{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.985 visninger | Oprettet:

"Gud hvor var jeg uvidende" ;) {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Kender i det når man havde bildt sig selv noget helt forkert ind? smiley

Da jeg var 11-12 år, troede jeg at en forfangen hest var en der var svær at fange på folden! Jeg kunne ikke forstå at de "forfangne" heste var så billige xD Jeg forstod heller ikke hvorfor de skulle gå på jordfolde - troede det var nemmere at fange dem der!

Haha :'D

Har i prøvet noget aka det engang? Behøver ikke være heste relateret smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Gud hvor var jeg uvidende" ;)
  • #1   25. jun 2013 Troede en gang at den brune ko lavede chokolade milkshake.. Så skulle man da bare ryste den, en tur i fryseren også en ryste tur igen!
    Hvid ko lavede vanilje, og jordbær kom fra en hvid ko, der har spist jordbær hele livet... Flov 10 klasse! smiley

• #2   25. jun 2013 Jeg troede engang min mor 'vibrerende legetøj' var en massage stav, så jeg legede rundt med den og kom løbende mellem mine mors veninder som var på besøg med 'massage staven' i munden 'fordi det var sjovt'.

Oh god why...

• #3   25. jun 2013 Kender det alt for godt!!!!
    Alt det man undrede sig over da man var lille og så sidder man bare nu og tænker - Gud hvor var jeg dum!!! smiley

• #5   25. jun 2013 DD: Hahahhahha xD !!!

Jeg troede at hovolie kun var til pynt på hestene, og ikke til at give fugt til hovene. Hehe. smiley

• #6   25. jun 2013 Rikke: Den med koen troede jeg også! Bare med kakaomælk smiley

Daydreamer: Hahaha lol!

• #7   25. jun 2013 Uh nåår ja og så troede jeg engang at heste kunne være frække og bare skulle sættes på plads.

• #8   25. jun 2013 Kathrine: Jeg var helt sikker på at der var fiskolie i hovolie, fordi det lugtede af fisk smiley

• #10   25. jun 2013 SOF: Haha smiley

• #11   25. jun 2013 Dengang jeg var lille, troede jeg at de dér "fabrikstårne" i byens industri-kvarter, der lukker tyk røg ud, styrede vejret. De lukkede jo "skyer" ud smiley Bad tit min mor om at ringe op til dem og sige at de skulle stoppe med de regnskyer!

• #12   25. jun 2013 Da min veninde og jeg var små, var vi overbeviste om at vallak var en race, eller en farve..
    Så når vi legede heste, var "Jeg er en vallak hoppe" en ganske almindelig sætning... lol.
    Og der fandtes kun hingste og hopper.

• JJ
    JJ Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 282
    #14   25. jun 2013 Jeg troede der var koldt i Vietnem fordi det jo hed "den kolde krig", så troede de alle løb rundt i store jakker og huer med sne overalt i Vietnem bl.a...... Wow.

• #15   25. jun 2013 Vi tager ofte til Flensborg, og da jeg var mindre og vi på motorvejen kørte forbi et "Ausfahrt"-skilt, nåede jeg altid kun at få "Aus" med, og derfor troede jeg, at det var et skilt mod Australien smiley
    Da min kusine var mindre, troede hun, at væddeløbshestene i startboksene løb på løbebånd, når nu de havde så meget fart på, når startboksene blev åbnet smiley

• JJ
    JJ Tilmeldt:
    maj 2010

#16   25. jun 2013 Valhall: hahahahahahahahaha fik mega griner på xD looool

• #17   25. jun 2013 Jeg var helt overbevist om at en sang jeg spillede på klaver, blev fremført forkert af sangeren, fordi jeg havde læst noderne forkert.
    Og indtil jeg var 12 troede jeg at reagensglasbørn voksede 9 måneder i reagensglasset og derpå var klar til at blive taget med hjem af forældrene.
    Godt man bliver klogere smiley

• #18   25. jun 2013 Valhall: Hahaha smiley

• #19   25. jun 2013 Hehehehe!
    Jeg troede at heste med "spat" var syge i hovedet smiley
    Og at en islandsk hest ikke var ægte, men lavet af is smiley
    Men det VÆRSTE var at øhm.. Hehe MEGA akavet, i know, men ....
    Jo flere prikker en Hinst/vallak havde på sin øhh... ja smiley I ved godt hvad jeg mener smiley
    Jo flere liv havde den smiley

• #21   25. jun 2013 Da jeg var lille, troede jeg, at det var "buerne" på Storebæltsbroen, man skulle køre på smiley

profilbillede
  • #24   25. jun 2013 Katrine - hahahahaha, et awesome billede! Bøjer mig i støvet for dine grafiske evner (og hajen!)

• #25   25. jun 2013 Jeg kan også huske i 2-3 klasse var der en dreng der fortalte mig hvad 6 også kunne betyde :iii

Jeg gik direkte hjem til min moar og spurgte: "Er det rigtigt at man kan sexe i en seng?"

Haha smiley

• #26   25. jun 2013 Tenna, haha smiley Ja, man kan godt se, at jeg er multimediedesigner ikke? smiley Det er et gammelt billede, jeg tegnede for at rekonstruere et endnu ældre billede til arto xD

• #28   25. jun 2013 Gud nu kan jeg bare huske alle ankward ting! smiley

Jeg kan huske engang, havde jeg taget min mors sminke på. Hun blev ret sur og bad mig om at tage det af.

Jeg kan tydeligt huske ,hvor smart jeg synes, at de der aflange vatrondeller var! De var små og nemme at have i tasken xD
    (Det var tamponer til dem der ikke forstår)

• #29   25. jun 2013 [Maria K]: Hvad?! "Stayin alive", er du sikker? Har hele tiden troet, at de synger "Stena Line". Er da også så dårlig til det med at forstå, hvad der synges i sange. Ligesom i den sang, hvor Erik Hassle synger "Don't bring flowers after i'm dead", hvor jeg altid har forstået "Don't bring flowers after one dance" smiley

• #30   25. jun 2013 Troede skole biler var sådan nogle der hentede børn og kørte dem i skole og ikke til dem der skal lære at køre bil.. fandt ud af det ikke lige var som jeg troede sidste år .... hahahah!

