642 visninger
|
Oprettet:
Kur mod forkølelse (mennesker) {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Jeg er kommet i den meget kedelige situation at jeg er blevet forkølet. Næsen er rød af at blive pustet i så mange gange og den bliver ved med at løbe. - Derudover føles halsen som sandpapir og alle de strepsils der er spist, har gjort man har fået ondt i mavsen -.-
Del gerne alle jeres moderlige husråd med mig så jeg kan komme ovenpå igen
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 42 Svar: 1.216
Du kan rive ingefær og putte det i en kop kogt vand, lade det trække og drikke med honning
Spis stærk suppe eller drik te med tabasco eller andet stærkt i(det er ikke så slemt som det lyder )
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 70 Svar: 1.380
Men ellers drik en masse varmt ..
jan 2005
Følger: 23 Følgere: 54 Heste: 4 Emner: 45 Svar: 996
Jeg er ked af at sige at det smager af h. t. men det kan fjerne en alvorlig forkølelse på 1 døgn. Min kæreste gør det HVER gang han er forkølet, ondt i halsen eller bare ligger an til at være syg og Vupti han er rask, eller blev aldrig syg om man vil
apr 2009
Følger: 86 Følgere: 82 Heste: 8 Emner: 27 Svar: 169
apr 2011
Følger: 65 Følgere: 63 Heste: 3 Emner: 38 Svar: 281
jan 2013
Følger: 19 Følgere: 16 Heste: 2 Emner: 31 Svar: 262
feb 2012
Følger: 57 Følgere: 28 Heste: 5 Emner: 55 Svar: 678
Lige nu er jeg i gang med at tvinge mit snotteri ud ved hjælp af en slål med kogt vand og et håndklæde.. Guuud hvor kan man føle sig ynkelig.. og så på en fredag aften.. Det der med at svede den ud, det sker skam helt automatisk.. tror min kropstemp. ligger på 38,? - så har det skam varmt nok uden lange underhylere
Tror der skal købes lidt citron til det råd med citron vandet i morgen. Lige i aften har den stået på te, te og atter te med masser af honning. - og desuden masser af yoghurt til at "smøre" halsen lidt.. Og så kom mutti forbi med slik og cola, fordi det jo var SÅÅÅÅÅ synd for mig - Det hjælper jo også lidt
Kur mod forkølelse (mennesker)