Har brug for nogle snushaner til at hjælpe mig. {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Tjaeh, sidder her og er skide irreteret.
Ser i, vores dejlige gamle hus i Lunderskov blev sat på tvang for et par måneder siden. Fair nok, fordi vi havde en del gæld i huset.
Huset blev bedømt til omkring 675.000 kr pga den ringe stand og dårlige beliggenhed.
Efter tvangsauktionen fik vi brev om at det var blevet solgt for 5000 kr. Ja, i hørte rigtigt, et hus med 7 værelser og en lille lejlighed i venstre side af huset, blev solgt for 5000 kr. Med stor garage, værksted, you name it. Spørg os lige om vi er tossede!
Vi kunne ikke få lov til at ansøge om at begære ny auktion, fordi advokaten - Ulovligt - valgte at sende os papirende til der var 1 dage tilbage fristen udløb. Og det ville vi naturligvis ikke kunne nå at sende. Så dvs. at den som solgte huset, gjorde det bla. ulovligt.
Nå, men nu til sagen.
Jeg er tosset over en veninde og hendes familie (Må ikke se hende længere, det er der så en god grund til, får også boksehandsker på hver gang jeg ser hendes fjæs .. ) pga noget udestående.
Nå, men vi tror altså de har lavet en aftale med advokaten om at de ikke skulle sende papirerne. Hvilket jo er ulovligt. Lad os bare sige, at de kender alle i byen rigtig godt, har bla 2 butikker og er de mest velhavende i den lille by.
Altså, selvfølgelig er det træls at flytte fra huset og det jo, og jeg vil ikke 'få det tilbage' bare kæmpe en kamp så mine forældre kan få nogle flere penge evt. i erstatning. Ivertfald min mor, som var ejeren af huset.
Jeg/vi vil så gerne se om I kunne finde ud af hvem der ejer huset nu? Har prøvet på Krak. Og der viser den at det er min far (Hvilket det ikke er!) som hedder Henrik. Så Krak er ikke opdateret.
Så en eller anden snushane, please se om i kan finde ejeren af huset? Vil meget gerne se om der er noget ekstra vi kan gøre i denne sag.
Vi er igang med at se om vi kan køre en sag mod min tidl. veninde og hendes familie, mod krænkelse af menneske rettigheder. Så kan i nok forstå hvor alvorligt det er.
Adressen er:
Sydbanevej 12 6640 Lunderskov. Tidl. Ejer; Angelique/Bianca ***** & Henrik ******.
(Stjernerne er vist fordi jeg ikke syntes i skal have hele navnet).
Så nuværende ejere af huset søges! Skriv meget gerne til mig over PB vis i ved noget.
Knus & Kram
Louise Laursen.
apr 2012
Følger: 36 Følgere: 36 Heste: 1 Emner: 8 Svar: 197
apr 2010
Følger: 58 Følgere: 49 Heste: 4 Emner: 150 Svar: 1.550
Og TROR ikke dette her på nogen måde er udhængning. VIS det er, er i velkomne til at kontakte mig over FB. Har en side derinde, Hedder også Lulu & Flæskedyrene. Vis dette her emne pludselig bliver slettet.
apr 2010
dec 2005
Følger: 60 Følgere: 84 Heste: 5 Emner: 17 Svar: 2.735
Ka man ik et eller andet sted, se hvem der er tinglyst ejer?
For fx se og hør, ka tit fortælle om, hvem der ejer hvad og hvor meget de skylder i det.
Så tænker om det ik er offentlig tilgængelig?
Og det er eddermanme en lortet måde, at gøre det på.
Hvis det er tilfældet, ka jeg godt forstå hun er en ex. Veninde.
Og det lyder ik som om, at der er rent mel i posen, i denne sag.
Men for at ka søge, tror jeg det kræver flere oplysninger.
jul 2005
Følger: 55 Følgere: 62 Heste: 5 Emner: 359 Svar: 4.362
Og så er det fint du ikke nævner navne. Men nu bor min far i Lunderskov og jeg har selv boet der også.
Jeg ved godt, hvem du snakker om. Bare ved at læse de ejer 2 butikker.
Nu er der ikke mere end 10 butikker i byen, så at vide hvem der ejer de 2 er jo noget alle ved i den by.
men håber alt falder på plads for jer.
feb 2006
Følger: 38 Følgere: 41 Heste: 4 Emner: 680 Svar: 7.850
Der er misligholdt gæld, og så er det banken der sætter det på tvang, og dem der accepterer et evt bud?
