{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
428 visninger | Oprettet:

Bedste.....sommer..... NOGENSINDE! {{forumTopicSubject}}

Nøøøøøøøj, hvor jeg bare kan mærke at det her bliver den bedste sommer nogensinde!

Den starter med at jeg endelig får et job, hvor jeg efter bare 2 arbejds dage allerede har tjent omkring 900 kr! Så kan jeg endelig få tjent nok penge til at købe et spejlrefleks kamera, til når jeg skal på efterskole til august!
Og det er så dejligt, at de gerne ville ansætte mig, selvom jeg sagde at jeg skulle på efterskole! :'D
Så var jeg til stævne i weekenden, hvor jeg red min første LC(100 cm) på Fahrenheit med kun 4 fejl, fordi vi fik for meget fart på og ville være kommet helt skævt på springet, så jeg valgte at ride uden om og så komme ordenligt på det, men nøøøøøj, han sprang godt!!
Han fløj bare over alle springene! smiley
Fuck de 4 fejl, er så sindsyg stolt over ham!
På bare et år gik vi fra ingengang at kunne springe en bane på 50 cm, til at ride vores første LC sammen med kun 4 fejl!<3

Jeg skal først på arbejde igen på lørdag, og så skal jeg arbejde mandag og tirsdag, og så kommer nogle af vores venner fra Sverige + en af mine gode veninder fra Jylland(som jeg kun ser 1 gang om året) om onsdagen og bliver der til søndag!
Om torsdagen tager Karina(Min veninde) og jeg en tur til Malmö og shopper i Hööks, horze og et stort center med over 200 butikker!
Fredag tager hele familien(Inkl. Karina, mine bedsteforældre og svenskerne) i tivoli og hygger hele dagen!
Lørdag hygger vi bare derhjemme og søndag tager de så hjem...

Så skal jeg ellers bare være sammen med veninder og selvfølgelig ride min skønne dreng!
D. 18 juli tager min familie og jeg, en tur til Camping Marina Di Venezia, hvor nogle piger på min alder nede fra stalden(Der hvor min hest står opstaldet) også skal derned, så jeg vil kunne være sammen med dem hele tiden! Såååå skønt!<3
Vi bliver der til d. 25 og kører så hjem igen.
På turen hjem kører vi nok ind og ser den Spanske rideskole, desværre er hestene på sommergræs, så vi vil ikke kunne se dem ride... smiley

D. 10 skal jeg til et hygge stævne hjemme på gården, hvor vi skal ride kvadrille for første gang sammen og lave højdespring senere på dagen!
D. 14 tager jeg så på efterskole, hvor jeg også skal have Faffe med!

Alt i alt, kan jeg virkelig mærke at det her bliver den bedste sommer nogensinde!!<3

- Hvad skal i lave i sommerferien og kunne i anbefalde et godt spejlrefleks kamera, hvis jeg skulle købe et?
Har selv kigget meget på Canon EOS 550d, da mange af mine veninder har det og siger det er rigtig godt! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste.....sommer..... NOGENSINDE!
  • #1   27. jun 2013 Dejligt! smiley

• #2   27. jun 2013 Lyder som en super sommerferie! Selv tager jeg til Australien med min kusine og farmor, og ellers skal jeg bare arbejde og være sammen med hestene smiley
    Så vidt jeg kan forstå fra forskellige forhandlere + bekendte, sælges Canon EOS 550D ikke længere (har dog set det i en butik i Tyskland) smiley

• #3   27. jun 2013 Ej hvor dejligt :D!

Min sommer bliver nok ret stille...
    Har takket nej til at tage med på Roskilde (selvom jeg kunne få billetten billigt af en ven), men til gengæld skal jeg til Italien i 2 uger med mine forældre og mine brødre.
    Så muligvis kommer jeg ikke til Roskilde, men min ene storebror og jeg skal fandme prøve at gå i byen i Italien. Ikke kun én gang ;-D

Ellers skal jeg bare slappe af, og få set lidt til mine venner.. Nå de altså ikke er på Roskilde eller jeg er ude at rejse :L

• #4   27. jun 2013 Lyder som en vildt fed sommer! smiley Tillykke med at det gik godt til stævnet!

Jeg fik ferie i tirsdags, og har i denne uge arbejdet nogle dage på skolebiblioteket med mine veninder. I weekenden skal jeg være en hel masse på rideskolen, mandag skal jeg arbejde igen og om aftenen tager jeg på ridelejr i Hune smiley Der står den på lange galopture på stranden og forhåbentlig en tur i vandet hvis hesten er til det smiley Kommer hjem sidst på ugen, resten af ugen står bare på hestene og afslapning. Ugen efter skal jeg på rideskolen hele ugen og sove der, vi skal indvige den nye springbane, på tur til søen og have det hyggeligt, glæder mig! Så skal jeg sejle et par uger ved Fyn med min familie, hvor vi får besøg af bedsteforældre, onkler, kusiner osv. Mine veninder kommer nok og sejler med et par dage, det bliver dejligt. Så skal jeg til mine bedste veninders 17 års fødselsdag, og være en del sammen med dem også. De sidste par uger står på ridelejr på rideskolen hvor jeg også skal være hjælper, rideskole, veninder, familiehygge, afslapning og klargøring til 2. g.. suk smiley får også en SKØN sommer!

• #5   27. jun 2013 Min sommer er startet ret.. Ja, ikke fanastisk.
    Glæder mig til Italien i 2 uger med min familie, og bare afslapning.

Tilgengæld!! Så glæder jeg mig til sommer næste år. Er blevet inviteret til en hestefarm i Virginia, USA af noget fjernt familie. Gud hvor jeg glæder mig!

Kommentér på:
Bedste.....sommer..... NOGENSINDE!

Annonce