2.015 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 31 Svar

buhuuu, de satans myg buhuuu, de satans myg

øv og øv, hver evig eneste år bliver jeg ædt op af myg, og det er ganske træls! for 2 uger siden var jeg i sommerhus med min familie, jeg delte seng med min søster, altså lå vi lige ved siden af hinanden, bare første morgen havde jeg fået 9 myggestik og hun havde ikke fået et eneste..
kan myg lugte, tænker de, hende der hun smager deeeejligt, eller er jeg bare multi uheldig? og jeg kan da umuligt være den eneste der bliver ædt, hvad gør i andre? render konstant rundt og lugter af 'myg gå væk' eller lader i jer bare blive ædt?
det er i hvert fald ganske træls, mine læg er så store af de myggestik at jeg ikke engang kan lukke mine ridestøvler, øv! smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  buhuuu, de satans myg
  • #1   24. jul 2013 ja der er et eller andet med at vi smager forskelligt - prøv at smage 'grimt'.. æd en masse hvidløg, det er nok billigere end et storforbrug af anti-myggespray smiley

• #2   24. jul 2013 hvidløg? ååååh det bliver de ikke glade for på mit arbejde så smiley men det skal da helt sikkert prøves! smiley

• #3   24. jul 2013 jeg er super uheldig hvis jeg får 4 stik om året, og ja vi lugter forskelligt

• #4   24. jul 2013 det må da være rart for dig rikke! smiley
    pt. har jeg omkring en 40 stk. nogle af dem er gamle og klør ikke mere, men kønt det er det altså ikke!

• #5   24. jul 2013 Åh ja, hvidløg bliver man normalt ikke populær i omgivelserne på.. men det giver dig så fre-lør hvor du kan kværne heftige mængder smiley
    Ellers må du nok ud i at købe et stort lager af diverse sprays på markedet.

• #6   24. jul 2013 jaaa ser du, der gør hvidløg det nok lidt billigere smiley

• #7   24. jul 2013 engang fik jeg et stik om natten, i ved bag knæet der hvor man bøjer benet. Jeg lå med halv bøjet ben. Da jeg vågnede var mit ben vokset fast i den stilling -.- for jeg et på foden for jeg aldrig sko på igen...-.- er der Noget der siger jer at jeg er allergisk? XD

• #8   24. jul 2013 Jeg får ingen myggestik, og hvis jeg gør er de væk efter 1 dag.
    Er overbevist om, at det er fordi jeg jævnligt tager allergipiller.

• #9   24. jul 2013 Da jeg bar lille var jeg allergisk overfor myggestik, de blev lige så store som...... En ko og jeg fik bare MANGE! I år har jeg kun fået et :).

• #10   24. jul 2013 Øv - men ja du kan være lettere tiltrukket pga. blodet. Myg lugter smiley Jeg er selv en som myg de elsker.

Pt. har jeg myg og klæg bid på mine fingre, hænder, ben og ryg. Jeg har vel nok en 15 stykker pt og det synes jeg er mange lige nu, så jeg er glad for jeg ikke har 40 som dig smiley

men myggespray - myggenet, hvidløg og ellers de der du kan smide i stikkontakter.. Det kan godt være man kun kan købe dem i udlandet, altså spanien, grækenland m.m, men så må du jo lige få nogen til at købe med hjem el. lignende smiley

Min mor rejser til Spanien og kommer hjem med en masse myggeting - GLÆDER mig :-DDD

• #11   24. jul 2013 Har fået tre myggestik i år, og jeg er ellers altid i nærheden af skov og strand om aftenen :D. Føler mig heldig x)

• #12   24. jul 2013 åååh jeg er i hvert fald træt af evig og altid at blive ædt
    camilla, dem til stik kontakterne, er det sådan nogle gå væk myg, med lys?

