{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  -Part. Læs dette inden du kommentere
  • #1   3. jul 2013 Der må IKKE annonceres i forummet!

• #2   3. jul 2013 det er da ikke en annonce sandra?? hun spørger jo bare om der ikke er en der vil være med=??

• #3   3. jul 2013 Sandra i de fleste forums jeg kigger så har du skrevet og det er altid noget negativt eller vor du skal skrive som om du ejer alt og som om vi andre på er totalt dumme

• #4   3. jul 2013 Stop nu. Det er jo ikke negativt at sige, at der ikke må annonceres i forummet? Stop nu, helt ærligt. Skriver ikke som om, at jeg ejer alt og at andre er dumme.

• #5   3. jul 2013 Dette går vidst ind under kategorien 'annonce', og det hører derfor til på markedet. smiley

• #6   3. jul 2013 Hun søger en til at have medpart på den hest der. Hvis ikke det er at søge noget i ''annonceform'', så ved jeg ikke, hvad der er.

• #7   3. jul 2013 Thea.

Måske du skulle holde op med og være efter sandra. Det ikke ok. Og hun sige bare det som er sandt !!!!

• #8   3. jul 2013 Camilla: Tusind tak! smiley

• #9   3. jul 2013 Der er jo også forskel på hvordan man siger det. smiley

• #10   3. jul 2013 Nu skrev hun det ikke på nogen grim måde. Men sys mange er efter sandra bare hun åbner munden og sys faktisk ikke det okey og være sådan efter hende. Jeg opfatter hende ikke negativt overhoved. Og ikke at hun ejer alt. Hun har pænt sagt undskyld hvis hun måske har skrevet noget dumt eller andet og det er squ mere end andre kan.

• #11   3. jul 2013 Camilla: Tusind tak, det er jeg virkelig glad for at høre, at du synes! smiley

• #12   3. jul 2013 Altså nu har jeg intet imod dig Sandra smiley Men jeg opfattede det en anelse surt..?derfor er der ingen grund til at angribe dig alligvel ^^

• #13   3. jul 2013 Æseldyret: Det er jeg glad for at høre smiley Men nej, det er bestemt ikke surt ment, sådan plejer jeg altid at skrive det. Jeg er bare ikke typen der særlig ofte skriver smileys og sådan, måske derfor det virker lidt surt.

• #14   3. jul 2013 Camilla - Det er der jo nogen der synes, at hun gjorde. smiley At du ikke synes det, betyder jo ikke, at andre ikke kan opfatte det anderledes.

Hun skriver med store bogstaver og udråbstegn, hvilket er det der gør det negativt. Havde hun ikke skrevet med store bogstaver, og måske havde afsluttet sætningen med en punktum, ville ingen have reageret på det. Så hvorfor er der behov for, at skrive det negativt, når det så let kan skrives positivt? Så er det jo fordi man bevidst vælger, at det skal fremstå negativt/flabet/provokerende, eller hvad der nu ligger bag. Ellers er der jo ingen grund til det. smiley Det tog faktisk længere tid for hende at skrive det negativt, end hvis hun havde skrevet det positivt. smiley

• #15   3. jul 2013 Sandra - Det har ikke noget med smileys at gøre, men simpelthen din tegnsætning og brug af store bogstaver. smiley

• #16   3. jul 2013 CTS: Fra min side skal det ikke opfattes negativt, hvis jeg bruger store bogstaver eller udråbstegn. Som sagt, så har jeg altid skrevet sådan og det er intet negativt ment med det. Men måske jeg skulle lade være med at skrive store bogstaver for eftertiden, hvis folk opfatter det som værende negativt. Det er ikke bevidst jeg skriver som jeg gør. Har jeg altid gjort, så det er vel bare, ja.. Aner ikke om det gav mening, haha. Men går ud fra, at du ved hvad jeg mener smiley

• #17   3. jul 2013 Som CTS siger (navn?) er det brugen af store bogstaver og tegnsætning smiley
    Du virker allerede irriteret - som om det er hendes skyld, at hun ikke er den eneste der sætter annoncer i forum smiley

• #18   3. jul 2013 Super fint - at du tager det til eftertanke smiley

• #19   3. jul 2013 Nej, selvfølgelig er det ikke hendes skyld og er bestemt ikke irriteret på hende eller lignende. Det eneste der irritere mig, er at folk springer let og elegant hen over at læse reglerne. Men hun er heller ikke så gammel, så det er nok derfor. smiley

• #20   3. jul 2013 Sandra - Men det kan andre jo ikke vide noget om? Vi går jo ikke rundt og ved, hvad folk mener med det de skriver, vi ved jo ikke hvordan du normalt er. Vi kan bare læse, at det ser surt ud, det du skriver - også selvom du ikke mener det sådan. Men hvis du ikke vil have det til at lyde surt, hvorfor skriver du det så ikke mere positivt, fx uden udråbstegn og store bogstaver? Som sagt tager det længere tid for dig, at skulle skrive det negativt, så det må jo være et bevidst valg du har taget? smiley

