{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg må ikke få en næsePiercing
  • #1   13. jul 2013 respekter din mor? hun har sagt nej og så må det blive sådan smiley
    Desuden? du overlever jo også uden smiley

• #2   13. jul 2013 Du er under 18, så dine forældre har al ret til at sige nej..
    Jeg har så bare altid været trodsig og skal altid presse hende til det yderste, så jeg har altid bare fået dem lavet alligevel..
    Ikke at jeg opfordre dig til det, hvis hun virkelig mener at du skal flytte hjemmefra.. Hvilket stortset er umuligt når du kun er 14

• #3   13. jul 2013 jeg synes ikke du skal prøve at overtale hende til noget, siden hun ikke vil have det, så bare lad være med at få en, længere er den ikke smiley

• #4   13. jul 2013 Rørende enig med Line.

• #5   13. jul 2013 jeg bad ikke om at få af vide at jeg skal glemme det for min mor siger kun nej af princip og det er mit højeste ønske at få en næse piercing

• #6   13. jul 2013 Fint nok.. driv du din mor til vanvid med plageri.. du får kun en skide sur mor ud af det som garanteret bliver endnu mere stædig fordi du plager smiley

• #7   13. jul 2013 Vent til du er 18

• #8   13. jul 2013 Haha, lige præcis Line smiley

• #9   13. jul 2013 Det kan godt være at hun syntes det er for tidligt? Fx må jeg først få mave og næse piercing når jeg er 16 og når jeg er 18 må jeg få tunge piercing og det der fordi min mor vil have at vi har det før vi elv bestemmer det. Syntes også selv at det er for tidligt.... Men du må respektere din mor smiley

• #10   13. jul 2013 Ja og trodser du hende nu så for du sikkert ikke andre goder når du så virkelig ønsker det. Du 14 år, din mor ved bedre stadigvæk... Hvis det dit højeste ønske kan du vente til du er 18 også kan du se om dit ønske stadig er lige så højt.... Du skal jo enten leve med et grimt hul efter piercinger resten af livet eller med sten i. Nogle vokser sammen men det ligner de har bumser på næsen... Grimt!

• #12   13. jul 2013 Ja, det er sku hårdt at være teenager!
    Pisse træls at ens mor altid skal sætte grænser.
    Bare plag din mor til døde.. Du kan eventuelt skrive et brev om, hvor hårdt dit liv bliver hvis du ikke får din næsepirecing, NU!

(Ironi kan forekomme)

• #13   13. jul 2013 Hvis det er dit største ønske, så er det også stadig dit største ønske, når du bliver 16 eller 18 år, så vent du bare smiley
    Dengang ønskede jeg mig brændende en piercing, men fik nej, fordi den var meget tydelig og nu er jeg 17 og må få den, men har ikke lyst længere smiley

• #14   13. jul 2013 Jeg har da også altid gerne ville have en labret piercing, hvilket jeg så også har fået, men det krævede også mange års overvejelse fra min mors side. Jeg har ville have den, siden jeg var 11, og måtte vente til, jeg var fyldt 17, og det har sgu egentlig ikke generet mig ret meget. Og taget i betragtning af, du kun er 14 år, burde du måske også lige overveje, at lytte til din mor engang, for man kan altså ændre mening. Det var ikke tilfældet for mig, selvfølgelig, og det er da heller ikke sikkert, at du skifter mening, meeeen det er nu værd at give flere overvejelser, og vente lidt med. Igen, hvis du virkelig gerne vil have den, så er tålmodighed en vigtig ting. Ting, man ønsker, er altid værd at vente på smiley

Desuden, er det ikke tilladt, at pierce folk under 15 i næsen - i hvert fald ikke uden forældre tilladelse, hvis det i det hele taget er lovligt med den. Og helt ærligt, forstår jeg godt, at din mor siger nej, for igen, du er ikke så gammel, og folk i din alder har tit og ofte en tendens til, at skifte mening. Jeg har haft min siden januar, og er da allerede begyndt at overveje, om det var dumt, at placere den i midten, men det er så af hensyn til mine fortænders mellemrum smiley

Og ja, som Bumle siger, og som jeg nævnte, hvis det er noget du virkelig brændende ønsker dig, så kan du sgu godt vente lidt endnu smiley

• #15   13. jul 2013 Jeg var 16 år da jeg fik min. smiley

Jeg har også ville have min da jeg var omkring din alder, men jeg ventede pænt på at jeg bliv 16, og så sagde min mor ja ellers var der jo ikke andet for end, at jeg måtte vente til jeg blev 18.. smiley

Tålmodighed.. Og plag ikke din mor.

• #16   13. jul 2013 respekter det smiley
    hvis du bliver ved og ved og ved bliver din mor bare sur, og hvis det bliver slemt bliver i måske rigtig meget uvenner

• #18   13. jul 2013 Team Irbo; Hendes mor bestemmer indtil hun er 18, så det er ligegyldigt, hvornår hun må få en, så længe hun er under 18.

• #19   13. jul 2013 Jeg fik lavet en her for 2 måneder siden, og jeg er fjorten.
    Jeg er virkelig glad for den, men jeg har stadig lidt ondt og det er ikke 'bare sådan lige'
    Jeg har ofte måttet ligge og rode rundt på gulvet fordi jeg er kommet til at pille den ud i søvn, eller hvis jeg tørte mig selv i ansigtet.
    Vent lidt. Det er en stor beslutning.

• #21   13. jul 2013 Da jeg var i den alder, var aldersgrænsen 16 år for piercinger - vel at mærke med forældrenes tilladelse. Ved ikke om det er ændret i dag. Men jeg synes, at man skal respektere disse aldersgrænser uanset.
    Jeg ville også brændende gerne have en læbepiercing, da jeg var på den alder. Da jeg så blev gammel nok (omkring 18 år, for mine forældre nægtede at give mig tilladelse til det), så var jeg ikke interesseret og er den dag i dag rigtig glad for, at jeg ikke fik det!
    Jeg kan simpelthen ikke tro på, at det er dit højeste ønske - så skal der da ske lidt prioritering. Hvorfor kunne du godt tænke dig en? Fordi du synes, det ser flot ud?
    Der er helt sikkert en grund til, at dine forældre ikke vil lade dig få en. Har du spurgt dem hvorfor?
    Ellers må du jo, som de andre siger, vente til du er gammel nok til at få det gjort selv.

Kommentér på:
jeg må ikke få en næsePiercing

Annonce