• #31   25. jun 2013 -Da jeg var mindre troede jeg at koen havde 4 patter, fordi den ene var fyldt med sødmælk, den anden minimælk, den tredje skummetmælk, og den sidste kakao!
    -Jeg troede da jeg var 6 år, at når en hest var forfangen at den havde mus i benene smiley
    -Jeg troede da jeg var mindre at manden/kvinden i tv avisen kunne se en derhjemme i stuen
    -Jeg troede engang at cykler var 'levende' og kunne tænke, have følelser mm smiley

• #32   25. jun 2013 Åh ja, apropos sange; Credence Clearwater Revivals sang "Bad Moon Rising", hvor de synger "There´s a bad moon on the rise", troede jeg de sang "There´s a bathroom on the right". Teksten gav ikke så meget mening, men det forhindrede mig ikke i at skråle med smiley

• #33   25. jun 2013 Nåå ja, jeg så engang filmen Madagascar med alle de der dyr, hvor pingvinerne vil flygte til Antarktis og de hele tiden taler om at der er varme og sol osv. og når de så ankommer er der snestorm. Det kunne jeg ikke få til at hænge sammen, for de taler jo om varme og sol! Da jeg så ser den her for nylig går det så op for mig, at der jo ER sne på Antarktis. Hahahha xD

• #34   25. jun 2013 jeg var sikker på da jeg var lille at når man lagde sit VHS bånd oven på afspilleren, så slettede den båndet (fandt tilfældigvis ud af i et stand up program at det var noget man sagde for at få børn til at rydde op efter sig og ikke bare smide båndet).
    Det sjove var så at jeg gik ud og skældte min mor ud for aldrig at have fortalt mig at det var løgn, så troede hun selv på den. så Mormor den har du sku gennemført meget godt

• #35   25. jun 2013 Da jeg var mindre trode jeg at der var en kæmpe for enden af verdnen og pustede så vinden kom.

og

at vær gang det regnede var der en der græd

• #36   25. jun 2013 Hahaha, man får nogle grin, når man læser det her! smiley

Mine er ikke lige så sjove som jeres, men i får dem alligevel :b
    Især i 0. klasse var jeg helt sikker på at der var et rør i halsen til mad og et rør i halsen til væske. Så da jeg dengang tog en bid af min bolle og et sug af min juice og fik det galt i halsen, så var det fordi min mund/hals ikke havde delt det ordentligt op.

Og jeg blev meget overrasket, da jeg fandt ud af, at der var lever i leverpostej..

• #37   25. jun 2013 Nåår jo, og så troede jeg at når det regnede at det var 'Gud' der tissede på os smiley

• #38   25. jun 2013 Emilie, hahahaha, det har jeg også troet... Og jeg kan stadig tage mig selv i at tro det smiley

• #39   25. jun 2013 Er der lever i leverpostej? oO

• #40   25. jun 2013 da jeg var lille kiggede jeg altid på bilernes lygter for at se hvilken humør de var i. vi havde selv en Toyota Corolla, og jeg mindes at jeg altid synes den så ked ud af det.

da vi havde om immunforsvaret i skolen, så vi en film om det og i denne film vidste de det som små grønne mennesker som slå de blå sygdomsmennesker ihjel. jeg var overbevidst om at de faktisk var vores immunforsvar.

og når jeg cyklede og der var modvind, råbte jeg bare ud i vinden også stoppede den. så jeg var overbevidst om at jeg var en vejrgud af en eller anden slags? smiley hæhæ

• JJ
    JJ Tilmeldt:
    maj 2010

#41   25. jun 2013 Jeg troede også fuldt og fastlås at når universet stoppede (hvilket det jo gjorde) så var der bare en rød murstens mur også kunne man altså bare ikke komme længere, for der stoppede luften.. Haha

• JJ
    JJ Tilmeldt:
    maj 2010

#42   25. jun 2013 Og når ja, så troede jeg også på at der var hajer inde bag ved lamperne i svømmehallen, men kun i den dybe ende, så jeg svømmere altid med livet som indsats i den ende. Min lære synes jeg var mærkelig. smiley

• #43   25. jun 2013 Den klassiske månen følger efter bilen, hahaha.
    Mine forældre fortalte, at når det var tåget eller diset, så var det mosekonen der bryggede. Så jeg var hunderæd for tåge, fordi hende mosekonen var der........

• #44   25. jun 2013 hahahaa! Hold kæft nogle guldkorn, folk kommer med i denne tråd smiley Det får da en til at trække på smilebåndet smiley :) smiley

• #45   25. jun 2013 Tja, kender I den sang hvor Kim Larsen synger: og vi be'r bare puderne om goooodt vejr???
    Min fætter bildte mig engang ind at hvis man var for sent ude ift at købe julegaver skulle man passe på med hvor man gik på strøget. For når vi nærmede os julen begyndte pynten (det der kunstige gran med hjerter, stjerner osv der hænger på tværs af gaden) at visne og falde ned i hovedet på folk. Damn, jeg vadede afsted i zigzag resten af den shoppingtur

• #46   25. jun 2013 da jeg var 7 år var jeg på ferie i tyrkiet med min far hvor vi fik tomat suppe jeg var meget sulten men suppen var så varm at jeg blev bange for mit spiserør ville smælte

• #47   25. jun 2013 Stinne - uha den hoppede jeg også på.. jeg synes til gengæld at det var skide fascinerende og ville da gerne møde hende smiley

• #48   25. jun 2013 og der var nogen af mine venner der troede at månen var lavet af ost, men jeg vidste de tog fejl og at den var lavet af noget andet (hvad havde jeg ikke gennemskuet, før en del år senere) men det var hvert fald ikke ost, fordi musene jo havde valgt at bo her, og hvis der var ost på månen ville de jo have taget derop istedet.

• #49   25. jun 2013 Sarah Emilie - haha, jeg var bare bange for hende.

• #51   25. jun 2013 Ja, der er lever i leverpostej samt spæk og en masse andre dejlige ting xD
    Da jeg var mindre troede jeg at huller i tænderne var huller man kunne se igennem på tænderne xD

• #52   25. jun 2013 Da jeg var lille troede jeg, at hvis man brækkede benet så faldt det af.

