{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

Er det bare så svært? {{forumTopicSubject}}

Jeg har oprettet en annonce ang udlån af en af mine heste da jeg pr ikke må ride om han skal stå her eller udlånes er et fedt bare han står så jeg kan kører ud og se til ham en gang imellem...

Men ingen seriøse henvendelser

Er det bare svært at finde en låner/ part for tiden??

Kan huske jeg som barn elskede at ride andres heste og nød arbejdet i det og nu om dage vil de have betaling for det mindste...

Vil i evt kigge min annonce og se hvad jeg evt skal rette for det gør ondt at se han ikke bliver holdt i gang for tiden smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det bare så svært?
  • #1   1. aug 2013 Jeg ved min veninde er igang med at kigge efter udlån på en hest, hun kan slet ikke finde nogle...

• #2   1. aug 2013 ja det er det åbenbart blevet.
    nu har jeg ikke søgt låner men part. jeg har haft en annoce i 3 måneder og fået 14 henvendelser, hvor kun 2 af dem faktisk viste sig at være intresseret, alle de andre stoppede ligepludselig med at svare, fandt ud det var for langt væk på trods af de vidste adressen fra start og 2 dukkede bare aldrig op.
    jeg syntes ærlig talt at det er respektløst at henvende sig, hvis man i virkeligheden ikke er intresseret, og jeg er så træt af det at jeg ikke gider mere og har pillet min annoce ned smiley

jeg har altid selv været part rytter og altid haft STOR fornøjelse af det og kan helt ærligt ikke forstå de folk som skrive hvor det jo så åbenbart ikke intressere dem alligevel, øv.

• #3   1. aug 2013 Det er svært at finde en låner, hvis man har mange krav.

Ved den gang jeg lånte fik jeg min hjem som min egen. Hvilket næsten er pointen i at låne en hest ud smiley

• #4   1. aug 2013 søger selv låne hest eller køb hvis det den rigtige og lige som du sys det svært og finde en låner sys jeg det svært og finde en hest. men jeg ville hvis jeg var diig skrive hvordan hesten er i omgang på mark og underridningen

• #5   1. aug 2013 Synes desuden også det er utrolig svært at finde en part! Jeg har søgt meget længe, og kun været ude at prøve 1 hest som til gengæld alligevel stod ret langt væk fra mig.

Men jeg tror bare det er fordi, at de fleste stiller alt for mange krav, både som ejer og som låner.. Og så er vi nok bare ret fedtede med vores pengepung nu her for tiden.

Jeg ville med glæde låne en hest hvis jeg havde pengene til omkostningerne, synes da at det uden videre er en ren luksus at få den mulighed! Måske er folk bare blevet mere kræsne? smiley

• #6   1. aug 2013 Mange som søger en part klager altid over at der ingen er, men jeg har selv kun fået én seriøs henvendelse på min pony.. Tror at man skal passe på med at have alt for mange krav, både som ejer af hesten og som part! smiley

• #7   1. aug 2013 Er det egentlig ikke også lidt svært at "holde gang i" ens annonce herinde? Jeg oprettede en annonce i forgårs, og jeg er da lidt bange for at folk ikke rigtig ser den mere fordi den ligger så langt tilbage. Selvfølgelig hvis man aktivt søger, men alligevel. Er der noget man kan gøre for at holde en annonce i gang, eller er der bare ikke særlig mange der er interesserede i at købe (låne i TS's tilfælde) lige nu?

Kommentér på:
Er det bare så svært?

Annonce