{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.880 visninger | Oprettet:

emilie
emilie
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 99

kærlighed,sex (ikke får mindreårige!! ) {{forumTopicSubject}}

hej, ja sorry den ikke høre til her men ved ikke hvor jeg elelrs skulle spørge.. smiley

det er sådan at jeg i påskeferien mødte min drømmefyr troede jeg, og ja jeg blev desværre forelsket i ham. han spørger så on vi skal have sex og efter noget tid siger jeg ja, så det ender med at han tager min mødom. han begynder lige så stille at ignorere mig. og det var det der bare ikke måtte ske.

vi skriver næsten ikke mere, men han har ødelagt så meget at jeg virkelig behøvede at møde ham en sidste gang..

nå så her den anden dag synes mig og min veninde da lige at vi ville se om han svarede hende, det gjorde han.. han havde ingen anelse om at det var min veninde..
hun begyndte så at spørge indtil hvem han havde været i seng med og han sagde 2
så spørger hun hvornår.. og hvem
og så lyver han helt vildt...
han siger den ene var kæreste ( ved jeg ikke noget om)
og den anden var en han var helt forelsket i og som droppede ham.. og som gik på hans skole og så sagde han at det skete for 2 mdr siden...

han droppede mig, det skete for to uger siden, og jeg går ikke på hans skole... -.-´

ved ikke hvad jeg skal gøre?
er virkelig forelsket og jeg hader det!

undskyld det er rodet smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kærlighed,sex (ikke får mindreårige!! )
  • #1   7. aug 2013 Du er 12?...

• #2   7. aug 2013 Droppe tankerne om ham og nyd din barndom i stedet for at dyrke sex..

• emilie
    emilie Tilmeldt:
    mar 2012

#3   7. aug 2013 er 15, skrev forkert og den vil ikke ændre det -.-´
    bare rolig smiley

• #4   7. aug 2013 Den 23 december 2012 skrev du at du var 13? Bum bum. Stadig nyd din barndom.

• #5   7. aug 2013 12 eller 15, han er nok ikke lige dit livs kærlighed alligevel. Nyd at være fri i stede for. smiley

• emilie
    emilie Tilmeldt:
    mar 2012

#6   7. aug 2013 har fået denne bruger af en veninde da jeg ikke vil skrive det her på min rigtige da ingen ved det smiley

• emilie
    emilie Tilmeldt:
    mar 2012

#8   7. aug 2013 som jeg skrev lige før fik jeg kontoen af en veninde for at mine venner ikke skulle se hvem jeg var.. det er hende der brugte den dengang smiley

• #9   7. aug 2013 ååh, stakkels dig. Det sku svært at vide hvem man skal stole på..
    Desværre kan noget så uheldigt som en mødom, blive misbrugt..
    Er da ked af din første gang skulle ende sådan, alle fortjener en god oplevelse at huske på smiley
    Se om du kan komme vidre, sådan en idiot som ham fortjener intet,ikke engang at du bare så meget som prøver at skrive til ham. Ved det lyder hårdt, men trust me.. har selv været forelsket i de forkerte.. man bestemmer desværre ikke hvem man bliver forelsket i.. det lære ens hjerte aldrig at bedømme smiley alt der gør dig lykkelig, gør dig ulykkkelig senere hen, sorry .. but its true

• #10   7. aug 2013 (Psst, du er selv mindreårig smiley )

Man lære af sine fejl, og når du nu selv var så nem, så var det næsten logisk at han smuttede smiley

Han er ikke værd at samle på, drop du ham, og vent til der dukker en ægte en op.
    Og den ægte ville aldrig spørge dig om sex.

• emilie
    emilie Tilmeldt:
    mar 2012

#11   7. aug 2013 daydreamer : jaa ved det, mere for at advare så man ikke bliver probbet med beskeder om at man ikke skal lave sådanne emner smiley

celina...: tusind tak vil jeg prøve at huske smiley

• #12   7. aug 2013 Ak du har det under off topic, der står sex i overskriften. Brokker de sig endnu, så de dælme selv skyld i det smiley

• emilie
    emilie Tilmeldt:
    mar 2012

#13   7. aug 2013 ja præcis, men har bare set en del emner hvor folk virkelig bliver sure smiley

• #14   7. aug 2013 Hmmm,mad og kiggede lidt på dine tråde, nu skriver du det er 2 uger siden, er det så før eller efter D. 24, hvor du allerede udtrykker din tvivl om ham, og hvad han føler?

• emilie
    emilie Tilmeldt:
    mar 2012

#15   7. aug 2013 det skete før den 24 smiley det her skete for noget tid siden

• #16   7. aug 2013 Du skriver bare det skete for 2 uger siden.

