{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

Intershowhorse resultater Juli - Vis jeres! {{forumTopicSubject}}

Synes vi skal have en lille tråd, hvor vi kan vise vores resultater frem fra ISH denne måned (Og eventuelt tidligere).

Og generelt til diverse ISH snak. smiley

Selv vandt jeg klassen 'Mest bedårende føl' med Stensbæks Le Coeur, og fik 6. plads i 'Bedste vandbillede' med Flicka smiley

Dette billede vandt jeg med:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Intershowhorse resultater Juli - Vis jeres!
  • #1   5. aug 2013 6. pladsen i Bedste vandbillede med Flicka smiley

profilbillede
  • #2   5. aug 2013 Min 6 plads i bedste close up med unghesten Weedo jeg rider på smiley

profilbillede
  • #3   5. aug 2013 3 pladsen til Innis Jerry i sjoveste benstilling smiley

profilbillede
  • #4   5. aug 2013 og 7 pladsen til Innis Jerry i bedste fremviste hest/pony

profilbillede
  • #5   5. aug 2013 Jeg fik desværre ingen placering denne omgang. Men stort tillykke med alle jeres placeringer, det er rigtig godt gået! smiley

Det er første gang jeg deltager, men jeg synes godt nok der var hård konkurrence? smiley
    Jeg kan heller ikke helt hitte ud af hvordan dommerne dømmer? Er det forresten forskellige dommere gang til gang eller er det de samme, der bare roterer rundt på forskellige kategorier?

Men stort tillykke til alle de placerede!

//Trine

• #6   5. aug 2013 Eva
    Ja, der kan godt være hård konkurrence, specielt i klasser hvor der er ærespræmier, eller cup smiley Men en god ide er at se det fra andres synsvinkel, og eventuelt få en veninde til at kigge billedet først. For det kan jo godt være at du synes det er et fantastisk billede, fordi hesten lige inden havde rullet sig i en kæmpe pøl, eller lige havde gået en perfekt LA - men det ved dommeren jo ikke smiley

Et billede jeg deltog med i Juni fx. havde jeg aldrig valgt selv at sende ind, men spurgte herinde og folk kunne bedst lide det, og så fik jeg placering smiley

Men ja, synes også der er hård konkurrence, og nogle gange undrer man sig lidt over hvorfor dommeren mon har valgt dét smiley

Det er forskelligt fra dommer til dommer hvordan de dømmer.

Dommerne kan godt skifte, men der er nogle der tit dømmer en klasse eller to smiley

• #7   5. aug 2013 Hej Trine.
    Det er forskellige dommere fra måned til måned. Dog er der nogle der går igen. Det er desuden også forskellige klasser fra måned til måned.

Derudover er man heldig at få nogle ledetråde ved deres facebook side, hvor dommerene nogle gange ligger ud hvad de kigger efter ved deres bedømmelse. Det var f.eks. der jeg fik inspiration til bedste fremviste hest, da der før har været en klasse med dette og en dommer havde skrevet hvad hun gerne ville se.
    Desuden kan du jo gå ind og se ALLE resultater der har været igennem årene og se hvad dommerene i de givne klasser ligger vægt på smiley - det har hjulpet mig en del igennem tiden smiley

- og mange tak smiley

• #9   5. aug 2013 Jeg deltog sidste år og har over 50 placeringer og en del 1 pladser.
    Det tog mig også et par måneder at lure at tage vinder billeder.

I kan se alle billederne der fik plscering her
    http://www.hestegalleri.dk/fotoalbum/staevner_og_loeb/358699-ish_2012

Jeg har også været dommer et par gange i år og kan sige at det er utroligt svært.

• #10   5. aug 2013 Le Coeur:
    Hahah jeg tror snart jeg fjerner Evas navn fra den her profil xD Det er mig, Trine, der skriver beskeden smiley Eva er min søster som jeg deler profilen med - og som aldrig er på :b

Men tusind tak for din respons! Jeg havde hele min familie inde over billederne i denne omgang - for ja, jeg ville gerne være helt sikker på, at det var de rigtige valg jeg havde truffet. Jeg deltog i cup'klasserne, og så Close-up + Blærerøv, og der var jo bare helt vildt mange tilmeldte, så dommerne har nok bare kunnet se noget mere i de andres billeder fremfor mine smiley

Men det lyder som en rigtig god ide at få HG til at vurdere billederne inden man sender dem ind. Nu skal jeg bare lige samle mig mod til at tilmelde mig igen. Det gjorde altså lidt ondt at sende 200 kr ind og få luft retur xD

Ja det var netop det jeg tænkte.. For der er da nogle billeder, der har nogle træk til sig, som JEG måske hellere ville foretrække over nogle af de billeder, der blev placeret af dommerne.

