{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
448 visninger | Oprettet:

At farve hår, vilde farver. {{forumTopicSubject}}

Jeg har længe farvet mit hår 'vilde' farver. lige indtil januar hvor min mor og far synes det skulle stoppe. For jeg skal på en ny skole, og de vil gerne have jeg giver et godt indtryk. Plus at de synes ikke det er særligt pænt, jeg tænkte så okay det er vel nok heller ikke så svært. Men nøøøøøj hvor vil jeg gerne farve mit hår igen, specielt nu hvor det er gået op for mig at det er nemmest nu. Selvom at ja der er mange der dømmer folk med sådan et hår. Men det laver ikke om på hvem jeg er, og det siger mere om dem end det gør om mig. Det rør ikke rigtig mig at de dømmer mig, for jeg synes selv det er flot. Men når jeg bliver 18 og selv bestemmer så er det jo at jeg selv skal tjene penge for at farve mit hår måske, og der er ikke særlig mange der tager imod folk med skrigende hår desværre. Så jeg ville bare gerne bruge mine sidste to år inden jeg bliver atten, på at farve mit hår uden det egentlig betyder så meget for min hver dag. Men jeg ved bare ikke rigtig hvordan jeg skal forklare det til mine forældre smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At farve hår, vilde farver.
  • #2   3. aug 2013 Jeg tror bare de har brug for bedre argumenter, for der skal mere til xD

• #5   3. aug 2013 Hvis man ikke kan give et "godt indtryk" med en anderledes hårfarve, så har man garanteret heller ikke lyst til at være venner med de mennesker! Jeg har haft alverdens hårfarver og overvejer at kaste mig ud i en ny omgang - de folk der ikke kan lide det og synes det er grimt kan rende mig, dem der kan lide det eller stadig tør snakke til mig skal da være så hjertens velkommen til at sige hej!
    Forklar dine forældre at det er bedre du farver dit hår nu, hvor du ikke skal arbejde istedet for at du venter til du er 18 og nok skal finde et arbejde smiley

• #6   3. aug 2013 Fuck de andre.. Det er dit hår du bestemmer!

Og hvis ikke folk kan acceptere dig med en vild hårfarve, så er de ingenting værd for dig.

• #7   3. aug 2013 Jeg er 20 og farver stadig mit hår i tossede farver, men jeg er så også på kontanthjælp lige pt, så det er begrænset hvor meget det betyder... x)

Men jeg er så blevet træt af, at man ikke kan få crazy colors i en ordenlig permanent, så nu har jeg besluttet mig for at farve mit hår sort, og købe extensions i underlige farver og bruge dem som underlægnings farver. smiley
    På den måde kan man stadig have tosset hår, men også neutralt når det kræves. smiley
    Måske det også kunne være løsningen for dig? smiley

Kommentér på:
At farve hår, vilde farver.

Annonce