Godt at du vil ændre det i fremtiden, så undgår du nok også at folk kommenterer på det. smiley Det er jo ikke første gang, du får det at vide, så vidt jeg husker. smiley

• #21   3. jul 2013 Det ved jeg ikke, hvorfor, at jeg gør. Jeg tror bare ikke rigtigt, at jeg tænker over det. Er som sagt vant til at skrive sådan - også med mine venner og har aldrig fået kommentare eller noget på det, dér - så det er vel bare ikke noget jeg tænker på, I guess. Men skal nok øve mig i at tænke over det smiley

• #22   3. jul 2013 Men det er jo fordi folk du kender, ved hvorfor du skriver sådan. Vi kender dig jo ikke, så vi har ingen chance for at vide hvad der egentlig foregår i dit hoved, når du skriver på en bestemt måde. smiley Hvilket jo også er grunden til, at der er SÅ meget fokus på misforståelse på nettet.

• #23   3. jul 2013 Det har du fuldstændigt ret i. Men generalt er der altså også rigtig mange - både mindre såvel som ældre piger - der er alt for nærtagende på det plan, synes jeg. Og det er ikke kun overfor mig, men også andre.

• #24   3. jul 2013 Hvor man i stedet for, at begynde at svine personen til med det samme, lige kunne tænke sig om engang og spørge, hvad man mener med det.

• #25   3. jul 2013 Ja, der er mange der er nærtagende, det giver jeg dig helt ret i. smiley
    Men hvis man fra start bare skriver det pænt, uden at være nedladende, surt, negativ, provokerende osv. så undgår man langt de fleste af dem, der er nærtagende. smiley
    Og hvis man gør sig umage med at skrive pænt, så ved man da at man har sit på det rene, hvis nogen føler sig trådt på over det. smiley

• #26   3. jul 2013 Som jeg før har sagt, så ser jeg det ikke selv værende som negativt eller surt, det jeg skriver. Og det er jo nok igen den med, at vi er forskellige alle sammen. Synes bare det er træls, at folk opfatter mig som negativ og sur, fordi jeg skriver og er som jeg er. Jo, selvfølgelig kan man blive negativ og sur nogengange, men det er godt nok sjældent, at jeg er det. Synes det er ret træls, at der på den måde, ikke er plads til alle, hvis du forstår hvad jeg mener. For jeg har det ærlig talt, som om at jeg ikke må være her og være den jeg er. Hvis jeg skal være helt ærlig, så bliver jeg faktisk rigtig tit såret over det folk skriver til mig og at de dømmer mig sådan. Synes også at de nogengange skal tænke sig om og tænke på, at alle er forskellige.

• #27   3. jul 2013 Hvis nu vi tager, sådan som vi samtaler nu. Selvom du konfrontere mig, så er det på en pæn måde, hvor jeg ofte oplever at folk skriver ''Hold da kæft Sandra'' eller ''Er du nu i det humør igen'' eller andet. Og det synes jeg bestemt slet ikke er særlig rart. Synes de synker ned på det niveau, de selv mener, jeg er på. Hvis jeg skal snakke ''pænt'' til dem, så forventer jeg da også, at de gør det overfor mig. Jeg må ikke skrive som jeg gør, men de må gerne skrive grimt til mig og svine mig til. Det er lidt sådan jeg oplever det, og det synes jeg bestemt ikke er fair.

• #28   3. jul 2013 Jeg forstår godt, at du ikke selv føler, at det er negativt, men det ændrer jo ikke på, at andre føler det, fordi vi/de ikke kan se hvad du føler eller tænker om det du skriver. Vi kan jo bare læse, at du bruger store bogstaver og udråbstegn, hvor du ikke behøver det, og så fremstår det bare rigtig negativt og surt. smiley

Og som jeg skrev, så er der jo efterhånden kommet rigtig meget fokus på, at man skal tænke over hvordan man skriver tingene, så man ikke ender med at have det som dig - at man får det skrevet mere negativt end det måske skulle lyde, og så får man 5-10 HG'ere på nakken over det. smiley Det er så vigtigt, når man færdes på nettet, at man tænker over hvad man skriver. smiley

Folk sviner dig til, fordi du skriver tingene negativt, og de ved jo ikke, at du ikke mener det sådan. I stedet kunne du skrive det mere positivt, eller læse det igennem en enkelt gang, inden du sender. Ja, der skal da være plads til alle, hvilket netop også er derfor man skal tænke over hvordan man skriver det, så man ikke støder nogen smiley Der skal jo også være plads til dem, der tager tingene personligt. smiley

Kommentér på:
-Part. Læs dette inden du kommentere

Annonce