{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
14.636 visninger | Oprettet:

Kamera eller spejl? hvad lyver? {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Det er sådan at jeg er rigtig grim på billeder/ videoer, specielt når det bliver taget tæt på.
Når jeg ser mig selv i spejlet, ser jeg totalt anderledes ud end på billeder/video.

Det gør mig meget usikker på mig selv, da jeg nu er meget i tvivl om hvordan jeg så egentlig ser ud.

Det gør også jeg er usikker på folk omkring mig, fordi de syntes jeg er pæn, men hvad nu hvis det ikke passer? og jeg i virkeligheden er så grim som kameraet siger?

nogle der kender det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kamera eller spejl? hvad lyver?
  • #1   18. jun 2013
    Jeg laver nærmest ikke andet end og se dum ud på billeder, ind imellem også når jeg kigger i spejlet men har dage hvor jeg ser ret godt ud i spejlet.
    Men på billeder kan jeg bare ikke se særligt godt ud ;o).

Min kæreste ser altid meget fuld ud og som om han er på stoffer på billeder, selvom han er ret så ædru.

Så lad være med at gå så meget op i det, måske det også bare er dig der skal tro på at du ser godt ud og få selvtilliden til at vokse :o)

• #2   18. jun 2013 Man synes altid at man selv er grim på billeder smiley Jeg synes også jeg er pænere i spejlet end på billeder, men det er ikke noget jeg vil ødelægge min selvtillid af. Tro på hvad andre fortæller dig smiley

• #3   18. jun 2013 Jeg ser SÅ grim ud på billeder! Jeg laver mit kamerasmil og det ser forfærdeligt og falskt ud.
    Jeg er hende den rødhårede her:
    (link fjernet)
    Og mit smil ser omtrent sådan ud på ALLE billeder der bliver taget af mig..
    Men hvis jeg ikke ser kameraret går det af en eller grund bedre:
    (link fjernet)

Tjah, jeg er ikke fotogen og synes også bedre om mit spejlbillede end fotografier af mig.. smiley

• #4   18. jun 2013 Hvis en med at kamera går helt op i snotten på dig, og der er zoomet helt ud, så ser du dum ud. Slut færdig smiley
    Hvis objektivet står på vidvinkel, så bliver alle ting trukket lidt længere fra hinanden, og hvis man så samtidig går tæt på, så bliver resultatet sjældent godt. Man risikere lidt noget der ligner en komule-effekt: (link fjernet)
    Stor mule, og baggrunden er meget langt væk smiley

• #5   18. jun 2013 den her illustrerer det meget godt, det er typisk at føle sådan, jeg har det på samme måde... smiley

profilbillede
  • #6   18. jun 2013 ser også altid bedre ud i spejlet end på billeder... smiley

• #8   19. jun 2013 Tak for svar.
    Troede jeg var den eneste der havde det sådan. der blev jeg klogere.
    smiley

• Milla L
    Milla L Tilmeldt:
    maj 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #9   1. maj 2017 Hvis du bruger Snapchat vil du ikke se dum ud på samme måde som mobilens kamera.

• Sabrina P
    Sabrina P Tilmeldt:
    mar 2018

Følger: 1 Svar: 2
    #10   10. mar 2018 jeg forstår ikke om det er kameraet på mobilen jeg skal stole på eller snapchat og spejlet??

• #11   10. mar 2018 Undskyld jeg spørger men hvordan kan man sige at man ser bedere ud med Snapchat end på mobilens kamera, når det lige som er den samme kamera man bruger alligevel når det kommer til stykket? smiley
    Eller er det bare fordi i bruger de der katte, hunde øre og hvad ved jeg man kan sætte på sig selv?

• Sabrina P
    Sabrina P Tilmeldt:
    mar 2018

Følger: 1 Svar: 2
    #12   10. mar 2018 Det har ikke noget med filtrene at gøre, forstår det heller ikke for som du siger er det, det samme kamera.
    ville bare vide om der var nogle der også oplever det...

• Ida A
    Ida A Tilmeldt:
    mar 2018

Følger: 12 Svar: 1
    #13   19. mar 2018 Grunden til at man synes at man ser pænere ud i spejlet er fordi man ser sig selv spejlvendt. I kameraet ser man sig selv fra den normale vinkel - den vinkel andre ser dig. Du ser dig selv oftere spejlvendt, det er det du er bekendt med og derfor det du bedst kan lide. Grunden til at man synes man er pænere på snapchat er fordi at snapchat spejlvender dine billeder, så du ser dig selv som du normalt ser dig i spejlet.

• #14   19. mar 2018 Hold da op.. Du beskriver mig smiley har det fuldstændig på samme måde. Jeg kan stå i spejlet, og tænkte.. "Hey jeg ser da helt okay ud i dag!" også bliver man glad. Så skal der tages billeder, også ligner man løgn synes man selv smiley
    Og hvis det Ida siger er rigtig, så kan jeg da vidst bare begrave mig selv smiley det er de færreste billeder jeg synes jeg ser ok ud på. smiley

Mvh TT

• #15   14. jun 2018 Kender det SÅ godt.. Jeg ser simpelthen så dum ud. Og det er endnu værre fra siden af. Men kameraet har heller ikke de samme detaljer som man ser i spejlet jo smiley På kamera kan man ikke se mine øjenvipper, og det fremhæver virkelig meget mine urenheder, det er lidt træls smiley

Kommentér på:
Kamera eller spejl? hvad lyver?

Annonce