{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
992 visninger | Oprettet:

Kanin og bladlus {{forumTopicSubject}}

Ja det virker måske lidt som et mærkeligt spørgsmål men her er spørgsmålet og en lille forklaring til grunden: Altså vi har et område i haven hvor vi ikke for slået græs og der derfor er godt med langt græs og et rimeligt stort areal hvor kaninen kan få lov at rende løs, dog ikke i flere dage af gangen vel smiley og han bliver self taget ind i hans bur hvis det regner, blæser, eller vi ikke er hjemme og alt det der, det er bare for at han kan få noget motion smiley nå men så går jeg så igang med og fjerne lidt planter som jeg ikke ved om han kan tåle og så ser jeg så at ved bunden af mælkebøtte bladene sidder der rigtig mange bladlus, jeg tror ikke det er sådan over hele arealet, men mit spørgsmål er om han kan tåle dem, jeg tænker hvis han kommer til og spise dem om de kan gøre ham noget eller sådan noget, bare for at være på den sikre side smiley

jeg gider ikke og angribes med noget og han er vant til og gå i haven frit, dog kan vi ikke dette mere pga vores nye hund, jeg vil bare høre om der er den mindste chance for at der kan ske noget nå han går ja ved bladlus, og hvis i så kan sende lidt billeder af planter, der er selv plantene og er bunddække, det er 2 planter der er sammen med græsset og 2 planter der rager op over græsset og du må MEGET gerne ligge nogle billeder ind hvis du har et godt bud og ellers bare gerne billeder på planter der er giftige for kaniner, der er en plante son jeg har givet ID som feber nellikerod, er den giftig?, jeg er i gang med og fjerne den, men det er jo godt og vide alligevel

ja undskyld det blev så langt og usammenhængede (tror jeg :D) men ja er bladlus på nogen måde farlig for min kanin og kan du ligge nogen billeder ind af planter som du VED er giftige for dem OG er febernellikerod giftigt for dem smiley ja lille opsumering

Stavefejl er gratis smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kanin og bladlus
  • #1   20. jul 2013 Jep smiley skulle jo nødig få af vide at man er syg i hovedet, tag dog og hop med din kanin i stedet for smiley (ikke at det at hoppe er skidt, det syntes jeg bestemt ikke) min kanin kan bare ikke lide og hoppe smiley så prøver og give ham noget andet motion og underholdning istedet for smiley desuden er han 6-7 år gammel og kunne godt bruge hvis han kunne bygge sig lidt flere muskler og måske få lidt mere mave smiley

• #2   20. jul 2013 Ja tak for lidt opbakning smiley har nemlig haft lidt svært ved og få ham ud af buret da min den lille hund er nød til og være inden for imens og det syntes hun ikke er fedt smiley
    Og han kan jo gå der i flere timer ad gangen uden det gør ham træt (det er i skygge :))

• #3   20. jul 2013 Ser ikke noget problem med de bladlus... Og hvor er du dog fornuftig at finde alternative motionsformer. Mine gik også fri hver dag og de nød det

• #4   20. jul 2013 Super, og hvad med de planter jeg ikke ved hvad er? altså jeg tænker at jeg fjerne det værste og så håber på at han går uden om resten. han er typen der mest tuller lidt rundt og graver, syntes ikke han spiser så meget, og han snuser MEGET til ting før han spiser dem smiley

• #5   20. jul 2013 Hvis han har nok græs burde der ikke være noget problem

• #6   20. jul 2013 Men noget af det ligger meget tæt med græsset (jeg prøver og tage det værste) og jeg vil jo ikke sætte ham derud hvis der er noget der er meget giftigt for ham smiley men ja der er rigtig meget og langt græs, efter min mening så efter en lille kærlig hånd kunne det godt blive et super sted til en lille kanin smiley

• Doris Akemi T
    Doris Akemi T Tilmeldt:
    okt 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #7   15. okt 2017 Jamen er bladlus de samme lus som kaninerne kan få i pelsen?

Kommentér på:
Kanin og bladlus

Annonce