• #13   24. jul 2013 jeg er udstyret med myggearmbånd (citronelleduft) og myggespray fra apoteket pt ingen stik i år.. weee
    første år jeg ik er ædt op

er dog selv i tvivl om det også spiller ind jeg ik for så meget sukker pt

• #14   24. jul 2013 Det mener jeg ikke nej, det er sådan en med noget væske i, som bliver aktiveret når den bliver tændt - altså den damper nærmest væsken ud stille og roligt, så myggene ikke kommer/dør smiley Den hjælper ihvertfald en smule

• #15   24. jul 2013 jeg tror ikke man kan få den med den væske ting her i DK da den vidst er ulovlig her.. man kan kun få sådan noglke skarpe myggeting nede i de varme lande smiley

• #16   24. jul 2013 miv, armbånd, hvad giver du for det og har du det på hele tiden?

camilla, ved du om man så må tage det med hjem, for min familie skal til tyrkiet lige om lidt, så kunne det jo være de kunne finde noget lignende smiley

• #17   24. jul 2013 Bare tag det med smiley Det har min mor og jeg gjort fra grækenland smiley

• #18   24. jul 2013 okay, det vil jeg i hvert fald sætte dem til så smiley

• #19   24. jul 2013 jeg syns det utroligt jeg bliver altid ædt op af myg i år har jeg kun fået et og har ikk brugt noget som helst myggeting føler mig lidt heldig smiley

• #20   24. jul 2013 tine.. jeg købte en stak for omk en måned siden i fakta til 10kr de virker i 72timer men syntes selv det er omk 48timer.. ja tager det ik af undtagen ved bad.

myggespray gav jeg 100kr for på apoteket den bedste pt til myg og der er fint til hele sæson og næste år...

• #21   24. jul 2013 De sidste 2 år har jeg afprøvet sådan en lille "maskine". Kan ikke huske hvad de bliver kaldt, men det er sådan en man kan tænde og slukke for. Når den er tændt udsender den en stille pivelyd (lidt irriterende hvis man skal sove, men det holder altså myggene væk i en radius af 2 meter!). Man kan også sætte den fast i bukserne eller lægge den i sin taske. Blev ikke bidt de sidste 2 år, så kan klart anbefale det, den har kostet omkring 50-80 kr.

• #22   24. jul 2013 miv - okay smiley jeg syntes jo altså bare man lugter sådan af det myggespray, så er der andre metoder bruger jeg nemlig helst dem smiley

Emma - hvor har du købt den henne? smiley

• #23   24. jul 2013 Da jeg var mindre fik jeg rigtig mange, og det hvor jeg blev stukket voksede til dobbelt str.
    har haft stik på foden, så jeg ikke kunne få en sko på. Har haft på arme og ben smiley

Men det er jeg lidt vokset fra, for har ikke fået nogle i et par år, nu er det bare de sk*de klæg der bider mig smiley

• #24   24. jul 2013 De tidligere år er jeg også blevet ædt op af myg, i år har jeg dog kun fået 15.
    Det hjælper at spise hvidløgspiller, hvis man stadig kan få det?

Og nu er jeg allergisk så de bliver kæmpestore og begynder at bløde, det er vel og mærke før jeg klør-.-
    Og ellers så smører jeg dem med en creme fra Faaborg løve produkter også er det den der hedder relief + creme Også den med mepyramin og klorhexidin.
    Den kan bruges til insektstik, brandnælder og brandmænd, den er i en rød tube.
    Den kan anbefales.

• #25   24. jul 2013 myggespray lugter fælt derfor jeg ikke brugte det.. indtl jeg fandt den jeg bruger nu fra apoteket den lugter ik grimt nærmest lidt sæbeagtigt vil jeg sige

• #26   24. jul 2013 lisa, puha glad for jeg ikke er allergisk! smiley
    ha, jeg har ædt 4 fed hvidløg i dag, jeg fik da også pænt afvide at jeg lugtede lidt af hvidløg da jeg kom på arbejde smiley

miv - kan jeg få et navn på denne mirakel mygge spray? smiley

• #27   24. jul 2013 autan forhandles kun på apoteket.. den er gul med rød låg

• #28   25. jul 2013 huhuuuuuuuuu, ha fået flere i nat endda et lige på kinden..

miv - tak! smiley

• #29   27. jul 2013 Hm - den har jeg
    Og den virker IkKe i nærheden af skov xD

• #30   27. jul 2013 godt jeg ikke bor i nærheden af skov så! smiley

• #31   28. jul 2013 Har myggestik mange steder på benene! DET KLØR HELE TIDEN!!

Kommentér på:
buhuuu, de satans myg

Annonce