382 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

bedømmelse lav ? bedømmelse lav ?

Ej det er simpelthen for mærkeligt ...
ved slet ikke hvordan jeg skal formulere det, så det lyder ordenligt ?

Men prøver alligevel.. og hvis det er helt ude i hampen så, tager vi den bare derfra smiley

Jeg har denne her dejlige fulblodshoppe som jeg synes har nogen fine billeder og fin beskrivelse, nok er billederne lidt ens formet, men kan jo ikke ride og tage billeder samtidig smiley så når kæresten er med, kan man tage nogen billeder i ny og næ .. men sker dog sjældent og ikke noget der er værd at sættet på et galleri mange af dem.
ser så i mine bedømmelser at en har smidt en lav, spørg selvfølgelig ind til hvorfor hun har fået det ? smiley
for denne tilbage "du skal ikke tage det personligt, men kan ikke lide hesten"
hvordan kan man bedømme ud fra hesten ikke er "køn" i ens øjne.. ?
der er da mange her inde som jeg heller ikke synes om, men giver dem ikke bare lav fordi hesten er "grim" !
jeg ved godt jeg kan slå bedømmelser fra, men vælger ikke at gøre det, da jeg er ligeglad om hun for lav, middel eller høj .. det er bare at få en lav fordi ens hest er "grim" som jeg kun kunne trække på smilet af smiley
hvordan bedømmer i ?
smider i også bare en lav fordi i ikke bryder jer om hestene ?
jeg dømmer ud fra beskrivelse og billeder ..

vil dog indrømme hendes profil er lidt tør men har jo næsten også lige fået hende, og skal nok komme med en masse forskellige mindesmærkerne billeder .. :o) men chance skader da ikke ?

men synes når man giver lav skal der også være en grund, så man kan forbedre det .. kan jo ikke lave om på hesten smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bedømmelse lav ?
  • #1   12. aug 2013 Det er profilen man bedømmer, ikke hesten. Desværre glemmer folk det desværre.

Jeg er blandt dem der har slået bedømmelser fra. Så jeg slipper heldigvis smiley

• #2   12. aug 2013 Giver dig helt ret!
    Hvordan kan man give et lav når man ikke kender hesten. Og når jeg bedømmer kigger jeg på hvor smuk den er og hvis det er meget dygtig for den altid et høj eller hvis den ser rigtig sød ud..... Selvom en hest har uldet pæls ikke er såååå køn smider jeg et høj eller ingen bedømmelse da hesten kan have en unik personlighed så syntes faktisk ikke man kan bedømme... smiley

• #3   12. aug 2013 Giver heller aldrig lav fordi hesten er "grim".
    Synes man skal bedømme ud fra billeder og beskrivelse smiley

• #4   12. aug 2013 Ego - Ja det glemmer folk vist tit smiley
    Men det rør mig ikke at hun for lav, fordi i mine øjne kan man ikke bedømme hende, hun er smukkere end ekstra-høj smiley

• #6   12. aug 2013 Er totalt droppet ud af det der ræs med bedømmelser.. syntes virkelig det er latterligt! har heller ikke et behov for andre skal bedømme mine heste? hvis de vil dem eller mig noget kan de smide en kommentar og sige sin mening smiley

• #7   12. aug 2013 Enig med Line&alfred.
    Gider heller ikke det bedømmelses ræs længere. Er enlig selv fuldstændig ligeglad med om min hest får en lav eller en høj. I mine øjne er han smuk, og jeg elsker ham uanset om folk synes han er grim eller smuk smiley han varmer mit hjerte, og det er det eneste der betyder noget for mig smiley

Derudover, så synes jeg faktisk ikke nogen heste er grimme, de har hver deres charme smiley

• #8   12. aug 2013 Synes generelt det er åndssvagt at folk går så meget op i bedømmelser, for hvem siger at de afspejler hesten? Vigtigst af alt er jo bare at man selv synes éns hest er perfekt.

Men den der med at en eller anden synes at ens hest er grim, og derfor giver lav, det er da for skørt.. Hvis man skal, så skal man bedømme efter variation og kvalitet af billederne samt beskrivelsen, sådan så man kan mærke at hest og rytter har et bånd. smiley

• #9   12. aug 2013 Nu det jo forskelligt hvordan vi dømmer..

Jeg dømmer squ ikke profilen. Jeg er da ligeglad hvad folk skriver i deres profil. det et galleri og jeg bedømmer ud fra billederne. det jo ikke hvem kan skrive den største roman om deres hest..

Men anyway jeg sys godt man kan dømme med at hesten ikke er ens type og derned ikke sys om den.. det jo fair nok vi har ikke alle samme smag..

• #10   12. aug 2013 Men sådn helt ærligt hvem jeg gad dømme profiler ordenligt hvad jeg sjældent gider fordi folk jo få et føl hvis man giver dem middel eller lav. så havde jeg ikke givet din mere end middel. sys endelig hesten ser sød nok ud. men triske ensformige billeder og jah hesten ligner en hver anden hest på dem..
    der er ignen billeder hvor man tænker øjs godt billed af en pæn hest. det sådan lidt tja det et billed af en hest agtigt.

Men som sagt giver jeg de fleste høj fordi jeg ikke gider det der åårh hvorfor gider du min middel eller lav. også smider en hævn bedømmelse tilbage har jeg prøver engang.

• #11   12. aug 2013 har prøve hvor en gav nåde osie og vito lav, jeg spurgte og fik svaret ''fordi shetlændere er grimme''

• #12   12. aug 2013 det rør mig ikke det der bedømmelses fis, men bare når man spørg ind til hvorfor og man for svaret "den er grim" næsten.. det er da skørt smiley
    men som sagt kan min prinsesse ikke bedømmes ud fra en skala i mine øjne smiley

• #13   12. aug 2013 Giver ikke lav eller middel:-)
    Hvis jeg syntes profilen er lidt "kedelig" lader jeg bare være med at bedømme:-)

Kommentér på:
bedømmelse lav ?

Annonce