20. sep 2009 Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.251
Blogge - Jeg undres !! Blogge - Jeg undres !!
Er jeg den eneste der ikke kan se meningen i at lave en blog omkring sig selv og sin hest? De der halv-dagbogsblogge skal virkelig være gode eller velskrevne for at jeg personligt gider se mere end bare et enkelt opslag.
Lige nu virker det for mig lidt som om at folk lever deres halve sociale liv gennem nettet og at det er af YDERSTE vigtighed at have likes / følgere osv. Jeg kan ikke lige se den højere mening selv..
Er jeg den eneste der virkelig ikke fatter hvorfor lille Mette med Tulle absolut skal have en blog fordi Gurli med Oscar har sagt at hun synes at Mette gør det godt med Tulle?
De gode blogge forsvinder jo efterhånden bare i mængden af ligegyldige sider..
apr 2011
Følger: 73 Følgere: 83 Heste: 6 Emner: 151 Svar: 1.900
Jeg vil sååå gerne finde en rar lille blog, som jeg kan følge med på, men jeg kan altså ikke overskue at skulle igennem tusindvis af "I dag gik jeg en tur og så en snegl" - jeg vil læse noget interessant og lærerigt
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.256
Ligesom jeg ikke fatter de der facebook sider ud over hvis det er en meget popular hest(rytter/træner)
Som maccoy eller noget i den still
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 42 Svar: 1.215
Jeg synes, at blogge er spændende når de har noget EKSTRAORDINÆRT, ikke når det bare er almindelige hverdagsting. Folk med en god stil, folk der kombinere deres stil og ridning - eksempelvis Malady (hun har vist skiftet navn nu), hende med Frost og Sirius. Dem gad jeg godt se en blog fra, fordi hun er så original og super fascinerende! Det er spændende i længere tid, mens dagbøger på nettet er døøøød sygt.
jan 2008
Følger: 34 Følgere: 35 Heste: 3 Emner: 90 Svar: 1.069
Til gengæld synes jeg godt om Klaus Hempflings side på facebook, hvor han blogger om forskellige ting, skriver essays og andet godt, som sætter tankerne i gang.
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.251
"Se lige det her smuuuukke billede af min hest og jeg fra da vi var på tur" uden andet indhold end det - blogge..
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.972
Der er så mange blogge omkring så mange ligegyldige ekvipager hvor de beskriver hvad de har lavet med hesten hver dag - hvilket ikke er særligt spændende at læse om..
Nogle gange kunne jeg godt bruge de funktioner facebook har, til at smide links til undersøgelser mm. op og et billed af dyret e.l men vil ski ikke oprette en side hvor ingen følger med og som bare bliver nr 117 i rækken af " Se min søde Lotte, hun kan trave ! ".
Derfor liker jeg med vilje heller ikke Pias side om hendes Lotte, fordi det er mig ret ligegyldigt hvad de laver hver dag. Det er ikke originalt, det er ikke anderledes, det er ikke nyt.
Også kan jeg virkelig heller ikke tage folk der er elendige til at tage billeder ( ikke fordi man skal ha' et spejlrefleks, men der er grænser for hvor dårlige vinkler billeder skal tages fra ) og ikke skrive ordentligt.
Ved godt folk kan være ordblinde, har selv en sådan lillesøster - men jeg kan ikke lide og læse en tekst der ikke er sat ordentligt op, den er ikke indbydende.
Heller ikke hvis der er 117 hjerter i den.
Facebook samt blogs er en velsignelse og en forbandelse.
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 42 Svar: 1.215
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.251
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.256
nov 2008
Følger: 150 Følgere: 180 Emner: 397 Svar: 5.864
aug 2006
Følger: 42 Følgere: 44 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 1.707
feb 2006
Følger: 72 Følgere: 124 Heste: 4 Emner: 254 Svar: 1.409