{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glemme hvordan man rider
  • #1   13. jun 2013 Tror du også at du glemmer at cykle?

Du kommer bare mega ud af form, og får ondt i røven når du starter op igen.
    Jeg havde ca 6 års ride pause... smiley

• #2   13. jun 2013 Tror ikke du glemmer det, men du er nok lidt 'rusten' når du går igang igen, fordi du er ude af form og ikke har rutinen. smiley
    Men man burde let kunne indhente det forsømte, fordi man jo trods alt har lært det en gang, så det skal bare finpudses. smiley

• #3   13. jun 2013 Har været på efterskole i et år nu, og var derfor nødt til at "pause" min ridning efter 6 år. Jeg var en weekend med min søster til ridning, og fik lov til at skridte hendes pony af. Selvom der kun er gået et år, så var jeg helt forandret. Var nærvøs/anspændt under hele turen, for hvad hesten kunne finde på, og jeg kunne ikke få den til at stoppe da vi var færdige... Men som sagt, er nok bare blevet lidt rusten + jeg kendte jo ikke hesten. Glæder mig til at komme igang igen! smiley

• #4   13. jun 2013 Flere af mine veninder har haft 20 års pause (uddannelse, børn, familie etc.) uden betydning smiley
    Ja, lidt rusten (og øm bagdel) men er hurtigt kommet efter det smiley
    Så no worry, du er tilbage på hesten inden du ved af det smiley

• #5   13. jun 2013 Det kommer lynhurtigt igen:-).
    Jeg har selv holdt nogen års pause og er startet op igen her for halvanden måned siden, de første par gange er det ikke helt kønt og Jeg var ret nervøs, men der gik ikke lang tid så sad det i kroppen igen:-)

• #6   13. jun 2013 Har holdt 15 års pause. Hårdt at starte igen både for røv og lår,men det er kun startproblemer.

• #7   13. jun 2013 Det er ligesom at køre på cykel smiley Jeg havde 3 års pause og det var helt naturligt at kravle op på krikkerne igen og bare ride smiley

• #8   13. jun 2013 Selvfølgelig skal der lige lidt finjustering til efter en pause, og formen er der nok heller ikke helt, da man bruger nogle andre muskelgrupper end i andre sportsgrene, men overordnet set, så bruger vi jo vores krop så meget - og mange af de ting vi har lært, sidder så dybt i os, at vi ikke engang tænker over, at vi gør det. Så det er ikke noget man lige glemmer igen smiley

• #10   13. jun 2013 tror også det er lige som at cykle, men jeg har prøvet hvor jeg det ene øjeblik rider rundt i let ridning og så sætter jeg i skridt og laver et trav anspring da jeg så går i gang med letridning har jeg glem hvornår man skal sætte sig ned og rejse sig op

Kommentér på:
Glemme hvordan man rider

Annonce