Det svært at sige hvad der er rigtig for dig, men umiddelbart vil jeg som andre siger, også mene du skal droppe ham, og prøve at komme videre. For ud fra hvad du skriver, virker det som om han kun var ude på en ting, og nu har han fået hvad han vil ha, og er gået videre. Især når han som du i den anden tråd skriver, hænger på andre piger. Nok er det ikke nemt, men du er nød til at skulle videre, jo hurtigere jo bedre.

• emilie
    emilie Tilmeldt:
    mar 2012

#17   7. aug 2013 tak, ja har meget svært ved at forklare det derfor bliver det vildt rodet smiley

• #18   7. aug 2013 Drop ham og prøv at komme videre og det rigtig hvad der bliver sagt det hele og han ville absolut ikke spørge om sex hvis han var den rette for dig !!

Jeg var selv heldig at finde ham jeg mener er den eneste ene da jeg var 15 og vi brugte et år bare på at lære hinanden at kende..

Han lagde ofte op til noget men jeg sagde jeg ikke havde lyst og talte ærligt at jeg var bange for han ville forlade mig eller bare ville udnytte mig for sex..
    Han svarede så venter vi til du klar

Da dagen endelig kom lige inden min fødselsdag sagde jeg ja til at jeg ville med ham og han blev ved mig og vi er stadig sammen nu jeg er 18 og bliver 19 i år og han er den dejligste dreng på 20 næsten 21 vent til du føler dig tryg

For hvis han har spurgt dig efter sex og du sagde nej og du ikke havde hørt fra ham så havde han ikke været den rette

• #19   7. aug 2013 nu skriver du at du er 17 ?

• #20   7. aug 2013 Du er blevet godt og grundigt udnyttet, desværre ikke den fedeste måde at opleve sin første gang men det må du leve med.
    Glem ham og vendt på den rigtige dukker op - som så heller aldrig ville spørge om i skal have sex smiley

• #21   7. aug 2013 Det er sjællend at ens første gang er noget at råbe hurra for, var selv 15, og min blev ikke taget fordi jeg gad, så kan folk nok regne resten ud.

Mænd er nogle fjolser, og stol ikke på dem mht om de bare leder efter et knald.
    Mænd vil gøre og sige ALT for komme i bukserne på en.
    Det kan man næsten sige med sikkerhed du kommer til at opleve nogle
    gange inden du finder en der er værd at samle på.
    Et engangsknald er jo også okay, hvis bare begge parter er enige om det
    er hvad det er..

Det er noget svineri det han har gjort mod dig, men vil ikke lægge skjul på han nok ikke er den sidste nar du møder, jeg var selv mega naiv som teenager, mit råd fremover kan kun være - lad være med at være naiv, og stole på dem, gå ud med dem over længere tid.

• #23   7. aug 2013 Er det ikke ligemeget om hun er 15 eller 17? At blive udnyttet sådan er uanset alder ikke rart.

• emilie
    emilie Tilmeldt:
    mar 2012

#26   7. aug 2013 dixie, miniberideren: jeg er 15, som sagt ville den ikke ændre den fra 12, før så prøvede jeg igen og den spassede og ændrede den til 17 og nu vil den ikke.
    en falsk profil? helt seriøst? det var dog det mest platte til dato.. tror ingen ville lave grin med sådan noget.

team grafik: mange tak, kan bare ikke slippe ham

• #27   7. aug 2013 Kan godt se jeg var heldig med min første gang. Men jeg har så også lært at passe godt på mig, heldigvis smiley
    At jeg så har været en idiot bag efter, tja teenager juhu.

• emilie
    emilie Tilmeldt:
    mar 2012

#28   7. aug 2013 det sjove er bare at jeg ikke fortryder det, kun at jeg ikke lærte ham ordentligt at kende.. smiley

• #29   7. aug 2013 Det er jo kun godt, så spare du dig allerede for en masse dumme følelser smiley

• emilie
    emilie Tilmeldt:
    mar 2012

#31   7. aug 2013 ja er også glad for at jeg ikke fortryder, da man helst ikke skal fortryde første gang..
    men det at jeg blev forelsket er lort.

• #32   7. aug 2013 Du skal bare lade det gå ovre, slet hans nummer og fjern ham på facebook. Så bliver det meget lettere at glemme ham.

• kevin J
    kevin J Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #33   18. sep 2013 Mange drenge bilder piger lort ind og misbruger dem ganske enkelt for at få sex, sjov osv.
    Han har tydeligt gjort dette og ja intet at gøre, hvis du faktisk får ham tilbage laver han nogenlunde samme nr og går sin vej igen.

har selv været sådan.. godt at man bliver klogere af erfaring smiley
    ved det et gammelt indlæg ville bare lige sige det.

• #34   5. okt 2013 Altså jeg ved godt at jeg kun er 13, men jeg ved også at når man er forelsket i den forkerte kan det hjælpe rigtig meget at skrive alle de ting ned om ham som du ikke kan lide. Det hjælper!:-)

Kommentér på:
kærlighed,sex (ikke får mindreårige!! )

Annonce