679 visninger
|
Oprettet:
Er det bare så svært? {{forumTopicSubject}}
Jeg har oprettet en annonce ang udlån af en af mine heste da jeg pr ikke må ride om han skal stå her eller udlånes er et fedt bare han står så jeg kan kører ud og se til ham en gang imellem...
Men ingen seriøse henvendelser
Er det bare svært at finde en låner/ part for tiden??
Kan huske jeg som barn elskede at ride andres heste og nød arbejdet i det og nu om dage vil de have betaling for det mindste...
Vil i evt kigge min annonce og se hvad jeg evt skal rette for det gør ondt at se han ikke bliver holdt i gang for tiden
mar 2010
Følger: 50 Følgere: 50 Heste: 3 Emner: 210 Svar: 1.014
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.172
nu har jeg ikke søgt låner men part. jeg har haft en annoce i 3 måneder og fået 14 henvendelser, hvor kun 2 af dem faktisk viste sig at være intresseret, alle de andre stoppede ligepludselig med at svare, fandt ud det var for langt væk på trods af de vidste adressen fra start og 2 dukkede bare aldrig op.
jeg syntes ærlig talt at det er respektløst at henvende sig, hvis man i virkeligheden ikke er intresseret, og jeg er så træt af det at jeg ikke gider mere og har pillet min annoce ned
jeg har altid selv været part rytter og altid haft STOR fornøjelse af det og kan helt ærligt ikke forstå de folk som skrive hvor det jo så åbenbart ikke intressere dem alligevel, øv.
mar 2013
Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 2 Emner: 52 Svar: 568
Ved den gang jeg lånte fik jeg min hjem som min egen. Hvilket næsten er pointen i at låne en hest ud
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 26 Heste: 12 Emner: 439 Svar: 3.243
aug 2006
Følger: 34 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 50 Svar: 1.132
Men jeg tror bare det er fordi, at de fleste stiller alt for mange krav, både som ejer og som låner.. Og så er vi nok bare ret fedtede med vores pengepung nu her for tiden.
Jeg ville med glæde låne en hest hvis jeg havde pengene til omkostningerne, synes da at det uden videre er en ren luksus at få den mulighed! Måske er folk bare blevet mere kræsne?
maj 2010
Følger: 42 Følgere: 65 Heste: 2 Emner: 35 Svar: 930
okt 2004
Følger: 16 Følgere: 15 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 28
Er det bare så svært?