• #53   25. jun 2013 Jeg kommer så bare med nogle helt normale nogle..

Gaffatape var jo selvfølgelig gaffeltape, yes yes, og tommestok er en tommelstok.

Da jeg var mindre troede jeg også at 'der var hul i Sverige' siden vi skulle køre igennem for at komme til Norge - hehe smiley

• #54   26. jun 2013 Nej vel? Har man ikke et spiserør og væskerør?? Jamen.. smiley

• #55   26. jun 2013 Da jeg var lille troede jeg at sorte/mørke heste var "han-heste" og de hvide/lyse var "hun-heste"

• #56   26. jun 2013 Jj: Jeg har/havde den med hajer!!!

• #57   26. jun 2013 Grafik - hvad så med de brogede?

• #58   26. jun 2013 Det ved jeg faktisk ikke? Havde nok enlig aldrig set en broget hest den gang smiley

Og når ja, så troede jeg også at hvis man havde en mus (ledmus) så var det fordi en mus havde kravlet ind i en mens man sov og nu ikke ville ud!

• #59   26. jun 2013 Gud ja, der var da også den her!

Som lille troede jeg jo selvfølgelig på at det var storken som kom med babyerne til forælderne. Nå et barn så var handikappet så troede jeg det var fordi storken havde tabt babyen, og forælderne bare ikke have returneret det til babyfabrikken xD

• #60   26. jun 2013 Jeg kan huske jeg havde haft kristendom i skolen den dag.
    Vi havde hørt noget om at en mand havde lagt sit tæppe udenfor og sagt til Jesus "hvis græsset er vådt og tæppet er tørt tror jeg på dig" og det synes jeg bare var sejt smiley min veninde sagde så til mig at Jesus ikke fandtes sååå gæt hvad jeg gjorde...
    Jeg lagde mit tæppe udenfor på græsset om natten og så blev min mor sur fordi jeg havde ødelagt mit tæppe smiley

• #61   26. jun 2013 Da jeg var lille troede jeg at hvis man tippede/rystede (et eller andet) en computer, så ville det hele lægge hulter til bulder når man tændte den igen. xD

Jeg troede også at min far kunne styre lysreguleringer ved at knipse med fingerne, det viste sig så at han kendte dem i området så godt, at han vidste hvornår de skiftede til grøn. xD

Min storebror bildte mig også engang ind, at hvis man rystede sødmælk helt vildt, blev det til skummetmælk, det troede jeg på i flere år. smiley

• #62   26. jun 2013 Hvis der var noget kedelig tegnefilm i fjernsynet, troede jeg, at jeg kunne gå hen og tænde det næste, så skulle der komme en ny tegnefilm på den samme kanal! Det skete aldrig. smiley
    Jeg troede også, at en hingst kun havde en kugle

• #63   26. jun 2013 Jeg havde ikke lige tænkt over at det var bollerne hingstene fik fjernet, så jeg var noget forundret da rideskolens ene vallak havde sin du-ved-nok-hvad ude x)

• #64   26. jun 2013 Fuck hvor er i sjove!

• #65   27. jun 2013 Jeg kan kun huske én.

Dengang jeg var lille (som i børnehavealderen) troede jeg, at når man var blevet gift, så skulle man lille i en kiste midt på gulvet, med et gennemsigtigt lagen over sig, og lave børn (vidste at man lå nøgen ovenpå hinanden). Jeg forstod bare ikke hvorfor lagnet skulle være gennemsigtig.
    Og pga. dét, ville jeg ikke giftes når jeg blev stor. smiley

• #67   27. jun 2013 Var overbevist om, at der inde i vores radio sad små mennesker og lavede udsendelserne, og at de kun havde fri når man slukkede radioen smiley

• #68   27. jun 2013 Jeg troede min mor kunne tale med dyrene, og hun bildte mig ind at det kun var voksne der kunne snakke og forstå hvad dyrene sagde.

• #70   27. jun 2013 Indtil for kort tid siden, hvor jeg spillede et quizspil med familien troede jeg, at "Carius og Baktus" var at have huller i tænderne. Så.fik jeg spørgsmålet: "Hvad hedder huller i tænderne på latinsk?" og jeg svarede "Carius og Baktus!" da de så begyndte at grine, kunne jeg da godt se, at det kun var Carius smiley

Jeg troede også, at det røde på himlen var ild, som kunne falde ned i hovedet på folk smiley

Når mig eller mine søskende.var "slemme" fik vi at vide, at vi ville komme op til "Bilkamanden" ... Hvis vi var meget slemme, ville vi komme over til Fru Madsen i Esbjerg, og hun havde en kælder, som hun lukkede slemme børn ind i, og hendes mand røg mange cigarer!

Og så var der også dengang, hvor jeg ofte forsøgte at få lyskontakten til at balancere mellem tændt og slukket, for at se, hvad mellemtingen mellem lys og slukket egentlig var...... smiley

• #71   27. jun 2013 [Maria K]
    Kan så fortælle at jeg har troet det helt indtil du lige har fortalt at det ikke er det de synger.. åh gud, det var den barndom der blev knust..

• #73   27. jun 2013 Da jeg var lille troede jeg at regnorme blev til slanger... var overbevist om at regnorme var slangeunger....

• #74   27. jun 2013 Ego: Det tænkte jeg også den gang! xD

• #75   27. jun 2013 Da jeg var mindre og legede med dukkehus, troede jeg at vi blev styret af kæmper, ligesom vi var dukker, også havde de bare bygget en kæmpe by op. smiley
    Troede også at livet var en drøm, og når vi så døede, så vågnede vi op af drømmen, og levede et nyt liv? xD

• #76   27. jun 2013
    Ved ikke hvilket klasse trin det var i, men jeg hjalp en fra klassen i folkeskolen ( 4-6klasse ) med og oversætte en sang i engelsk.

" They treat me really nicely,
    They buy me all these ices.
    Dolce & Gabbana,
    Fendi and that Donna
    Karan, they be sharin' "

Var virkelig overbevist om at de snakkede om is, når de nævner Dolce & Gabbana osv. og det var derfor de var søde og gav hende is i sangen.

