeldt:
    okt 2019

Følger: 12 Emner: 2 Svar: 2
    #2   12. okt 2019 En god idé kan være noget lidt anderledes og grænseoverskridende smiley
    https://croquistilpolterabend.dk/

profilbillede
Kommentér på:
Søger gode ideer

Annonce