{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

Hvad med Børn og heste hold.? {{forumTopicSubject}}

Hej. Er 24 år. Har en 2 årig papsøn hver anden uge og en dejlige kæreste.
Jeg er snart studerende og han har normalt 37 t. Arbejde. Vi bor i StorKøbenhavn.

Mit spørgsmål er.? Hvordan fanden kan man have småbørn og samtidig være hos hesten dagligt + arbejde/studie. Hvor finder man tiden henne??

Er så imponeret af veninder at det har givet mig et håb om selv at kunne det en dag.. smiley :D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad med Børn og heste hold.?
  • #1   14. jul 2013 hvor der er vilje er der en vej smiley da jeg fik min datter havde jeg 13 heste i stalden 7 hunde og en syg mand. fik ikke redet hver dag men da de jo var hjemme skulle de jo passes og ordnes alle hver dag. datteren i barnevogn og så i stalden hver dag morgen middag og aften et par timer og så alt det andet indimellem. man kan hvad man vil smiley

• #2   14. jul 2013 har selv spekuleret.. kan ikke engang få job og heste (som kun er 3 dage om ugen) til at hænge sammen ^^

• #3   14. jul 2013 Hvor der er vilje er der vej, da mine var små var de med i barnevogn i stalden. Har 5 børn:) den mindste bliver snart 3, så de går i børnehave og skole nu. Så jeg står tidligt op, og rider om morgenen. Og så arbejder jeg bag efter, i weekenden står jeg også op tidligt før resten af familien, så tager jeg ud og rider, og så henter jeg så morgenmad på vej hjem til familien:)