møg dag.!!! {{forumTopicSubject}}
ja min dag startede rigtig godt hestene var rigtig søde og det hele. men da jeg såer kommet hjem er deren mand der ringer at han havde 10 heste til at vade rundt i hans have og de gik ved ringvejen, så mig og min far fik travlt med at komme op på rideskolen, men der var ikke nogen der havde lagt mærke til der manglede 10 heste. men så ringede politiet at vi havde nogle heste op på golfbanen, og så var der panik, for golfbanen er bare det værste sted de kunne løbe hen, nå men vi kom så op til golfbanen og flokken stod ikke så langt væk, mig og en der hedder julie fik så fat i 2, og en der hedder mette kom på cykel og den syntes de jo var spænende så de fulgte efter den men så kunne vi ikke fange dem og der gik kaos i det men til sidst fik vi drevet dem ind på rideskolen, og så skulle vi bare fange dem og det var ikke nogen nem sag.!!!
men tøsen og 2 andre ponyer var ikke løbet ud de stod bare på folden og ventede på de blev hentet ind, meget opdragende heste, eller noget.!!! det var vist bare held... hehe.-!!!!
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 52 Heste: 1 Emner: 212 Svar: 5.037
jun 2006
Følger: 96 Følgere: 153 Heste: 9 Emner: 128 Svar: 1.435
maj 2005
Følger: 57 Følgere: 55 Heste: 2 Emner: 89 Svar: 442
sep 2006
Følger: 87 Følgere: 87 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 3.491
men jeg ville så hoppe op på den hest jeg havde fanget for at drive de andre ind men den gik hvergang jeg prøvede så det endte med jeg røg ned lige på rø... og det gjorde bare nash.!!!! hehe
nov 2005
Følger: 71 Følgere: 69 Heste: 1 Emner: 182 Svar: 2.285
vildt
jan 2004
Følger: 107 Følgere: 100 Heste: 12 Emner: 24 Svar: 298
Det var ikke så godt med jeres heste og så på golfbanen, bor selv ved siden af en golfbane, det er ikke lige det fedeste sted, nej.
Katrine
sep 2006
Følger: 87 Følgere: 87 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 3.491
ja de er så dumme at liggeen golfbane lige ved siden af en rideskole, og så fordi hestene var løbet der op da de var ved at lave den fik vi beskedpå at sætte sikkerheds hegn.!! og det var OS der skulle betale det var ikke kommunen selv, så nu skal vi nok bruge flere penge på det lort..
møg dag.!!!