• #77   27. jun 2013 Ja, jeg har haft en lidt sjov barndom er opvokset i Saudi Arabien, hvor kvinder ikke må køre i bil.
    Og ja, da vi var på ferie i Danmark, og min mor lejede en bil, blev jeg meget forarget (var 2½) og sagde til hende på engelsk, hvor er chaufføren, og mor du må ikke køre bil, og nægtede at sætte mig i bilen før chaufføren dukkede op, min storebror og mor prøvede at forklare at i Danmark måtte kvinder altså godt køre bil.
    Kan stadig den dag idag føle mig en anelse dum over det smiley

Eller når jeg sagde vi skulle bakke baglæns, det kan man jo ikke smiley

Eller vejret der blev til vej ret smiley har en masse guldkorn pga. min to sprogethed smiley

• #79   27. jun 2013 Bruno Mars - When I was your man / Bruno Mars - When I washed your van... Kan aldrig huske hvad han rent faktisk synger! smiley

• #80   27. jun 2013 Den med misforstået sangtekst har jeg også en af smiley
    Bryan Adams's Summer of 69. Der synger han "I got my first real six-string" det havde jeg altså fået til at være "I got my first sex-dream".
    Opdagede det først at det var noget andet han sang, da jeg så en video med misforstået sangtekster på youtube. Lidt pinligt, for jeg har altid synger med den sang og virkelig skrålet "sex dream"

• #81   28. jun 2013 hej.. puha jeg har også lidt i bagagen..

jeg var overbevist om at min mormor kunne flyve om natten (jaja det gjorde hun også, men kun i sine drømme)
    og dernæst var jeg 100% sikker på at hun kunne se gennem telefonen..
    jeg fortalte hele børnehaven at min mormor kunne altså flyve, og jeg må have været noget påståelig, da pædagogerne trak min mor til side da jeg skulle hjem og spurgte om det var rigtigt at min mormor kunne flyve..

en af de bedre, som dog ikke er mig selv der har udtalt en af min mors veninders pige kom hen og sage til min mor "hvorfor har du ikke lavet hende ordenligt !!" hun så meget bestemt ud og pegede på mig.. (jeg er handicappet) min mor måtte svare "jeg var løbet tør for materialer".. barnets mor blev helt flov, men min mor var ligeglad, hun synes det er vigtigt at børn undre sig over ting, og ikke mindst spørg når der er noget de ikke forstår smiley

• #82   28. jun 2013 Da jeg var mindre havde vi ikke kabel tv, og jeg var meget misundlig over alle dem i skolen, som kunne snakke om disney channel osv. Men det havde min oldemor, som bor ovre på fyn (jeg bor på sjælland) så når vi endelig kom på besøg hos hende, sad jeg foran tv'et. Da hun så gik bort, for nogle år tilbage, spurgte min mor da vi havde ryddet lidt ud i de ting de skulle have 'Er der noget du gerne vil have med hjem?' og jeg svarede 'ja tv'et. så kan jeg også se disney channel.' Hahaha. Jeg troede at det var noget der 'tilhørte' fjernsynet. smiley

• #83   28. jun 2013 Jeg troede indtil for nole år siden at månen og stjerne fulgte efter bilen når man kørte..
    Og at vejret skiftede efter Guds humør så når han var glad skinnede solen og når han var ked af det regnede det smiley

Engang ringede min far til mig. Jeg havde hikke og han spurgte så om jeg havde hikke. Jeg spurgte hvordan han vidste og om han kunne mærke at telefonen rystede når jeg hikkede xD

• #84   28. jun 2013 Melle: Så har Gud været ret deprimeret i mange år smiley

• #85   28. jun 2013 Team Grafik *Endurance DK*

xD ha ha ha ha ha ha... Fra nu af, synger jeg KUN "I got my first real sex-dream"

• #86   28. jun 2013 Da jeg var 6-7 år malede jeg et riiigtig flot maleri til min far. Jeg brugte kun en farve, nemlig sort.
    Han spørger mig lidt undrende, hvad jeg har malet, og lille Pernille svarer rigtig stolt: Jeg har malet natten...

Det hænger stadig indrammet inde i tv stuen, så folk får ofte den historie, da Pernille malede natten. -.-

Og så bildte min veninde på efterskolen mig ind, at USA havde lavet nogle reagens glas blandinger af abe/menneske, men de havde gorillers temperament, så de blev holdt fanget på en øde ø, hvor man en gang i mellem kom ud med mad til dem. Man skød dem også en gang i mellem, da de formerede sig som kaniner..
    Jeg var helt forfærdet, for man skulle jo leve op til det ansvar det indebar at forske så vildt. -.-

Og så kunne halsen også mugne, hvis man gik for meget med tørklæde. (Det vare dengang det var meget populært.) -Jeg var vel 14-15 år....

PINLIGT!

• #87   28. jun 2013 MLC: Tror aldrig nogensinde jeg har været så flov som da jeg fandt ud af det ikke var det han sang ^^" og skal altså stadig minde mig om det ikke er sex dream han synger.

• #88   28. jun 2013 Team Grafik

Jeg kan bare lige se dig for mig, stående med en øl or whatever i hånden, sammen med veninderne og så bare skråle "SEX DREAM!!!"

x)

Har også misforstået sange, sang med på Kaiser chiefs "Oh my God!" jeg sang så bare "Oh my God I can't belive it, I'm never gonna disco anymore!"
    Min søster flækkede bare da hun hørte min "version", men mente at min var noget sjovere x)

• #89   28. jun 2013 Ligesom Den der med Starshibs hvor det lyder som om hun synger Tykke Tykke mennesker hvor hun bare synger Twinke Twinkel Littel star I den stil min ældste søster Flækkede, og vær gang den komme i radioen høre man bare det der Tykke Tykke Mennesker når det komme smiley
    Kan bare ikke få det ud af hovdet

• #90   28. jun 2013 De kan da også bare synge så man kan høre og forstå dem..

Helt klart performernes fejl - og ikke os halvdøve knallerter x)

• #92   28. jun 2013
    Team Grafik:

AAAAAHAHAHA! Den med "sex-dream" har jeg også i MAAAANGE år troet! smiley Hahaha!

