707 visninger
|
Oprettet:
Praktik steder? Hjælp mig! {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg skal i praktik i 9. klasse, lidt efter sommerferien mener jeg nok.
Jeg har tænkt på Tina Lund, men da jeg alligevel bor et stykke fra hende, og skal bo der, plus at jeg gerne vil have hesten med, så bliver det altså for dyrt
Tænkte på om i kender andre steder?.. Helst et sted hvor jeg kan have hesten med.. Jeg er totalt blank for idéer?
Help mee!
jun 2008
Følger: 90 Følgere: 82 Heste: 1 Emner: 163 Svar: 878
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
nov 2011
Følger: 59 Følgere: 55 Heste: 3 Emner: 57 Svar: 224
Altså.. Det er det jeg ikke selv har helt styr på. Men noget jeg er sikker på er at det skal have noget med heste at gøre!
Jeg havde dyrlæge i tankerne, men ellers berider? Jeg kunne godt tænke mig at komme i praktik på et stutteri, eller i hvert fald et ridested, som IKKE er en rideskole
dec 2005
Følger: 60 Følgere: 84 Heste: 5 Emner: 17 Svar: 2.735
Der findes jo mange stutterier, så det er vel bare med at søge dig frem.
nov 2011
Det er godt nok kun en lille uge, det er svært at forklare hvorfor jeg vil have hesten med, men jeg vil gerne have den med ud fra gården og andre steder. Jeg ved godt det lyder rigtig dumt at den skal til at flyttes et andet sted hen, men det kunne også bare være en god oplevelse for os begge da det ikke sker at hun kommer væk fra stalden, ud over skovture
Jeg ved godt at der findes mange stutteri'er, men jeg vil gerne have lidt hjælp da jeg ikke ligefrem kender så mange, det er derfor at jeg skriver på hestegalleri. Jeg søger jo sjovt nok hjælp til at finde noget
maj 2007
det bliver hårdt abejde, højst sandsynligt får du ikke lov at ride deres heste, men udelukkende muge, feje, sadle op/af og rydde op..
pony er jo ligeglad med om det kommer ud fra gården, hvis du vælger at tage den med, skal du ikke regne med at den kommer på mark hele ugen.
nov 2011
Det skal lige siges at når man kommer i praktik (I hvert fald på min skole) Så skal praktik tiden på stedet være en hel skoledag, dvs. fra klokken 8 til klokken 15
Men det med pony skal jeg nok gøre op med mig selv Det som jeg lige leder efter af hjælp er eventuelt steder? Men tak for anbefaldingen! Slet intet der
maj 2007
nov 2011
Praktik steder? Hjælp mig!