{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

Kur mod forkølelse (mennesker) {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg er kommet i den meget kedelige situation at jeg er blevet forkølet. Næsen er rød af at blive pustet i så mange gange og den bliver ved med at løbe. - Derudover føles halsen som sandpapir og alle de strepsils der er spist, har gjort man har fået ondt i mavsen -.-

Del gerne alle jeres moderlige husråd med mig så jeg kan komme ovenpå igen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kur mod forkølelse (mennesker)
  • #1   14. jun 2013 Honning, ingefær, hvidløg, stærk mad! Tabasco i te er også godt! smiley

Du kan rive ingefær og putte det i en kop kogt vand, lade det trække og drikke med honning smiley
    Spis stærk suppe eller drik te med tabasco eller andet stærkt i(det er ikke så slemt som det lyder smiley )

• #2   14. jun 2013 Hyldebærsaft i varm format xD
    Men ellers drik en masse varmt ..

• #3   14. jun 2013 Kogt vand og citron. MASSER af citron. Du kan bare bruge det der citronsyre man bruger til madlavning.

Jeg er ked af at sige at det smager af h. t. men det kan fjerne en alvorlig forkølelse på 1 døgn. Min kæreste gør det HVER gang han er forkølet, ondt i halsen eller bare ligger an til at være syg og Vupti han er rask, eller blev aldrig syg om man vil

• #4   14. jun 2013 Har selv lige lagt i 4 dage med snot og ondt i halsen smiley det er bare så surt .. Har taget pamol, drukket the med honning, varm kakao og godt med væske generelt. Og så godt der er opfundet næsespray ! Og lommetørklæder med balsam. Brugte en nivea håndcreame til at smøre min hudløse næse. Det hjalp og kølede på samme tid smiley og så var jeg ellers under dynen med skiundertøj og svedte den ud smiley

• #5   14. jun 2013 Har selv ligget forkølet i 1 uge nu.. Må prøve det med citron vandet, da forkølelsen ikke viser tegn på at forsvinde pt smiley

• #6   14. jun 2013 Kog noget vand og hæld det over i en balje, så hovedet ind over med et viskestykke over hovedet. Det hjælper mod alt Snottet;-)

• #7   14. jun 2013 Tusind tak for alle de dejlige råd!
    Lige nu er jeg i gang med at tvinge mit snotteri ud ved hjælp af en slål med kogt vand og et håndklæde.. Guuud hvor kan man føle sig ynkelig.. og så på en fredag aften.. Det der med at svede den ud, det sker skam helt automatisk.. tror min kropstemp. ligger på 38,? - så har det skam varmt nok uden lange underhylere smiley
    Tror der skal købes lidt citron til det råd med citron vandet i morgen. Lige i aften har den stået på te, te og atter te med masser af honning. - og desuden masser af yoghurt til at "smøre" halsen lidt.. Og så kom mutti forbi med slik og cola, fordi det jo var SÅÅÅÅÅ synd for mig smiley - Det hjælper jo også lidt smiley

Kommentér på:
Kur mod forkølelse (mennesker)

Annonce