Da jeg var lille og fandt ud af, at pølser var lavet af tarme, løb jeg hjem til min mor og spurgte om det godt nok kunne passe?!
    "Neej-Neej.. Det er kun de røde pølser!" Svarede hun. (Jeg kunne ikke tåle farvestoffer) så dén købte jeg gladeligt og den dag i dag, spiser jeg stadig kun de brune smiley

Jeg troede, at det man lagde under hovedpuden drømte man om, så jeg lagde min ynglings Disneyfilm under hovedpuden smiley

Jeg troede, at 3-stjernet salami var lavet af rotteblod.......

Jeg skrålede gladeligt med på "I'M HORNEY! HORNEY! HORNEY! HORNEY!" som 10-årig..

Jeg havde set Disney's 101 Dalmatiner, og da tyven er inde i huset, og hushjælpen kaster en kaffekande efter ham, var jeg sikker på, at man kom i fængsel for, at smadre kaffekander!

(Vi snakker HELT lille) troede jeg, at man kunne ride på føl.

Jeg var meget opsat på, at lave et laboratorium under vores hus, som var identisk med Dexter's.. Det var mere.. Hvordan!

• #93   28. jun 2013 Okay jeg troede altid han sang sex dream??!!! Gør han seriøst ikke det?

• #94   28. jun 2013 Jeg har også engang diskuteret med min fætter (Hans mor er min fars lillesøster). Vi var voldsomt uenige, da jeg mente min farmor ikke også kunne være hans mormor.

• #95   28. jun 2013 Bryan Adams synger: "I got my first real six string.." Aka guitar smiley

Da jeg var omkring 8-10 år, troede jeg, at Jennifer Lopez sang: "Lesbisk larve...".
    Jeg kunne ikke helt engelsk og fik det så åbenbart til at passe med nogle danske ord. Jeg tror ikke, jeg vidste, hvad lesbisk betød.. jeg stod i hvert fald glad ude i haven og skreg "lesbisk larve, lesbisk laaarve!!" sammen med en veninde, indtil vi var ved at brække os af grin.
    http://www.youtube.com/watch?v=Q91hydQRGyM

• #96   28. jun 2013 Ej jeg troede også sex dream xDDD

Btw hvor gad jeg gerne have den krop som hun har.

• #97   28. jun 2013 HAHAHAHAHA, jeg er 36, og jeg troede indtil jeg læste denne tråd at han sang "Sex dream".....troede også det var en slet skjult hentydning til sex i titlen (summer of 69) smiley
    Jeg tror bare jeg bliver ved med at synge min tekst, jeg er tydeligvis ikke alene smiley

• #98   28. jun 2013 Hehe jeg har ogsdå indtil nu troet at han sang "Sex dream", og jeg er 27, og hørte den RIGTIG meget som teenager - Jeg har bare aldrig læst teksten smiley

• #99   29. jun 2013 Hahaha smiley Lesbisk larve!

Da jeg var lille troede jeg ogsaa, at ponyer var foel og heste var heste smiley

• #100   29. jun 2013 Camilla, det er rigtigt at titlen hentyder til noget sex-halløj. Hvis du tænker på hvornår han er født, og så det sangen handler om, så kan det ikke passe med at det var i år 69 smiley

Jeg kom en dag hen til min mor og fortalte at min tand sad løs. Hun fortalte så at det hed en rokketand og om ikke der var andre i børnehaven der også havde det. "Jo" siger jeg så og kigger meget bekymret op på min mor og spørger så "tror du der er nogen der har smittet mig?"
    Jeg var også i mange år HELT sikker på at mine bamser og mit legetøj blev levende om natten. Hvilket betød at, efter jeg ved et uheld kom til at se Chucky, (ved ikke hvordan set staves, men den med den onde dukke) Begyndte at være bange for mine bamser og måtte putte dem alle undtagen én på loftet.
    Jeg var egentlig generelt ikke sådan at nare, men rigtig mange uhyggelige ting kunne jeg ikke lade være at tro på. Monsteret i toilettet og under sengen fx. (og for at være ærlig tror jeg faktisk lidt på dem endnu xD )

Min mors veninde som voksede op uden en far i hjemmet, troede at alle mændende de boede i et stort varehus, og så kunne kvinderne bare komme og hente dem når de skulle bruge dem til at lave børn, og hvis de så ikke kunne lide dem, så kunne de aflevere dem igen.

Min mor var engang med til at bilde sin lillesøster ind at de havde fået sådan nogle nye smarte dæk, der sagde en lyd når man var ved at køre af vejen (Det var jo altså de der vejsstriber der lavede lyden når man kørte på dem.) De bildte hende også mange andre underlige ting ind. Fx. at politikerne havde bestemt sig for at lave dagen kortere xD

• #101   29. jun 2013 Har aldrig været særlig vild med glasseret skinke, engang da jeg var lille skulle vi selvfølgelig have det hjemme hos min far. Han fortalte mig at hvis jeg ikke spiste det ville der vokse grønne buske ud af ørene på mig.

Sjovt nok var alt skinken væk fra min tallerken efter det smiley

• #102   29. jun 2013 Uh, en anden sjov historie som faktisk er fra gymnasiet.
    Jeg har en ven, som er meget nørdet og spiller ekstremt meget computer, playstation, nintendo og x-box.. Sikker også andet, han er virkelig en nørd!
    Han er så i et frikvarter på gymnasiet ved at fortælle mig om det her nye spil han har fået og siger så at han tror jeg vil kunne lide det. Der er nemlig heste i spillet og de er sygt realistiske og detaljerede, der er både forskellige racer og de bevæger sig som rigtige heste og alt muligt! Jeg spørger ham så om han ved hvilken race den er, som hans karakter rider på, og han svarer "ja, det er en stallion! "
    Jeg flækkede fuldstændig af grin! og der gik flere minutter før jeg kunne tage mig sammen til at forklare ham at det ikke var en race, men det engelske ord for hingst..
    Egentlig var det lidt synd for ham, nu troede han endelig at han kunne bidrage med lidt hestesnak xD

