22. maj 2011 Følger: 94 Følgere: 91 Heste: 6 Emner: 56 Svar: 222
Sindssyge svigermor! {{forumTopicSubject}}
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre... Jeg har den her sindssyge svigermor som kun er ude på at ødelægge mig og hendes egen søn! Jeg har været kærester med hendes søn i godt og vel et halvt år, og har ingen intentioner om at stoppe foreløbigt, men jeg er ved at blive sindssyg af hans mor! Hun er meget ondsindet, og køre min kæreste physisk ned. Hun siger til ham at han aldrig bliver til noget, og at han er belastning for hende, (det skal siges han har en lille bror, som er hendes et og alt!) Hun truer ham tit med at ringe til kommunen så han bliver smidt ud. Hun har taget alt fra ham og betaler ingen ting til ham ud over hans medicin, han har epilepsi og sukkersyge, så han har brug for mange piller om dagen. Nu kender jeg min kæreste, og han er abselut ikke en doven teenager! Han har to arbejds, han arbejder i Fakta hele ugen, og går med aviser to gange om ugen, så han tjerne sine egne penge!
Jeg var på Bornholm med dem i starten af sommerferien, her var hun meget streng og vi måtte abselut ingen ting selv! Vi skulle sove hvert sit sted, ham og hans famille sov oven på mens jeg kunne sove alene nede i stuen.. Vi måtte ikke noget og måtte næsten ikke kigge på hinanden! Vi fik så afvide hvis vi ville have noget at hygge med om aften (spise) måtte vi selv købe det, for vi måtte ikke få noget af det de havde købt (fair nok!) Vi købte så jordbær med chokolade, og lavede det da vi kom hjem. Da jeg havde skyllet dem, spurte han om de ville have nogle, det ville de ikke, de takkede NEJ tak. Så vi lave dem færdige og satte os til bors, og spurte hans lillebror om han ville have noget, det ville han gerne og han spiste dem sammen med os, (det skal siges der ikke var særlig mange). Efter vi var færdige, går der noget tid og hans mor kommer pludselig og siger/råber "Hvordan er det vi har opdraget dig! Hvorfor sidder i her og spiser jordbær, uden og give det til jo andre! ", blev meget overrasket, vi havde jo spurt om hun ville have noget og hun sagde NEJ, hvordan kunne hun så tillade sig at blive sur, hun sagde hun var blevet tilbudt jordbær og ikke jorbær med chokolade! (for det jo ikke det samme!). Der gik min grænse og jeg tog hjem, det samme gjorder de, siden da er det bare gået ned af bakke.. Vi har fra starten af ikke måtte sove sammen før jeg var fyldt 16, det er også helt fair syntes jeg. Men nu må vi pludselig ikke se hinanden andet end to gangen uden og det skal være skifte hvis hos ham og mig, og han har ikke måtte komme i mit hjem i en måned. men min mor er ikke glad for jeg kommer der ud, når hun opføre sig sådan.
Jeg ved simpelhen ikke hvad jeg skal gøre hun styre vores forhold, og jeg kan ikke holde det ud, men jeg elsker jo for fanden min kæreste højer end noget andet! Og vil ikke give slip, heldigvis hvis jeg holder ud, er det kun 1 1/2 år endnu til han kan komme væk derfra og aldrig se dem igen! Han er 16 og har været sådan mod ham til han fyldte 8 hvor hans lille bror blev født. Hun har afskåret hele hans fars famille af, da hun af en eller anden grund bare ikke kan lide dem, de siger alle hun er sindssyg, både min kæreste og hans lillebror og far er meget tynde, selvom hun er stor og (fed)
Ved ikke kom jeg kan holde det ud længere, ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg, ville nok bare ud med det.. Er grædefærdig, heldigvis skal vi går i 10. Sammen (dog ikke samme klasse) så lidt får jeg ham da at se
aug 2007
Følger: 127 Følgere: 95 Heste: 3 Emner: 68 Svar: 229
Så sig din mening og så må du sgu gå lidt hårdt til
feb 2013
Følger: 6 Følgere: 7 Heste: 3 Emner: 494 Svar: 3.196
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.255
aug 2006
Følger: 34 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 50 Svar: 1.129
16, hvilket hun gentagende gange også skriver
TS
Jeg synes du skal tage en dyb indånding - Du er der for HAM og ikke din svigermor, så det er hende der har et problem. Havde jeg stået i din situation i den alder, havde jeg i den grad trukket mine forældre indover så de kunne tage en voksen snak om den opførsel som din svigermor byder dig. Synes da det er helt uacceptabelt, og håber i hvert fald det bedste for dig og din kæreste og jeres fremtid
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.255
aug 2009
Følger: 122 Følgere: 272 Heste: 19 Emner: 386 Svar: 7.148
maj 2013
Følger: 11 Følgere: 2 Emner: 44 Svar: 236
Jeg var blevet sur.
