{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.091 visninger | Oprettet:

Stolt af min baby-hest! {{forumTopicSubject}}

Åårh hvor bliver man som hesteejer nogle gange stolt!
Min pony er ikke jordens bedste børnepony. Faktisk tror jeg at han har været meget træt af børn de første par år jeg havde ham, fordi han havde stået på rideskole.

Men i dag kom min mors kærestes søster, hendes mand og børn. Og hvad gjorde pony? Gav opvisning i eksemplarisk opførsel som børnepony, fandt sig villigt i at lege trækdyr for dem (Hvor den ældste er omkring 10) og gad endda slæbe rundt på to børn.

Og selvom han trak rundt med dem i går, så kunne det da godt liiiiige overkommes at de gerne ville have tur igen i dag. Ikke noget med at være træls og tvær, istedet opførte han sig pænt igen.
Jeg kunne godt mærke at det ikke kunne være lige så meget som i går, men det synes jeg også er fair at han ikke kan kaperer i hovedet.

Jeg undskylder mine meget grimme sko, men jeg kunne ikke så godt gå barfodet rundt når jeg insisterede på at pigerne skulle have gummistøvler på:
http://oi40.tinypic.com/2qs86py.jpg

Den mærkelige lilla ting er et underlag med gjord og stigremme for at de kan sidde fast. Han har en meget glat og fedtet pels - godt i regnvejr, ikke så godt til nybegyndere smiley

PS, til dem der har efterspurgt at jeg får ham oprettet herinde - det sker i nærmeste fremtid. Det er også for ringe at jeg har været hesteejer i 4 år uden at oprette ham her.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stolt af min baby-hest!
Kommentér på:
Stolt af min baby-hest!

Annonce