{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.497 visninger | Oprettet:

At grille i garagen, hvor dumt -_- {{forumTopicSubject}}

Hejsa HG smiley

Mine forældre er til nogte fætter-kusine-famillie-halløj-sammenkomst, så jeg er "alene" hjemme med to af minde tre søskende (den yngste er med mine forældre) og dyrene smiley

Jeg kom til at tænke på at hold kæft hvor er det egentlig et lorte vejr (her blæser det regner og det er skal begynde at tordne på et tidspunkt), og mine de skal grille til det der sammenkomst.
Min farmor og farfar som det skal holdes hos senre ringede før idag om et eller andet med nogle stole og så sagde de at hvis det kom til at regne så stillede de grillene ind i garage og åbnede porten.

Det var mine forældre godt nok ikke særlig begejstrede for, forståeligt nok, og hold da kæft hvor er det også dumt smiley

Den garage de har er vist egentlig bare sådan en carport, der er en olietank og sådan lidt der inde og så er der plads til bilen og den er ikke forbandet stor.

Seriøst, der må da være andre end mig og mine forældre der kan se at det er forkert ik'? de ender da med at få kulilte forgiftning hele bundtet

Man skal selv have mad med så min mor lavede bare noget salat og kogte nogle pølser så de ikke behøvede at stå inde i garagen hvis det blev nødvendigt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At grille i garagen, hvor dumt -_-
Kommentér på:
At grille i garagen, hvor dumt -_-

Annonce