{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Hygge emne. :) {{forumTopicSubject}}

Hey folkens syntes lige vi skulle have et hygge emne, så hvad har i lavet Idag og glæder i jer til noget, eller vil i gerne dele et eller andet så kom med det? smiley

-Jeg har slappet af og så har jeg været til spring undervisning som gik af l*rt, faldt af to gange samt ponyen væltede/styrtede foran et spring, men det sker jo når pony er ulydig og rytteren rider som bæ.
Jeg glæder mig nok til d. 1 hvor jeg skal have ponyen med på ridelejer. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hygge emne. :)
  • #1   19. jun 2013 Jeg er ked af, at høre det med din springundervisning - håber du og hesten er okay!

Jeg har fået dressurundervisning her til aften, det gik godt nok. Skal til engelsk adgangsprøve i morgen, så har forberedelse i baghovedet, lige nu.

• #2   19. jun 2013 Jeg har været til eksamen i dag (et 7 tal), har været oppe og hilse på lærerne og de elever jeg nu keder, på min gamle skole - produktionsskole.
    + at mit crush/flirt går der, så det er jo fantastisk smiley
    Så har jeg været på bodega med en ven og lige få en enkelt lille øl.

Jeg glæder mig til enten fredag eller lørdag hvor jeg skal ud og fulde mig med nogle venner (og forhåbentlig min lille flirt ^^,).

Ellers har jeg bare sommerferie hvilket er dejligt. Der er bare ikke helt så meget at lave...

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #3   19. jun 2013 jeg har lavet ingenting, ud over at være i fitness..
    fitness gavnede mig på ingen måde, og har ødelagt resten af mig´n aften, og gjort mig mere fortvivlet end jeg er i forvejen (har problem med mine knæ, og fys'ens trænings program til mine ben gjorde bare smerten større)

ellers har jeg bare drømt om at få mig en hest igen, og begynde at ride seriøst igen - som så heller ikke er muligt pga. mine knæ..

men ud over alt det negative, hvor er det bare hyggeligt at være inde, og se film når det er sådan et lorte vejr udenfor smiley

• #4   19. jun 2013 Jeg har brugt det meste af dagen ude i stalden hvor jeg har hjulpet til med hestene, inden jeg gik igang med mit eget kræ :b Han har lige stået med en fraktur i bagbenet, og igår prøvede vi for første gang at longere ham i trav - og han var rengående! Jaaaaaa! Desuden kom han også på sygefold en times tid, det har han heller ikke været i disse to måneder, han har stået (: - Jeg er nu meget rolig omkring dyrlæge besøget på fredag! smiley Vi gjorde det samme med ham idag smiley

Udover dette har jeg bare læst til eksamen...suk! Oldtidskundskab er en dræber! Tilgengæld glæder jeg mig til mandag, hvor jeg bliver student! smiley

• #5   19. jun 2013
    Har ikke nået mit kære dyr, jeg har brugt hele dagen på at forberede min eksamen i morgen. Har lavet blomster til mit vindue; brudebuket, to hårbøjler m. blomsterpynt, knaphulsnål og en borddekoration.

Så havde ikke rigtigt overskud til at tage ud til dyret da jeg var færdig, kom hjem og skulle lufte hunde og have mad.

• #6   19. jun 2013 Jeg har været ude hos ponyen og eksperimenterede med nye slags fletninger. smiley
    Hvis i vil, kan i se ''blomsten'' på min facebook-side. smiley

https://www.facebook.com/FiesFletteBiks

Kommentér på:
Hygge emne. :)

Annonce