{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.524 visninger | Oprettet:

iMac genstarter hele tiden -.-' {{forumTopicSubject}}

Min iMac genstarter af sig selv, og siger der er sket en fejl, sådan rimelig ofte.. Måske sådan hver 3. dag. Det er virkelig træls, og ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre. Den gør det især hvis jeg tegner med min Wacom tegneplade.

Nogle der har prøvet det samme?

Det er den nyeste iMac herfra år 2013 smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iMac genstarter hele tiden -.-'
  • #1   5. aug 2013 jeg følger med! min hp gør nogenlunde det samme, lukker også ned i tide og utide den siger dog sådan her, og så larmer det af helved til når den kommer op med den blå skærm..

profilbillede
  • #2   5. aug 2013 Tine: Det der er Blue Screen Death og det betyder at der er rimelig alvorlige fejl på din computer. Vil anbefale dig at få den sendt til reperation. smiley

Men det med iMaccen ved jeg ikke helt. Det lyder underligt? smiley

• #3   5. aug 2013 Det lyder godt nok underligt, jeg ville spørge i Humac eller lign., for det kan da ikke være rigtigt.
    Lukker den bare ned helt af sig selv ud af det blå? Og hvad sker der inden den gør det?

• #4   5. aug 2013 Katrine:

Lige inden sidder den fast i et par sekunder, hvor man ikke kan bevæge musen eller noget. Og så lukker den helt ned og genstarter, og skriver på forskellige sprog, at der er sket en fejl smiley

• #5   5. aug 2013 TS - hvis den er så ny, så ville jeg henvende mig hvor den er købt, for det lyder til at den er blevet købt med en 'hæklefejl'.

Og TIne... det der.. jeppers.. windåse blue screen of death. Det hedder det af den åbenlyse årsag - nemlig at pc'en er majorly f*cked up. Hvis du er heldig, kan det klares via en reinstall/format C.. er du mindre heldig, er det en hardwarefejl, og så kan du lidt kysse den farvel.
    Been there, done that, got the t-shirt... 3 days ago. Min stationære begik harakiri med den skærm. Fysisk fejl på harddisken - den er så ikke til at redde - med ny harddisk i er der stadig problemer, muuuuuligvis strømforsyningen. Gudskelov er jeg ikke computerløs... har en Linux-bærbar, en netbook med win7 og en macbook smiley

• #6   5. aug 2013 Heiwa, lyder fandme ikke for godt! jeg har bare næsten lige haft den afsted fordi den gjorde det, de sagde blæseren skulle skiftes, det blev den, computeren kom tilbage efter 3 uger begyndte den på det igen..

• #7   5. aug 2013 Det er da for underligt. Det har jeg godt nok aldrig oplevet med mine eller andres macs. Jo at meget tunge programmer fryser og "crasher", men det får på ingen måde computeren til at starte op igen. Din iMac burde da heller ikke have problemer med at køre nogen programmer.
    Hvor har du købt den?

• #8   5. aug 2013 MegaPixel, arh for fanden, nu gør i mig sku bange!

• #9   5. aug 2013 den er fra elgiganten

• #10   5. aug 2013 Ind og brok dig, selvom de nok ikke ved noget som helst, men så må de finde ud af, hvad der skal gøres.

Kommentér på:
iMac genstarter hele tiden -.-'

Annonce