Lader mig overraske.. *skade* {{forumTopicSubject}}
Ja, så er vi på den igen igen.
I februar brækkede jeg min ankel. Fik så sådan en fiks skinne på, som jeg skulle have på i 4 uger og derefter genoptræning..
Men tror I jeg er sluppet for smerter? Niksen. Har mere ondt nu, end jeg havde da den var brækket - typisk.
Hvis jeg går en lille tur på 10 minutter, er jeg sikker på, at jeg ikke kan gå/bevæge foden de næste par timer. I lørdags, var jeg afhængig af min skinne. Var ude at køre langt og nærmest hver gang vi kørte over en sten, gik der et jag fra min fod op igennem mit ben, af smerte.. Glad, tænker man så bare.. -.-
Nå, men ringede til skadestuen i dag om de ville gøre noget ved det, og de sagde at jeg skal have en henvisning fra min læge, hvilket jeg ringer efter i morgen..
Så jeg lader mig overraske!
Andre med dumme skader?
sep 2010
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 55
Men har heldigvis ikke store men af det.. men det tog mig 3 mdr. at komme op af sengen! Og så ca. 3 måneder at genoptræne også!
sep 2005
Følger: 57 Følgere: 54 Heste: 12 Emner: 9 Svar: 998
god bedring
okt 2009
Følger: 71 Følgere: 53 Heste: 7 Emner: 197 Svar: 2.413
Og så er jeg et håndled der er plaget af seneskedebetændelse pænt tit!
Der er lægerne ved at finde ud af hvad de kan gøre for at få mit håndled rask. desværre ser det ikke lyst ud
sep 2008
Følger: 32 Følgere: 29 Emner: 432 Svar: 2.724
Fik faktisk undersøgt min ankel for 3-4 uger siden, af min egen læge, fordi jeg alligevel var der med skaderne fra det fald jeg lavede for 1½ mnd siden. hvor han påpegede at foden stadig var ret hævet.. så nu skal han bare give mig en henvisning til røntgen xD
apr 2012
Følger: 27 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 669
Anden gang var i 2012 og der var det 'heldigvis' kun en flænge i underarmen Rendte rundt med skinne i 4 uger
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.295
Men til trods for at jeg er sindsygt klodset har jeg ikke nogle voldsomme skader.
jun 2011
Følger: 20 Følgere: 20 Heste: 3 Svar: 846
Har føret til fys de gav mig nogle øvelser jeg kunne lave som vill forindske smerten, det har bare gjort smerten værre og mere uudholdelig. Så fik jeg special såler der skulle rette op på det, og som også skulle formindske smerten, men nej.. Heller ikke her.
Så nu må jeg vare leve med det indtil jeg bliver gammel nok (hvilket de ikke kan fortælle mig hvornår er) til at blive opereret....
Lader mig overraske.. *skade*