• #103   29. jun 2013 Solo, jo det er rigtig nok.
    Bryan Adams er født i 1959 og var derfor kun 10 i år 1969, hvis du lige overvejer den lidt, så givder det ikke ret god mening med sangteksten hvor kan synger om at job og sit første kys, samt at en af vennerne fra deres band blev gift. Sangen handler tydeligvis om teenage årene, og titlen er derfor en hentydning til noget andet smiley

• #104   29. jun 2013 Er pludselig glad for jeg ikke er den eneste der har misforstået Bryan Adams "sex dream"

• #105   29. jun 2013 Jeg troede som lille, at sådan nogle eltårne var meget små kirker, så derfor kunne der kun være plads til præsten smiley

profilbillede
  • #106   29. jun 2013 Lige da jeg begyndte til ridning, synes jeg at hestene skulle gå meget majestætisk.. altså op med hovedet, ligesom de gjorde i film når de blærede sig.. (spirit) you know) så jeg blev meget sur og trak hovedet op på dyret.. - Søge ned? fandme nej. smiley

• #107   30. jun 2013 Sikke et dejligt aftengrin! (:

Mine forældre har altid fortalt mig, at når isbilen ringer med klokken, så var det fordi, at der var UDSOLGT!.. Det er ikke mange år siden, at jeg fandt ud af, at hele mit liv var baseret på en løgn.. - Men effektivt var det!

• #108   30. jun 2013 Da jeg var lille, boede vi i en lejlighed. Jeg var overbevist om at der sad en giraf udenfor og skrev ned hver gang jeg ikke spiste op, og at jeg skulle spise rødbeder lige så mange gange som jeg ikke spiste op, når jeg døde, lige før jeg skulle op til himlen. Hvor var jeg dog mærkelig ^^

• #109   30. jun 2013 Wtf, Miriam&Lukas xD Hahahaha

• #110   30. jun 2013 Kom lige til at tænke på endnu en guldkorn.

Første gang jeg så sne, efteråret/vinteren 1997, jeg sad i klasselokalet og kiggede ud af vinduet, og så kom der små sneflager ned, jeg udbrød højt "Why is there falling cottonballs down from the sky??" (cottonballs = vatkugler)
    Min lærer tog det heldigvis helt roligt og sagde til mig at det var sne.
    Jeg blev helt vild (havde aldrig set sne i mit liv, var 10) så læreren erklærede fritime så jeg kunne få lov til at opleve sne for første gang smiley

• #111   30. jun 2013 Jeg troede ligesom DD at hestene bare var frække og skulle sættes på plads:-( (ak ja den gamle skole)
    Og så troede jeg at varmblods, halvblods og koldblods faktisk var racer i et par år og ikke en fælles betegnelse.....;-) Så jeg syntes godt nok at der var maaaaange af slagsen:-) Sikke en indavl;-)

• #112   30. jun 2013 Jeg troede at spiseforstyrrelser var, når drengene i klassen forstyrrede, når vi spiste madpakker (-;

Også var falabellaer ligeså små som legetøjs heste.

• #113   30. jun 2013 Jeg troede på den der "Hvis man ikke opfører sig ordentlig får man ingen gaver af julemanden" så den 23 gik jeg altid og fejde og sådan noget.. Lol ^^

Og så da jeg var mindre troede jeg at de der fabrikstårne lavede skyer til hver by, så når der var nogen der ikke havde nogen, syntes jeg det var underligt de havde skyer.

OG så fandt jeg en lang dims i min mors skuffe, og så gav jeg den til min lillebror der rendte rundt med den i hele huset og i gårdspladsen, (vi boede i lejlighed) så der løb han bare rundt og sang ned i den og sådan.. Jaaaerh.. :i

• #114   30. jun 2013 da jeg var lille troede jeg at "gratis" var ligesom "let" mælk, "mini" mælk osv. så når jeg legede købmand sagde jeg altid: en gratis mælk koster 10 kr.
    haha.......og jeg troede at vindmøller var en slags flyvemaskine hvor vær gang den drejede rundt sad der en mand inden i og styrede den smiley

• #115   30. jun 2013 Jeg troede at fasan blev udtalt "safan" smiley og den dag idag, synes jeg stadig "safan" lyder bedre.

• #116   30. jun 2013 og,og,og......jeg troede på den der da jeg var lille, med at man fik firkantede øjne hvis man så fjernsyn. Så jeg slukkede for fjernsynet og gik hen til spejlet. Bilte mig selv ind at de VAR firkantede smiley

• #117   30. jun 2013 elliot & regitze:haha. Syntes også Bæg og acon lyder bedst

• #119   30. jun 2013 Mht sange der lyder forkert troede jeg at Donkeyboy - city boy - sang: underneath my skin there's a negro. Sangen er fra 2011. Blev flov og irriteret over at min kæreste rettede på mig og at han da i det mindste kunne have sagt det tidligere xD
    Original teksten: Underneath my skin lives an eagle.

• #120   30. jun 2013 Sound: Seriøst? Troede også det var det han sang xD

• #121   30. jun 2013 Jeg troede at når forældre skulle skilles, skulle de hugges midt over...
    I ved, deres kroppe blev "skilt" fra hinanden.
    Tænkte da også det måtte gøre frygteligt ondt :')

Troede også der kunne vokse tyggegummi træer nede i maven og ud af ørene, når man slugte tyggegummiet smiley

Så for det ikke skulle være løgn troede jeg også maven var et stort hul, hvor maden lå og havde det godt og rart.. smiley

Og og og Så troede jeg også at alle piger havde et lille bitte barn i maven og lige og ligepludselig blev barnet bare stort og ville ud, når man var gammel nok.. :i

• #122   30. jun 2013 Eagle? Jeg troede det var ego xD

• #123   30. jun 2013 Så sjovt i siger det mht. Donkeyboy sangen da jeg har faktisk været i tvivl da jeg nogle gange synes det høres ud som eagle, negro, ego smiley Så hvad er det egentlig de synger???? FAKTA TAK smiley

• #125   30. jun 2013 Den med morderen tænker jeg nu stadig hvis jeg er mega bange. xD

• #127   30. jun 2013 Miniberidderen - Jo, men det var nu en hest frem for en drage hos mig!

