1.001 visninger
|
Oprettet:
Drømmen om eget Ridecenter {{forumTopicSubject}}
Ja, er lige gået i "drømmemode", og sikkert som så mange andre herinde har jeg en lille drøm i maven om at starte mit eget Ridecenter..
Lækre faciliteter i top, store lækre folde, store lyse bokse, osv.. Plads til MANGE heste..
Hvad vil i sige er for/imod at starte eget Ridecenter?
Hvad skal med i overvejelser?
Hvordan skulle jeres drømme sted se ud?
Og hvad er jeres drømme der har med heste verden at gøre?
- kom med jeres tanker og ideer, billeder, osv..
Dette indlæg har som sådan ikke et formål - bare en hygge-tråd
jan 2013
Følger: 29 Følgere: 28 Heste: 3 Emner: 72 Svar: 565
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 135 Heste: 17 Annoncer: 14 Emner: 138 Svar: 1.644
Der er formentlig ingen banker, der vil hjælpe.
jun 2008
Følger: 158 Følgere: 154 Heste: 9 Emner: 116 Svar: 533
Der mangler rideskoler hvor hestens ve og vel er i fokus..
Jeg tænkte nu mere et sted hvor private kunne få opstaldet sine heste, og hvor mine egne kunne være - ren luksus.
Team - ja, præcis et stutteri er også min drøm..
US-mustang - man har vel altid lov at drømme, selvom det måske aldrig bliver virkelig
apr 2011
Følger: 73 Følgere: 83 Heste: 6 Emner: 151 Svar: 1.903
Jeg selv kan sagtens hygge mig med at bygge min egen lille virtuelle hestepension/stutteri/ridecenter i the sims 3. Det er hårdt at arbejde med heste i den virkelige verden, men i spillet kan man jo bare sætte det hele på pause eller "trylle" nogle penge frem, hvis der mangler
jan 2012
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 3 Emner: 96 Svar: 1.946
Jeg er så småt begyndt, har fået gården og en del af jorden, staldene er ikke klar og blir det ikke foreløbigt, men er godt på vej
Der er MANGE ting der skal tænkes igennem .
Hos mig er prioritet nummer 1: ØKONOMIEN skal kunne bære! Det nytter ikke noget at lave en masse hvis ens økonomi ikke tillader det, så jeg laver ting hen af vejen når pengene er der, ikke noget med at låne nogen steder, så må det hellere tage 20 år at blive færdig end 2 år så ryger hele lortet på tvang fordi man ikke havde pengene!
Liv: jeg er helt enig i ideen om at man kunne/skulle/burde lave rideskoler med hestens ve og vel i top prioritet samt for mit vedkommende at eleverne lærte mere end bare ridning, men osse om pasning osv. MEN at du ikke ønsker elever ind uden "grundridningen" iorden er jo mega urealistisk og ærgeligt, du burde jo NETOP ha elever fra starten så de allered der lærte den fornødne respekt og omgang med hestene. Syns ikke man kan sortere i folk på den måde, det er diskrimination samt i mine øjne tåbeligt.
jun 2008
Følger: 158 Følgere: 154 Heste: 9 Emner: 116 Svar: 533
Team miracle - det lyder da super! Kan sagtens følge dig i det med økonomien - det er det vigtigste..
Ved bare hvor dyrt det har været at sætte i stand ude ved mine forældre og lave stalden og faciliteter (der er plads til vores 3 heste - kan laves 1-2 bokse mere) og vi er bare SLET ikke færdige endnu - men det bliver super fedt når det er
maj 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 360
Stalden skulle være lys og lækker med maximal fold tid og gode forhold for både heste og rytter.
gerne med en lille løsdrift os:-)
Drømmen om eget Ridecenter