Farvel til Golani - Goddag Calypse {{forumTopicSubject}}
Jeg har efterhånden brugt halvandet års tid med Golani og må nu erkende at det ikke er fair at bruge mere tid på at gøre ham til ridehest. Det er hårdt at indrømme og har efterhånden taget noget tid, men jeg må se i øjnene at han ikke bliver en ridehest.
Derfor har jeg taget beslutningen om, at han skal ud til en familie og være hyggemusse, men hvis jeg ikke finder det rigtige sted, så vælger jeg aflivningen for ham. En død hest lider ikke og jeg tør ikke risikere min elskede basse kommer ud til nogen der forsøger at ride på ham eller at han ender som kastebold.
Jeg holdte på, at jeg skulle absolut ikke have hest igen, det var jeg færdig med. Jeg kunne muligvis finde en hest at ride på engang, men ellers var jeg FÆRDIG med det der hesteri!
... I nogle dage havde jeg sovet med lyd på telefonen og tjekket til Sheila-Marias Canyon en enkelt nat og nogle gange i de sene nattetimer, for jeg ville meget gerne med til Canyons foling.
D. 13 juni, på min mors fødselsdag, fik jeg dog en opringning fra Sheila-Maria der lød på "SKYND DIG UD I STALDEN, CANYON HAR FOLET MEN DEN HAR END IKKE REJST SIG ENDNU!!"
Aldrig er jeg fløjet ud af døren så hurtigt og min søde kæreste der ellers var igang med at lave aftensmad måtte simpelthen spise selv
Det smukkeste hoppeføl så dagens lys. Jeg vidste allerede før hun var født, at hun var til salg, men jeg kunne ikke heeelt slippe tanken omkring hende.. Da kæresten, Sheila-Maria og Staldejerne også begyndte at snakke om at jeg da burde købe det føl.. så tog tankerne til og vupti, da følle var en uge gammel måtte jeg sige JA til at hun skulle være min.. og nu sidder jeg ved siden af en underskrevet kontrakt... Så nu er det officielt.
Jeg ejer Apocalypse af Schade og glæder mig til at se hvor vi så kan ende henne.
Mor: Wild Canyon Girl, DV
Morfar: Blue Hors Romanov, DV
Far: Troja, PINTO
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 120
Skal hun så tilrides engang?
sep 2011
Følger: 99 Følgere: 89 Heste: 2 Emner: 116 Svar: 628
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 120
sep 2011
Følger: 99 Følgere: 89 Heste: 2 Emner: 116 Svar: 628