• #128   1. jul 2013 Der bliver godt nok sunget ego og eagle xD
    http://artists.letssingit.com/donkeyboy-lyrics-city-boy-x141cll

• #129   1. jul 2013 Miniberideren

HÅHÅ det gør jeg stadig smiley

Når alle mine kropsdele er under dynen, ud over hovedet, så kan ingen dumme spøgelser eller monstre osv røre mig xD

• #130   1. jul 2013 Da jeg gik i anden klasse var jeg ikke ligefrem god til matematik og sådan noget med at bedømme størrelser og sådan - det er jeg så stadig ikke smiley

Men nu til sagen jeg var ret "forelsket" i en dreng fra min, der tilfældigvis sad på biblioteket og kiggede i en bog om skibet Titanic sammen med en ven, jeg gik hen til dem og begyndte sådan at tale med dem og det hele gik godt indtil jeg sagde: Ja den båd at i hvert fald over en meter... *facepalm* Begge drenge kiggede på mig som om jeg var idiot og udbrød begge to "EN METER???!" og måtte så forklare mig at en meter nok svarede til en halv centimeter på tegningen.. Bag efter sagde de det til hele klassen smiley smiley Og det var fra det øjeblik at jeg for evigt har hadet alt hvad det har med matematik at gør smiley

Noget andet er at min moster en gang gav mig en billedbog med en sød lille historie (på engelsk) om en sædcelle der blev til et barn... Cellen hed "sperm" ligesom bogen. Så mens der var fest hos min mormor og alle hendes veninder (60 år+) var inviteret spurgte min moster mig om jeg forstod bogen, en af min mormors veninder spurgte så hvad den handlede om og jeg sagde ordret "det handler om Sperm og det er..." og alle blev helt stille og så begyndte min mor og moster at grine og så begyndte resten også at grine, men jeg forstod ikke hvad der var så morsomt og forlod stuen fuld af spørgsmål smiley smiley
    Det resulterede desuden i at jeg troede indtil jeg blev 12 at "Sperm" var et helt almindeligt drengenavn i England smiley smiley Haahhaha xD

• #131   1. jul 2013 Da min lille bror var lille troede han at når man børstede sit hår blev det længere:-)
    Og han troede at når han blev stor blev han til en pigeXD

• #132   1. jul 2013 Da jeg var lille troede jeg at man fik øreringe skudt i med en rigtig pistol og at dem der havde piercinger var dem de havde ramt forkert ved.. Hehe ups smiley

• #134   1. jul 2013 Da jeg var 4 brækkede min søster benet 4 steder og hele dagen gik jeg og tud brølede fordi at jeg var sikker på at der ikke var andet at gøre end at skære hendes ben af. Så blev jeg også sur på min mor fordi at hun sagde at de ikke skulle skære benet af min søster, fordi at 'det var ikke pænkt at lyve' xD

Så var der også engang hvor min søster skulle have en halvpart og jeg blev bare så sur på hende fordi at jeg troede at en halvpart betød at man skar hesten over og fik en halvdel hver! -hvordan jeg fik ind i hovedet at hesten skulle overleve ved jeg virkelig ikke? xD

• #135   1. jul 2013 Team Grafik - synger han virkelig six-string?! smiley jeg har altid sunget "sex dream"

• #137   2. jul 2013 Dengang Diddle-bamser og postkort var populære, troede jeg det hed Dildo, det havde de store drenge på skolen snakket om, så det var mpske bare slang for Diddle?
    Så kan jeg huske jeg sad hjemme hos min bedstemor, med hele familien kort før min fødselsdag og udbrød højt "Jeg vil have en stor dildo, ligesom Anne fra klassen, hendes er så flot"... -_-

• #138   2. jul 2013 Camilla: Ja han synger desværre six-string

• #139   2. jul 2013 Sofie DamtoftDesign: hvad svarede familien til det? xD

• #140   2. jul 2013 Jeg kan simpelthen ikke huske det, andet end de blev lidt "øhh hvad sagde hun lige"-agtig smiley . Men min mor har fortalt den historie mange gange og hun havde været så flink at skrive den ind i min konfirmationssang også -_-

• #141   2. jul 2013 Da jeg var lille sagde min mor altid at dem der røg fik sorte lunger. Jeg ved ikke hvorfor, men troede altid hun sagde sorte unger. Og det var derfor der var sorte mennesker, hahaha smiley Vi griner stadig meget af det.

• #142   4. jul 2013 Jeg fik afvide, som så mange andre børn, at man måtte ønske sig ALT, men det var ikke sikkert at man fik det man ønskede sig. Jeg gik i mange år og plagede min far og mor om "en spækhugger og en lille bitte blåhvalunge" og jeg var dybt overbevist om at de sagtens kunne være ude i haven. Har sågar sneget mig ind til dem tidligt om morgenen, puttet mig ind til dem og ønsket igen og igen. Men ak ja, arme mig, fik aldrig mit ønske opfyldt.. smiley

Jeg var faktisk også ret gammel før at det sådan virkelig gik op for mig at julemanden ikke fandtes og min storesøster var endnu ældre inden hun gav slip på eventyr historierne om julemanden og hans flyvende rensdyr. Det var først da min søster begyndte at blive mobbet i skolen at hun måtte indse det.

Troede også, da klippekort reglerne kom, at man fik et hak i kortet ligesom et klippekort til busser.

• #144   7. jul 2013 Da jeg var 5-8 år troede jeg at det 'affald' man lavede i wcet kom ud på et stort samlebånd hvor en masse kinsere sorterede 'affaldet' smiley

• #147   9. jul 2013 nu når du siger luft, så troede jeg at luften var ånder - så når en fra min familie eller vennekreds døde så ville jeg ikke trække vejret! (gæt selv hvor lang tid den holdte smiley )

• #148   10. jul 2013 Hehe indtil jeg var 7 var jeg sikker på at forfangen var at hestens forben var fanget smiley Og jeg troede også at en vallak va en race smiley og indtil jeg blev 6 troede jeg at jeg var en prinsesse så jeg gik rundt og sagde " Mig ik Maya, mig passese" (det kalde jeg prinsesse Hehe:-)

• #149   10. jul 2013 HAHAHAH er ved at dø af grin!!!

