560 visninger
|
Oprettet:
Josefine aka. Bettelorten
19. aug 2011 Følger: 50 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 97 Svar: 1.943
19. aug 2011 Følger: 50 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 97 Svar: 1.943
Hygge emne. :) {{forumTopicSubject}}
Hey folkens syntes lige vi skulle have et hygge emne, så hvad har i lavet Idag og glæder i jer til noget, eller vil i gerne dele et eller andet så kom med det?
-Jeg har slappet af og så har jeg været til spring undervisning som gik af l*rt, faldt af to gange samt ponyen væltede/styrtede foran et spring, men det sker jo når pony er ulydig og rytteren rider som bæ.
Jeg glæder mig nok til d. 1 hvor jeg skal have ponyen med på ridelejer.
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.255
Jeg har fået dressurundervisning her til aften, det gik godt nok. Skal til engelsk adgangsprøve i morgen, så har forberedelse i baghovedet, lige nu.
feb 2006
Følger: 137 Følgere: 140 Heste: 3 Emner: 12 Svar: 3.688
+ at mit crush/flirt går der, så det er jo fantastisk
Så har jeg været på bodega med en ven og lige få en enkelt lille øl.
Jeg glæder mig til enten fredag eller lørdag hvor jeg skal ud og fulde mig med nogle venner (og forhåbentlig min lille flirt ^^,).
Ellers har jeg bare sommerferie hvilket er dejligt. Der er bare ikke helt så meget at lave...
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
fitness gavnede mig på ingen måde, og har ødelagt resten af mig´n aften, og gjort mig mere fortvivlet end jeg er i forvejen (har problem med mine knæ, og fys'ens trænings program til mine ben gjorde bare smerten større)
ellers har jeg bare drømt om at få mig en hest igen, og begynde at ride seriøst igen - som så heller ikke er muligt pga. mine knæ..
men ud over alt det negative, hvor er det bare hyggeligt at være inde, og se film når det er sådan et lorte vejr udenfor
feb 2009
Følger: 43 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 1.893
Udover dette har jeg bare læst til eksamen...suk! Oldtidskundskab er en dræber! Tilgengæld glæder jeg mig til mandag, hvor jeg bliver student!
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Har ikke nået mit kære dyr, jeg har brugt hele dagen på at forberede min eksamen i morgen. Har lavet blomster til mit vindue; brudebuket, to hårbøjler m. blomsterpynt, knaphulsnål og en borddekoration.
Så havde ikke rigtigt overskud til at tage ud til dyret da jeg var færdig, kom hjem og skulle lufte hunde og have mad.
jan 2010
Følger: 644 Følgere: 720 Heste: 5 Emner: 69 Svar: 481
Hvis i vil, kan i se ''blomsten'' på min facebook-side.
https://www.facebook.com/FiesFletteBiks
Hygge emne. :)