{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

Ny computer. Hvilke kan i anbefale? {{forumTopicSubject}}

Da jeg stå og skal starte i gymnasiet her efter ferien vil jeg gerne en ny bærbar computer. Den jeg har nu er okay men den er lidt sløv i det og ja.. Den trænger til en opdatering.

Min drømme computer er en MacBook pro.. hvilket jeg aldrig i mit liv får.. Og ihvertfald ikke mens jeg er i gymnasiet. Jeg står i den situation at jeg selv skal betale for min computer. Mine forældre har dog sagt at de vil købe min nuværende computer af mig til min søster (der skal starte på ny skole og derfor have computer med)

Jeg vil have ca. 5000 max. at gøre godt med.
Jeg vil gerne have en let computer, CD-drev er ligegyldigt(det kan jo købes ved siden af)
Den skal være okay hurtig
Jeg er ikke vild med windos 8 computere udelukkende af den grund de køre windos 8.. Så en der køre på 7'eren ville være at fortrække selvom det nok er svært at støve op
NY.. jeg vil gerne have en ny computer, jeg er mest til Asus eller samsungs design, eller noget i den stil.

Min far har meget stærke meninger om hvad jeg burde have og ikke have men virker aldrig til at have tiden til at ville snakke med mig om det.. Så nu søger jeg råd her.

Hvilke mærker/maskiner kan i anbefale/ikke anbefale. Hvorfor/hvorfor ikke.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny computer. Hvilke kan i anbefale?
Kommentér på:
Ny computer. Hvilke kan i anbefale?

Annonce