Vi har en video hvor min gamle barndomsveninde og jeg fyrer den af til "Hit me baby one more time" med Britney Speas. Det ender ud i at vi sidder på hver vores stol og smider tøjet... jeg er ikke engang sikker på vi vidste hvad det var vi havde gang i, men i dag er det den mest pinlige video nogensinde!!

Min far sagde en gang til mig da vi spillede badminton "Emilie, du laver huller i luften. Snart er der ikke mere tilbage for du ødelægger det hele!". Jeg var nok 4 eller 5 og jeg kan huske jeg var bange for at spille badminton i lang tid efter, for jeg var bange for at ødelægge luften.

Og så kiggede jeg også altid på bilernes lygter. Jeg delte dem op i de gode og de onde og tænkte at de var i krig mod hinanden smiley

• #150   11. jul 2013 Moe
    Den med billygter har jeg faneme stadigvæk. Jeg har lige købt bil, og havde følgende krav til den:
    - Den skal være økonomisk
    - En pris der kan betales
    - Og skal se rar ud
    - Må ikke have en nummerplade der ikke sidder i midten

Har aldrig overvejet en krig mellem de gode og onde biler.. Men min bil ser venlig ud synes jeg.
    Jeg elsker især en bil som 2CV, den ser simpelhen så sød og forbløffet ud:
    http://www.walldesktops.com/wp-content/uploads/2013/06/Citroen-185.jpg

• #151   11. jul 2013 Åh, det er altså en underholdende tråd den her! Jeg troede også på det med at indholdet på et VHS-bånd blev slettet, hvis man lagde den ovenpå maskinen smiley
    Troede også i meget lang tid, at BH stod for Brystbeholder xD

• #152   11. jul 2013 Rynkerosinen og Nullerdutten

Hahaha! 2CV'en var faktisk "kongen" blandt alle de gode biler, sjovt du lige nævner den. Den ser nemlig rigtig sød ud ja! smiley

Køre i en gammel Fiat Punto og den har sådan nogle "rynker" lige ved øjnene, som får den til at se rigtig ond ud. Øv smiley

profilbillede
  • #153   11. jul 2013 Ja jeg synes også nogle biler ser vrede eller søde ud:-) Rigtig sjovt det ikke bare er mig. Jeg går også meget op i hvordan bilernes "røv" ser ud. Og snude....:-)

• #154   11. jul 2013 Jeg havde det sådan, at jeg skulle kysse alle mine bamser, for ellers blev de misundelige på hinanden, hvis jeg ikke gjorde det ved alle smiley

• #155   11. jul 2013 Jeg ville ikke lege med min build-a-bear, sammen med min venindes build-a-bear, fordi min havde følelser!

• #156   11. jul 2013 Jeg kan godt følge dig i at den ser sur ud Moe smiley
    Min peugeot 106 kan jeg godt lide. Den ser rar ud smiley

• #157   12. jul 2013 Sjovt sådan havde jeg det også med bilens lygter.. har det stadig.. er glad for min opel zafira flexivan synes nemlig den ser frisk ud smiley

• #158   12. jul 2013 Øv, jeg må have en ny bil! Er dog ikke sikker på de gamle vil være enig i mit argument: "mor og far, jeg vil have ny bil for rynken ved lygterne får den til at se ond ud" smiley

• #159   13. jul 2013 Da jeg var mindre havde jeg en overgang, hvor jeg gik i bad hele tiden. Min mor spurgte hvorfor og jeg svarede frejdigt ''Jamen, jeg går jo bare i bad, så jeg får massere vand og vokser hurtigt ligesom blomsterne''. Troede helt seriøst, at man voksede af at gå i bad.

• #160   13. jul 2013 Jeg har den der vane med at jeg ikke kan lade noget være alene.. At jeg f.eks tager 2 blade fra en gren, og der så kun er en tilbage...

Troede altid at de blev kede af det hvis de var alene, og det galdt med ALT, så jeg kunne slet ikke det der med at lade em være alene.. det kan jeg stadig ikke ;-D

• #161   13. jul 2013 Moe - synes faktisk det er en rigtig god undskyldning smiley hvis du var min datter, så havde jeg sagt ja! uden at tøve smiley

haha smiley

• #162   13. jul 2013 Og jeg har lige opdaget at jeg stadig lider af den der "så bliver den anden ked af det" Seriøst, jeg havde det dårligt med ikke at spise af jordbærisen og lade den blive i fryseren. Den skulle jo nødigt føle sig som en skidt is smiley

• #163   15. jul 2013 Min far kunne trylle færgen frem. Stik den! :b

• #167   19. jul 2013 Hehe, jeg gik også rundt om aftenen og kyssede alle mine bamser og hviskede "Jeg elsker dig." til hver eneste en, så ingen blev kede af det :')
    Jeg kan huske at jeg havde en hel sæk bamser med til nytår, fordi de alle sammen skulle se fyrværkeriet og til Sankt Hans skulle de da også se bålet^^ Jeg havde også engang en masse med til en begravelse under jakken o.o Og med til børnedåbe og fødselsdage de skulle selvfølgelig også og de skulle smage kagen!!, og de kom selvfølgelig med i Bon-bonland og Tivoli og jeg sad stiv af skræk for at tabe dem i karrusellerne smiley Mine bamser skulle opleve en masse i deres liv xD Jeg har altid elsket mine bamser rigtig højt, hehe smiley

• #168   27. jul 2013 jeg troede en gang at den by jeg bor i var et land! :´-)

• #169   6. aug 2013 Jeg troede skimmel var en race..

• #171   7. aug 2013 Troede dem i fjernsynet kunne se og høre mig,så jeg sad og vinkede til dem! smiley
    Havde sågar en hel samtale med dem,de var bare ikke så gode til at svare mig!

• #173   7. okt 2013 Jeg har også engang troet at hingstene, når de skulle kastreres skulle deres tissenand skæres af, men fandt senere ud af at de har to andre ting dernede:E

• #174   7. okt 2013 Tjaaaa, og så er der så den med leverpostej og lever smiley smiley

Kommentér på:
"Gud hvor var jeg uvidende" ;)

Annonce