{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.225 visninger | Oprettet:

Navlepiercing! KÆMPE PROBLEM!!! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Her for ca 1,5 måned siden fik jeg lavet en navle piercing!
Det er sådan en ring hvor der er en kugle i.
Jeg kom så i dag ved et uheld til at tage den kugle ud, og nu kan jeg ikke sætte den i igen!!!! Jeg har prøvet i ca en halv time nu, og det vil bare ikke lykkedes? Hvad skal jeg gøre? Er bange for af ringen falder ud, og hvordan skal jeg få sat kuglen i igen?
Tak på forhånd! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Navlepiercing! KÆMPE PROBLEM!!!
  • #1   26. jun 2013 Allier dig med en veninde smiley

• #2   26. jun 2013 er det en stav med kugle på eller? forstår ikke helt hvordan den ser ud smiley
    Kan du ikke lægge et billede op så det lidt nemmere at se hvad du skal gøre smiley

• #3   26. jun 2013 Har jeg desværre ikke muligheden for smiley

• #4   26. jun 2013 Jeg er på min mobil så har ikke muligheden lige nu.. Men det er sådan en rund ring hvis låsen er en kugle, ser lige om jeg kan få et billede ind snarest muligt!

• #5   26. jun 2013 Du plejer bare at kunne presse kuglen stille ind.
    Hvis du kigger på kuglen, er der to små "huller" ind, en på hver side. Hvis du så først sætter den ene side af ringen ind i det ene hul, bør du stille kunne presse det andet hul på plads, så kuglen sider ordentlig.

Håber du forstår, for er lidt svært lige at forklare for mig. smiley

• #6   26. jun 2013 Har du selve staven gennem hullet i navlen? For så er der ikke andet at gøre end at blive ved med at forsøge til hullet passer på staven. smiley

• #7   26. jun 2013 Altså den er lavet nede ved sådan en piercer, tror i ikke det koster noget at få ham til at sætte kuglen på igen? smiley

• #8   26. jun 2013 Sørg for ikke at stresse fordi du ikke kan få den i...
    Sæt dig ned og slap af, og prøv igen om lidt smiley

Jeg havde sådan en ring i læben engang, og det begrænser mulighederne lidt mere, da jeg var nødt til at stå klods op ad et spejl. Da jeg begyndte at stresse kunne jeg ikke få kuglen sat fast, men efter jeg lige havde sat mig ned og stresset ned, kunne jeg godt få den sat fast smiley

• #9   26. jun 2013 Josefine: det har jeg prøvet men det vil simpelthen ikke lykkedes?! smiley

• #10   26. jun 2013 Prøv stille og roligt igen som Strømpen også siger.
    Det skal nok lykkes, og du skal give den et lille skub/pres før den kommer på plads. to finger om kuglen og to finger om ringen og så skub det sammen. smiley

Det lyder pisse let, og ved jeg det ikke er. men med lidt træning bliver det, du skal bare lige prøve det engang eller to. smiley

og nej en piercer plejer at være meget sød til at hjælpe med sådan nogle ting. smiley

• #11   26. jun 2013 Enten sætter du et plaster på så den ikke falder ud og tager ned til dem der har lavet den så de kan sætte den på igen og koster ikke noget normalt eller prøver det Josefine skriver eller så sæt en normal navle ring i

Men held og lykke med det ved hvor møj svært det er både at åbne og lukke

• #12   26. jun 2013 Du tager en saks i den ene hånd og presser modsat af når man klipper, på den måde åbner du ringen meget lidt og du kan få kuglen på plads stille og roligt.. Sådan har jeg gjort rigtig mange gange.. Hvis det er en lille nok ring kan man ikke "bare" presse kuglen på plads igen. Så brug en saks smiley

• #13   26. jun 2013 få dine forældre til at hjælpe. De burde være vide du har fået den lavet, da Ham/hende der har lavet piercingen skal have skriftlig tilladelse af dine forældre for at må gøre det, når du kun er 14 år.

• #14   26. jun 2013 du skal vende kuglen rigtig, der er to små fordybninger i den, de skal passe ud for enderne på ringen.

og ellers gå ned til din piercer, de vil gerne sætte den på igen, min piercer tager ikke penge for den slags, ej heller for at skifte smykket, få timer efter min første piercing var lavet røg den ud, så jeg gik tilbage til pierceren og han lavede en ny uden beregning, han satte en længere stang i den nye, og da den 3 uger senere skulle skiftes var det også uden beregning.

Kommentér på:
Navlepiercing! KÆMPE PROBLEM!!!

Annonce