{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

Så nervøs, eksamen.. {{forumTopicSubject}}

Jeg er så nervøs! Skal til engelsk eksamen på tirsdag, og er bare vildt nervøs, når jeg tænker på det, får jeg kvalme.. Jeg skal kunne det hele udenad, det bliver forfærdeligt! Tror ikke jeg kan sige et kvak, pga. nervøsitet..
Hvad plejer i at gøre hvis i er meget nervøse for en eksamen?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så nervøs, eksamen..
  • #2   9. jun 2013 Jeg plejer ALTID at høre høj musik på vej til eksamen, det virker beroligende på mig smiley

• #3   9. jun 2013 Tag nogle dybe indåndinger. og gå måske ud og få noget frisk luft.
    Hav evt en veninde med til at side og vente på dig der ude, så du har en til at berolige dig! smiley

Pøj pøj på tirsdag! HUSK det skal nok gå! smiley

• #4   9. jun 2013 Puha.....jeg skal også op i engelsk på tirsdag! Og jeg er slet ikke færdig med det jeg skal sige!! Og ja.....det værste af da at man slet ikke må notater med! Jeg har nemlig ikke skrevet notater på min synopse :-S.

Men ja.....jeg bliver bare ved med at tænke, at jeg gør det bedste jeg kan!

• #5   9. jun 2013 Nu har jeg ikke været til eksamen:-)
    Men de prøver osv. jeg har været til, hvor jeg var meget nervøs, der tog jeg en dyb indånding, og slappede så meget af jeg kunne;-)
    Så gik jeg ind og fik det overstået:-)
    Jeg tror at når du først kommer ind, så slapper man lidt mere af:-)
    Gør det bedste du kan;-)

• #6   9. jun 2013 Jeg var også nervøs da jeg skulle til engelsk eksamen, men da mig og min veninde stod og ventede på at skulle derind, så kom vi til at snakke om et emne som gjorde os så sure at vi glemte alt om at være nervøse haha xD . Og det endte faktisk med at gå rigtig godt smiley Ud over det så kan du jo stå op i tide til at kunne tage en ridetur først, eller noget andet som for dig til at slappe af smiley

• #7   9. jun 2013 Jeg bliver ikke sådan nervøs før 5 minutter inden. Kun lidt spændt. Men et stykke tid før, så begynder jeg helt naturligt at gabe. (undskyld til dem der af ren refleks gabte her). Ikke fordi jeg er træt, men det får mig helt naturligt til at slappe mere af i kroppen, så det sker ubevidst. Når jeg så bliver opmærksom på at jeg begynder at gabe, så tænker jeg også på at holde den ro det giver.
    Det lyder sært, men det sker naturligt ved mig.

Men jeg bliver ikke sådan nervøs 1½ døgn før. Faktisk skal jeg til eksamen i morgen formiddag, og jeg bliver først lidt spændt nu hvor jeg bliver mindet om det. Men det er mere sådan scenespændt. Ligesom inden jeg skal på en scene eller en stævnebane smiley Så at det er allerede nu har jeg ingen tips til. Andet end at lade være med at tænke unødigt på det.

• #8   9. jun 2013 Som der også bliver nævnt, så tag dybe vejrtrækninger, tænk på noget andet, og øv ALDRIG dit tekst, på dagen, eller aftenen inden. Så vil du bare blive mere nervøs :).

Også skal du ellers bare slappe af, og lave det du godt kan lide, så skal det nok komme af sig selv.
    Da jeg var til eksamen i engelsk, fandt jeg ud af 2 minutter inden jeg skulle ind, at jeg skulle kunne det hele. Det kunne jeg jo selvfølgelig ikke, og jeg er ikke særlig god til engelsk. Men jeg klarede mig igennem med hjælp fra lærer og censor, og fik 10 ;).

Hvis det går helt i kage derinde, så er din lærer der for at hjælpe dig, så uanset hvad så skal det nok gå smiley

• #9   9. jun 2013 Jeg skal op i det i morgen.. har en hjerne som en si..

• #10   9. jun 2013 Tusind tak alle!
    Lærke - det bliver nok nogle af de værste minutter, jeg endnu har haft. Jeg kan bare ikke.. smiley

• #11   9. jun 2013 skal op i AT i morgen, alle er bare blevet slagtet og jeg har det simpelthen så dårligt allerede, det er skrækkeligt.

Men hvad skal man dog gøre?

• #12   9. jun 2013 Ane: Når jeg går op til eksamen, er jeg altid pisse nervøs, men når jeg går det ind, forsvinder nervøsiteten, og jeg snakker og snakker!
    Når jeg så går ud igen, for at få min karakter, så er vender nervøsiteten tilbage!

Men endnu engang husk, at slappe af. og nyd at være der inde! Og tro på dig selv, så kan det næsten aldrig gå galt! smiley

• #13   9. jun 2013 Jeg skal op i engelsk imorgen, føler mig egentlig meget cool, men engelsk er for mig også et godt fag. Er tilgengæld dødnervøs for min fysik eksamen på torsdag. Der har jeg samme følelse som dig, får kvalme og hovedpine når jeg tænker på den, og kunne jo nærmest ligge mig til at tude smiley

Prøv om du kan slappe af op til prøven, bare tænk på at om 1 time er du færdig og så skal du aldrig mere tænke på den. smiley

• #15   9. jun 2013 Julie - Øj, stort tillykke med dit 12 tal, det er jeg nu ret sikker på at jeg ikke får, selvom det nu kunne være over fedt. Lige ved den her, ville jeg bliver super glad hvis jeg bare fik 4, jeg håber bare..
    Tusind tak for rådene, dem vil jeg følge! smiley

Kommentér på:
Så nervøs, eksamen..

Annonce