{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Priser på tatovering
  • #1   14. aug 2013 1000 vil jeg tro smiley

• #2   14. aug 2013 Der er stor forskel på priser på tatoveringer, alt efter om det skal være med eller uden farve, men regn med omkring 1000 kr. Sørg for, det er en dygtig tatovør, der gør det - jeg har set mange eksempler på billige tatoveringer - det er ikke kønt smiley

• #4   14. aug 2013 Min tattovør tager, 500 kr for en halv time og 800 for en hel. Hun er super billig og rigtig dygtig smiley

• #5   14. aug 2013 Miks tattoo lige ved Hovedbanegården inde i København er SUVERÆNE!! Er selv blevet tusset der og i Helsingør, og Miks var klart det bedste sted. Ekstremt dygtige, utrolig venlige og fair i pris smiley
    De tager 1000kr i timen, og mindste beløb er 500. Og så betaler man kun for den tid de reelt tusser.
    Vil tro 3 hjerter vil koste 500-1000

• #6   14. aug 2013 de fleste tatovøre har en time pris på 500-700 kr, og det tager vel ikke mere end 1 time at lave 3 små hjerter?: )
    jeg har fået lavet et på str med en 5 krone og den tog 15 min at lave smiley
    min søsters kæreste er tattovør smiley
    men han er i 7190 billund, det er pænt langt fra kbh smiley
    så vil gætte på mellem 500-1000 kr smiley

• #8   14. aug 2013 Find en god tattovør du vil ind til og så spørg, for priserne er meget forskellige, fra sted til sted. Kan jo godt være du kan få en god pris - når det "kun" er tre små hjerter smiley
    Jeg fik f.eks et hjerte på hånden og noget fra Hp i nakken, til kun 300 kr smiley

Kommentér på:
Priser på tatovering

Annonce