Efterlyser heste!! Efterlyser heste!!
nr 1:
Navn: Handsome
Alder: Han var 7 Da vi havde ham så vil skyde på han er han er 12-16 år nu
Race: Travhest
Stangmål: 165-169 cm
Aftegn: Mener han havde en stjerne og måske også to hvide sokker
Kendetegn: Han var ret frisk, Har gået 2 travløb (Bullund travbane) Hvor han slog over i galop og blev diskvalificeret. Var virkelig en energi bombe og havde altid ret meget krudt når han skulle rides. var trafiksikker.
Nr 2:
Navn: Edison
Alder: Han var 1,5 år gammel da vi havde ham så i skyde på han er 3-4 år nu
Race: Ren Tinker med rød pas
Stangmål: Dengang mener jeg han var de 138cm men han er sikkert højere nu
Aftegn: Han er mest hvid men har store sorte pletter, mener han havde helt hvid hale. stor bred blis.
Kendetegn: Dengang vi havde ham var han Hingst, han blev solgt til en på fyn. Han var meget rolig men var også lidt hingstet. Han er under Dansk Tinker Forening, Hans far mener jeg hedder Kenzo's Welsh Boy men er ikke sikker!
Nr 3:
Navn: Cindy
Alder: Hun var 4 da vi solgte hende så hun er nok 6-7 år nu
Race: Connemara-blanding
Stangmål: 130 (måske har hun vokset lidt)
Aftegn:Helt grå! Med sort man og hale og sort aftegn!
Kendetegn:Hun knytter sig RIGTIG meget til sine ejere! Hun blev ved et uheld solgt til en forbandet hestehandler som solgte hende videre, nede ved sønderjylland. hun kan godt lide børn hvis bare de er stille omkring hende. så snart hun ved nogle ikke gør hende ondt er hun den sødeste overfor personen.
nr. 4
Navn: Ronja (Limira's Ronja)
Alder: hun er 5 (solgte hende i vinters)
Race: fjordhest/oldenborg blanding
Stangmål: 147,5 cm
Aftegn: Hun er karamel brun Med zebrastriber på forbene. Sort/blond man og sort hale.
Kendetegn: Hun har haft en skade på begge forben her i vinters. ved ikke om det er helet men venstre forben er 5 cm og højre er såret 1,5 cm hun er den muskuløse type, hoppe med stort H. Største nusse hovede.
Nr 5:
Navn: Maja
Alder: Hun var 7 da vi solgte hende så hun må være 11-14 nu
Race: Shetlænder
Stangmål: 102 cm
Aftegn:En lille stjerne i panden, rød
Kendetegn: Mega sød.. Min alderførste pony! Største nussehovede. elskede skovtur.
Nr. 6:
Navn: Prins (Lille Prins)
Alder: Han blev født i vores stald d. 9 april. han må nok være 5-7 år nu
Race: Shetlænder
Stangmål: Dengang vi solgte ham Var han næsten ligeså høj som sin mor (Hans mor er Maja)
Aftegn: Lille stjerne, Lys man og hale, rød
Kendetegn: Han var hingst da vi havde ham og blev også solgt som hingst føl. han var lidt af en fræk fyr! Kan ie huske så meget om ham udover han var nuttet og sød og self. ret føllet
Skriv til mig hvis i kender en af hestene!!
dec 2011
Følger: 76 Følgere: 73 Heste: 7 Emner: 133 Svar: 1.550
aug 2005
Følger: 27 Følgere: 27 Heste: 2 Emner: 8 Svar: 30
aug 2011
Følger: 96 Følgere: 87 Heste: 7 Emner: 278 Svar: 3.182
Malene W- Vil lige kigge på dem
aug 2011
nov 2008
Følger: 140 Følgere: 123 Heste: 5 Emner: 193 Svar: 3.280
aug 2011
Solgt hende til en dame og en lille pige jeg troede vil beholde ronja det viser sig dog at det sælger hende videre mindre end en måned efter. hun mente der var folproblemer med hende men Ronja har aldrig nogensinde gjordt en flue fortræd hjemme hos os, så tror ikke det passer! Tror bare hun er en af de forbandede hestehandlere som der er så mange af! Håber virkelig hun har ondt af sig selv for hvis jeg ikke havde knyttet mig til den hest jeg har nu og hvis jeg havde råd og plads så vil hun stå i min stald endnu!
nov 2008
har godt set en der ligne hende til salg her for lidt tid siden men tænkte at det var ikke hende
fortryder jeg ikke skrev det til dig
aug 2011
nov 2008
jeg har selv problemer med mine to tidl miniature og min søster gav sine to store tyske hopper til den samme person og nu er de som forsvundet under jorden og den ene hoppe har hun bare aflivet..
aug 2011
nov 2008
hold da op
det var da altid noget
jeg har haft 6 ponyer som jeg er kommet af med hvor vi kun har været heldig med en og det er en blandnings vallak som blev solgt som halvhingst og er nu far til 2 føl og har det SUPER godt i sin hoppe flok
aug 2011
nov 2008
Efterlyser heste!!