3. mar 2011 Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.136
At grille i garagen, hvor dumt -_- {{forumTopicSubject}}
Hejsa HG
Mine forældre er til nogte fætter-kusine-famillie-halløj-sammenkomst, så jeg er "alene" hjemme med to af minde tre søskende (den yngste er med mine forældre) og dyrene
Jeg kom til at tænke på at hold kæft hvor er det egentlig et lorte vejr (her blæser det regner og det er skal begynde at tordne på et tidspunkt), og mine de skal grille til det der sammenkomst.
Min farmor og farfar som det skal holdes hos senre ringede før idag om et eller andet med nogle stole og så sagde de at hvis det kom til at regne så stillede de grillene ind i garage og åbnede porten.
Det var mine forældre godt nok ikke særlig begejstrede for, forståeligt nok, og hold da kæft hvor er det også dumt
Den garage de har er vist egentlig bare sådan en carport, der er en olietank og sådan lidt der inde og så er der plads til bilen og den er ikke forbandet stor.
Seriøst, der må da være andre end mig og mine forældre der kan se at det er forkert ik'? de ender da med at få kulilte forgiftning hele bundtet
Man skal selv have mad med så min mor lavede bare noget salat og kogte nogle pølser så de ikke behøvede at stå inde i garagen hvis det blev nødvendigt
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.136
aug 2009
Følger: 122 Følgere: 268 Heste: 19 Emner: 386 Svar: 7.171
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Man kan godt grille i en garage - HVIS, luften har mulighed for at komme væk.
Min far gør det ofte, hvor han så står i læ men stadig har åbent et godt stykke så luften kan komme væk.
Så det er ret så dumt, hvis osen ikke kan komme væk.
jun 2012
Følger: 109 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 107 Svar: 2.674
Hvis ikke luften og pladsen er god nok så kan det gå grueligt galt, det er jo meget nemt for grillen at få fat i noget der kan brænde, og det med røgforgitningen kan også komme til virkelighed:D mit råd: LAD VÆD!;)
Men håber de for noget at spise i det her torden vejr..-.-:)
//Stephanie N M Poulsen
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.136
jeg håber da de har fundet på noget bedre
At grille i garagen, hvor dumt -_-