{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

Praktik hos Tina og Charlotte Lund . {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har været i praktik hos Tina og Charlotte Lund her i uge 49.

Det hele startede med at jeg ankom mandag morgen, hvor deres mor tog pænt imod mig. Der var også en anden pige der skulle i praktik der ovre, hun hed Camilla. Vi kom så til at bo på værelse sammen. Så kom vi over i stalden, der var Louise og Jette, 2 staldpassere, de virkede enorm sure. Nå men pyt med det, så gik vi over i ridehuset, der var Charlotte. Hun hilste pænt på os, og fortalte os at vi bare skulle spørge staldpasserne, hvad vi skulle.
Fint fint. Første dag gik rigtig fint og vi fik redet en del smiley
Næste dag, skulle jeg så ride True star. Ej hvor gik det bare dårligt x( , den løb fra mig hele tiden og havde hovedet i vejret. Men ellers så gik tirsdag okey.. Onsdag, der fik mig og Camilla lov til at ride en del og hjælpe med lidt af vært. Torsdag, der var jeg blevet sat til at ride true star igen og jeg tænkte bare Åh nej ! Men det gik bedre end sidst smiley
Torsdag, så gik mig og Camilla op til skemaet for at se hvem der skulle ride ovs. Så kigger jeg ned, jeg skal ride true star igen igen. Denne gik det bare super godt smiley
Så spurgte staldpasserne om vi ikke ville blive i weekenden, for Tina og Charlotte var taget til stævne onsdag aften.
Det var bare super fedt og jeg red rigtig mange heste, ikke bare varmede dem op, men red dem selv. Det var bare fedt !
Og jeg blev helt glad for at ride true star til sidst, jeg red den også hele weekenden smiley Heh ..

Er der andre der har været der ar været i praktik hos dem, og hvordan var det ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Praktik hos Tina og Charlotte Lund .
Kommentér på:
Praktik hos Tina og Charlotte Lund .

Annonce