Men tusind tak fordi at du svarede! Det vil jeg da helt klart tage til efterretning smiley

//Trine

• #11   5. aug 2013 Team Haverkamp & Paaske:
    Aaaah okay! smiley Tusind tak for dit svar. Det lyder som en rigtig god idé. Jeg må hellere gå ind og støvsuge deres facebook side for guldkorn, så! :b

Og det var da så lidt! smiley

Vi har jo alle proppet en indsats i vores billeder, så sejren er da fuldt fortjent smiley

//Trine

• #12   5. aug 2013 Uuh Stald Mato, jeg vil da lige gå ind og tage et kig på dit fotoalbum.

Ja det må da også være svært for jer dommere at dømme og vælge ud af så mange billeder smiley

*Horses.. horses everywhere!*, haha smiley

//Trine

• #13   5. aug 2013 Haha, sorry Trine smiley

Første gang jeg deltog, var det også kun med ét billede, fordi det var en virkelig sjov klasse 'Bedste billede fra hesteryg'. Men jeg deltog kun i en, da det jo præcis er en del penge at bruge hvis man ikke vinder noget smiley Men en 50'er kunne jeg lige undvære.

Det jeg gjorde var at jeg smed omkring 10 billeder op, og så spurgte jeg hvilket der var bedst. Det billede jeg deltog med fik omkring 80 % af stemmerne mener jeg, og der var mange der havde skrevet smiley

Og de to tilmeldinger her i Juli har jeg faktisk slet ikke betalt for, fordi jeg vandt dem i en konkurrence via. Instagram. Så det var bare super fedt smiley Men ja, tror man skal være ret heldig at dommeren lige kan lide ens billede smiley

• #14   5. aug 2013 - Jeg føler virkelig at jeg spammer tråden smiley

Le Coeur: Haha det er helt i orden! :b
    Ej hvor fedt, at du så blev placeret i første omgang! Jeg tror helt klart, at jeg vil bede HG om hjælp næste gang. Når der er så mange hestefolk giver det jo også en meget bredere vifte af meninger - og hvis flertallet altså stemmer for, så må der da været noget om snakken :b

Årh, så er det da super flot at du både har vundet en klasse og blevet placeret i en anden, tillykke tillykke smiley Og så helt gratis, haha, det kan jo næsten ikke være bedre smiley

Ja jeg må lige lure nogle af de placerede billeder af, for at danne mig et overblik smiley

//Trine

• #15   5. aug 2013 (link fjernet)
    Deltog med det her billede, blev nr 5 smiley

• #16   5. aug 2013 Jeg deltog for første gang, med fokus på close-up.

Så jeg havde Jochum og Björk med. Jeg synes selv det var fine billeder, og min mor og lillesøster hjalp mig med at vælge mellem nogle stykker. De er så ikke hestemennesker. Og det blev desværre ikke til en placering:
    Jochum: (link fjernet)
    Björk (lånt hest) : (link fjernet)
    Det var ellers nogle fede rosetter. Dem ville jeg gerne have haft en af.

Og så deltog jeg i tykkeste hest med Jochum: (link fjernet)
    Det blev til en 10. plads smiley
    Godt nok synes jeg at han er smælderfed. Men når det kun blev til en 10. plads, så kan jeg jo tage det som et kompliment smiley

• #17   5. aug 2013 I øvrigt, så bliver "tykkeste hest" min første rosette med noget grønt i. Sådan en mangler i samlingen. Jeg har kun rød/hvid, blå/hvid og orange/hvid. Jeg har godt nok tænkt over at det var mærkeligt, at jeg kun må få røde og blå eller blive placeret i bunden smiley

• #18   5. aug 2013 1 plads i smukkeste blærerøv

profilbillede
  • #19   5. aug 2013 2 plads i tykkeste hest

profilbillede
  • #20   5. aug 2013 3 Plads i uartige heste/ponyer

profilbillede
  • #21   5. aug 2013 7 plads i close up
    smiley

profilbillede
  • #22   5. aug 2013 Weee!

profilbillede
  • #23   5. aug 2013 Fik på ish:
    8. Plads i bedste close-up : (link fjernet)
    6. Plads i smukkeste arbejdshest: (link fjernet)
    8. Plads i bedste vandbillede: (link fjernet)

På isp:
    4. Plads i sødeste legebillede: (link fjernet)

• #24   6. aug 2013 Fik en 7 plads i tykkeste hest/pony smiley

Kommentér på:
Intershowhorse resultater Juli - Vis jeres!

Annonce