{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.809 visninger | Oprettet:

Hypercard -> ungdomskort afmelding? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens, måske kan en af jer hjælpe mig med hvad jeg skal klikke ind i!

Jeg har købt bil og regner snart med at at have kørekort = overflødigt at betale for ungdomskort / hypercard som jeg altså gerne vil have afmeldt.

Jeg har haft hypercard indtil nu, men har ikke modtaget min fornyelse for ferien / ungdomskortet.

Jeg vil gerne afmelde det, hvordan gør jeg?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hypercard -> ungdomskort afmelding?
  • #1   1. jul 2013 Du kan gå ind og slette dine bestilinger smiley - Men der kommer jo et nyt kort, som vidst gælder til alle studerende, og de skal man så bestille på ny.
    Jeg tror derfor ikke du får noget kort, hvis du ikke bestiller det nye derinde smiley .

Ellers så prøv at ring ind til dem der står for det, jeg er sikker på at de kan hjælpe smiley .

• #2   1. jul 2013 Trine
    Nåhja, gud, man kan jo ringe! Haha, det må jeg lige prøve hvis ikke der er nogen der ved det smiley
    Så vidt jeg kan se skulle jeg nemlig modtage det automatisk, men det er bare ikke sket endnu? smiley

• #3   1. jul 2013 Så vidt jeg ved, så modtager vi først vores nye til august. Jeg kører i hvert fald på Hypercard i juli. Jeg skulle ikke bestille det nye kort, kun tjekke at bestillingerne var rigtige. Lidt forvirrende, men jeg håber på at de var rigtige, for jeg har ikke gjort andet end at kikke.
    Men jeg ville også ringe ind og spørge. Det system er nemlig pænt forvirrende.

• #4   1. jul 2013 Det er det nemlig.. Mit kører vidst kun til og med juli så det gør jo lidt en forskel..

Kommentér på:
Hypercard -> ungdomskort afmelding?

Annonce