nov 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 1 Emner: 47 Svar: 319
jun 2012
Følger: 109 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 107 Svar: 2.669
Men har du snakket med din kæreste omkring det for st vide i har de samme holdninger?:)
Sp syntes jeg du skal følge de andres råd;)
I er ikke ældre og du skal ikke stå alene om at spørge hvad der forgår, gå til dine forældre og få en ordentlig snak sammen med dem og din "svigermor", det kan være svært da du jo ikke vil miste din kæreste, i denne situation kan jeg godt forstå du ikke føler dig sikker:)
Håber alt godt for dig og din kæreste!!
//Stephanie N M Poulsen
maj 2011
Følger: 94 Følgere: 91 Heste: 6 Emner: 56 Svar: 222
Sjovt nok er det aldrig de samme venner der kommer hos dem, for de skrider når de har fundet ud af hvor sindssyg hun er.
Hun har intet arbejde, og lever på dagpenge som stopper for hende om et nogle måneder fordi hun ikke kan finde ud af at arbejde
Hvis vi havde et ekstra værelse, var han også flyttet her over, men det har vi ikke
Desværre hjælper det ikke at slå i boret, hun er kold og kynisk. Og staffer ham bare mere
jan 2012
Følger: 25 Følgere: 24 Heste: 3 Emner: 27 Svar: 562
Håber for jer at i for det ordnet
maj 2005
Følger: 114 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 3.692
Der udover, så findes der jo desværre nogle sviger/forældre som ikke kan finde ud af at opfører sig ordenligt.. Det er ikke første gang man hører at moderen ikke bryder sig om kæresten. Det må være en forfærdelig følelse at man ikke er velkommen. Min afdøde søster, havde også engang en kæreste, hvis mor ikke kunne fordrage min søster. Og ingen forstod hvorfor, for hun var noget af det skønneste og dejligste personlighed. Deres forhold ente med at gå galt..
maj 2011
Følger: 94 Følgere: 91 Heste: 6 Emner: 56 Svar: 222
Dejligt at vide det ikke kun er mig og min famille der kan se hun er sindssyg i hoved. Vi går klart vider med det, og min kæreste siger selv han har brug for hjælp nu
apr 2008
Følger: 49 Følgere: 75 Heste: 3 Emner: 44 Svar: 2.475
jun 2009
Følger: 74 Følgere: 79 Heste: 3 Emner: 95 Svar: 804
Jeg havde da været glad for at hvis jeg var hende, min søn havde fundet en sød pige. Håber alt går godt nu
jun 2011
Følger: 17 Følgere: 19 Heste: 3 Emner: 29 Svar: 1.138
Her har de ikke lukket døren for hans mor, men hendes besøg skal være på deres præmisser. F.eks. mener hun at hun er allergisk over for deres hamstre (men ikke storebrorens kanin og marsvin), og derfor skal de ud på altanen, hvis hun skal på besøg. Dette går de selvfølgelig ikke med til, og derfor kom hun ikke på besøg i lang tid. Jeg tror hun er ved at have ændret mening, for hun har i hvert fald været der siden
Håber i finder ud af det, for hvis man er stædig og vil det nok skal det nok lykkedes
jun 2011
Følger: 17 Følgere: 19 Heste: 3 Emner: 29 Svar: 1.138
Sindssyge svigermor!