De sætter det jo på tvang for at få alle, eller så meget som muligt af deres penge hjem igen.
Men om nogen, må det være advokaten der skal klages over
jun 2011
Følger: 30 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 43 Svar: 1.646
Men om i får en form for erstatning eller flere penge for huset, det er så spørgsmålet.
Jeg har før hørt om huse der er solgt på tvang til 1 kr. Hvis ikke der er nogen der byder mere, så bliver det solgt til, til tider latterlige lave priser.
dec 2003
Følger: 33 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 69 Svar: 1.455
mar 2009
Følger: 26 Følgere: 29 Heste: 6 Emner: 5 Svar: 349
Kan sagtens forstå din vrede - men det er noget man får professionelle til at hjæpe med ikke "snushaner fra HG"
Kakao-ponyen:jeg håber ikke din mor kan hjælpe (for hendes egen skyld) - da hun i den grad overtråder hendes tavshedspligt.
hele med en løsning:O)
jan 2006
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 4 Emner: 198 Svar: 9.374
sep 2005
Følger: 57 Følgere: 54 Heste: 12 Emner: 9 Svar: 998
maj 2008
Følger: 60 Følgere: 70 Heste: 1 Emner: 45 Svar: 1.135
apr 2012
Hej.
Alle har mulighed for at gå ind i Tingbogen og se hvem der ejer en ejendom på: tinglysning.dk
Det er her det er registreret hvem der ejer en ejendom og hvor meget der skyldes i ejendommem m.m. Det fremgår af Tingbogen, at ejendommen er solgt på Tvangsauktion. Når man køber en ejendom på tvangsauktion, kan man bede om at få et auktionsskøde på ejendommen, altså få skrevet ned, hvem der nu ejer ejendommen. Herefter kan man så også låne penge i ejendommen. Men man har ikke pligt til at få et skøde på ejendommen.
Men de tidligere ejere kan gøre det, at de ringe til Retten og får at vide, hvem der har købt deres ejendom. Tvangsauktioner er offentligt og derfor har de lov til at få at vide, hvem der har købt ejendommen. Det står i auktionsbogen. De skal ringe til den ret, hvor huset er beliggende. Det er:
Retten i Kolding
Vejnavn: Kolding Åpark 11
Postnummer: 6000 Kolding
Tlf: 99686800 E-mail: kolding@domstol.dk
Link: Retten i Koldings hjemmeside
Mvh.
Monika Jørgensen
apr 2010
Det er meget muligt, men det var nu mere fordi at så hedder det ikke udhængning Ikke når det kun er første navn.
Pernille:
Jeps, jamen så ved du hvem jeg taler om. Sikkert meget søde, men deres datter er en forpulet lille snu tøjte, som godt ved hvordan man får andre snoet om sin lillefinger. Og det har hun vel efter sine forældre.
TUSIND TAK FOR ALLE HENVENDELSERNE!!!!!
feb 2006
Følger: 38 Følgere: 41 Heste: 4 Emner: 680 Svar: 7.850
Håber din dag blir bedre nu.
apr 2010
apr 2010
apr 2012
maj 2009
Følger: 52 Følgere: 60 Heste: 1 Emner: 28 Svar: 964
apr 2010
Helt præcist. Specielt når huset er vurderet til 670.000 kr.
Det er som at have en special sadel til 30000 kr og så sælge den til 100 kr. Bare snot hamrende dumt, og utroligt mistænkeligt.
maj 2009
Følger: 52 Følgere: 60 Heste: 1 Emner: 28 Svar: 964
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Banken acceptere den lave pris, fordi at banken bare skal have en eller anden slags penge ind :o). Det er det tvangsauktioner går ud på, banken skal bare have et eller andet ind så derfor accepteres det bud der nu må komme som er højest.
Banken vil hellere have lidt penge, end slet ingen.
Så det er ikke mistænkeligt.
Har man pengene, så kan man købe gode huse til lidt penge og bruge resten på evt. renovation.
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Er man interesseret, kan man læse her hvordan det foregår;
http://www.tvangsauktioner.dk/Kobere/
Har brug for nogle snushaner til at hjælpe mig.