5. mar 2013 Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 2 Emner: 52 Svar: 567
bedømmelse lav ? bedømmelse lav ?
Ej det er simpelthen for mærkeligt ...
ved slet ikke hvordan jeg skal formulere det, så det lyder ordenligt ?
Men prøver alligevel.. og hvis det er helt ude i hampen så, tager vi den bare derfra
Jeg har denne her dejlige fulblodshoppe som jeg synes har nogen fine billeder og fin beskrivelse, nok er billederne lidt ens formet, men kan jo ikke ride og tage billeder samtidig så når kæresten er med, kan man tage nogen billeder i ny og næ .. men sker dog sjældent og ikke noget der er værd at sættet på et galleri mange af dem.
ser så i mine bedømmelser at en har smidt en lav, spørg selvfølgelig ind til hvorfor hun har fået det ?
for denne tilbage "du skal ikke tage det personligt, men kan ikke lide hesten"
hvordan kan man bedømme ud fra hesten ikke er "køn" i ens øjne.. ?
der er da mange her inde som jeg heller ikke synes om, men giver dem ikke bare lav fordi hesten er "grim" !
jeg ved godt jeg kan slå bedømmelser fra, men vælger ikke at gøre det, da jeg er ligeglad om hun for lav, middel eller høj .. det er bare at få en lav fordi ens hest er "grim" som jeg kun kunne trække på smilet af
hvordan bedømmer i ?
smider i også bare en lav fordi i ikke bryder jer om hestene ?
jeg dømmer ud fra beskrivelse og billeder ..
vil dog indrømme hendes profil er lidt tør men har jo næsten også lige fået hende, og skal nok komme med en masse forskellige mindesmærkerne billeder .. :o) men chance skader da ikke ?
men synes når man giver lav skal der også være en grund, så man kan forbedre det .. kan jo ikke lave om på hesten
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 63 Heste: 4 Emner: 293 Svar: 3.818
Jeg er blandt dem der har slået bedømmelser fra. Så jeg slipper heldigvis
jan 2012
Følger: 25 Følgere: 24 Heste: 3 Emner: 27 Svar: 562
Hvordan kan man give et lav når man ikke kender hesten. Og når jeg bedømmer kigger jeg på hvor smuk den er og hvis det er meget dygtig for den altid et høj eller hvis den ser rigtig sød ud..... Selvom en hest har uldet pæls ikke er såååå køn smider jeg et høj eller ingen bedømmelse da hesten kan have en unik personlighed så syntes faktisk ikke man kan bedømme...
apr 2013
Følger: 12 Følgere: 12 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 377
Synes man skal bedømme ud fra billeder og beskrivelse
mar 2013
Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 2 Emner: 52 Svar: 567
Men det rør mig ikke at hun for lav, fordi i mine øjne kan man ikke bedømme hende, hun er smukkere end ekstra-høj
mar 2009
Følger: 119 Følgere: 179 Heste: 10 Emner: 152 Svar: 2.882
jan 2011
Følger: 31 Følgere: 29 Heste: 3 Emner: 35 Svar: 191
Gider heller ikke det bedømmelses ræs længere. Er enlig selv fuldstændig ligeglad med om min hest får en lav eller en høj. I mine øjne er han smuk, og jeg elsker ham uanset om folk synes han er grim eller smuk
Derudover, så synes jeg faktisk ikke nogen heste er grimme, de har hver deres charme
aug 2006
Følger: 34 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 50 Svar: 1.132
Men den der med at en eller anden synes at ens hest er grim, og derfor giver lav, det er da for skørt.. Hvis man skal, så skal man bedømme efter variation og kvalitet af billederne samt beskrivelsen, sådan så man kan mærke at hest og rytter har et bånd.
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.256
Jeg dømmer squ ikke profilen. Jeg er da ligeglad hvad folk skriver i deres profil. det et galleri og jeg bedømmer ud fra billederne. det jo ikke hvem kan skrive den største roman om deres hest..
Men anyway jeg sys godt man kan dømme med at hesten ikke er ens type og derned ikke sys om den.. det jo fair nok vi har ikke alle samme smag..
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.256
der er ignen billeder hvor man tænker øjs godt billed af en pæn hest. det sådan lidt tja det et billed af en hest agtigt.
Men som sagt giver jeg de fleste høj fordi jeg ikke gider det der åårh hvorfor gider du min middel eller lav. også smider en hævn bedømmelse tilbage har jeg prøver engang.
aug 2013
Følger: 57 Følgere: 61 Heste: 5 Emner: 186 Svar: 2.691
mar 2013
Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 2 Emner: 52 Svar: 567
men som sagt kan min prinsesse ikke bedømmes ud fra en skala i mine øjne
maj 2012
Følger: 5 Følgere: 6 Heste: 4 Emner: 1 Svar: 55
Hvis jeg syntes profilen er lidt "kedelig" lader jeg bare være med at bedømme:-)
bedømmelse lav ?