{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

Hvad med Børn og heste hold.? {{forumTopicSubject}}

Hej. Er 24 år. Har en 2 årig papsøn hver anden uge og en dejlige kæreste.
Jeg er snart studerende og han har normalt 37 t. Arbejde. Vi bor i StorKøbenhavn.

Mit spørgsmål er.? Hvordan fanden kan man have småbørn og samtidig være hos hesten dagligt + arbejde/studie. Hvor finder man tiden henne??

Er så imponeret af veninder at det har givet mig et håb om selv at kunne det en dag.. smiley :D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad med Børn og heste hold.?
  • #1   14. jul 2013 hvor der er vilje er der en vej smiley da jeg fik min datter havde jeg 13 heste i stalden 7 hunde og en syg mand. fik ikke redet hver dag men da de jo var hjemme skulle de jo passes og ordnes alle hver dag. datteren i barnevogn og så i stalden hver dag morgen middag og aften et par timer og så alt det andet indimellem. man kan hvad man vil smiley

• #2   14. jul 2013 har selv spekuleret.. kan ikke engang få job og heste (som kun er 3 dage om ugen) til at hænge sammen ^^

• #3   14. jul 2013 Hvor der er vilje er der vej, da mine var små var de med i barnevogn i stalden. Har 5 børn:) den mindste bliver snart 3, så de går i børnehave og skole nu. Så jeg står tidligt op, og rider om morgenen. Og så arbejder jeg bag efter, i weekenden står jeg også op tidligt før resten af familien, så tager jeg ud og rider, og så henter jeg så morgenmad på vej hjem til familien:)

• #4   14. jul 2013 Tja, planlægning er vigtig og så kræver det børn der kan klare en til tider lidt hektisk hverdag. Fra de er 1-3 år syntes jeg det kunne være bøvlet at have dem med i stalden. Da er de så store at de ofte ikke gider sidde i barnevognen og kigge ret længe af gangen og de er for små til at man kan vende ryggen til i bare 3 sek. Min den store er nu tre og et halvt og en fornøjelse at have med til hestene. Han elsker at hente halm, hjælpe med at blande foder, feje staldgangen osv. Har jeg ham med rider jeg ikke, men kan sagtens fx longere hvis der ikke er andre der er igang med deres heste.
    Dertil vil jeg tilføje at det ikke er uvæsentligt at min mand er flink til at tage børnetjansen. Han har også tidskrævende interesser og vi erkender hver især vigtigheden af at vi begge kommer ud af huset og får andre input.

• #5   15. jul 2013 Jeg har to heste, lejlighed med kæreste og vores datter på 2 år smiley og jeg synes bestemt ikke mine heste bliver forsømt smiley jeg er hos dem stort set hver dag og rider op til 4-5 gange om ugen smiley

Kommentér på:
Hvad med Børn og heste hold.?

Annonce