Så fik jeg lavet min første tus. ;'D {{forumTopicSubject}}
Åååha ja, jeg bliver simpelthen nød til at dele det med jer!
Jeg har idag fået lavet min første tattoo, som jeg allerede er ekstrem glad for.
Fik den egentlig i 18 års fødselsdags gave og fyldte 20 i november sidste år, så der er blevet tænkt længe godt og grundig over den.
Da Blanca så blev aflivet sidste år, var jeg ikke i tvivl om hvad jeg skulle have lavet, det skulle være en tus til ære for hende, da hun har hjulpet mig i gennem alle de sværeste tider i mit liv, hun var min første hest og vil altid have en helt særlig plads i mit hjerte.
http://i41.tinypic.com/2q39cno.jpg
"Motivet" er hendes brandmærke, 1994 og 2012 er hendes fødsels- og døds år, Mí Corazón betyder 'mit hjerte'/'min elskede' på spansk og så selvfølgelig hendes navn.
Er meget spændt på hvordan den ser ud når skårpen er faldet af.
okt 2007
Følger: 349 Følgere: 384 Heste: 4 Emner: 772 Svar: 11.305
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 243
Men for mit eget vedkommende ville jeg nok have fået lavet den mindre, men jeg er jo heller ikke dig
feb 2009
Følger: 27 Følgere: 32 Heste: 7 Emner: 54 Svar: 1.282
Skal også have lavet en på et tidspunkt.. Skal bare lige have alderen ikke mindst, pengene, finde ud af hvad det skal være, også være flyttet hjemme fra
aug 2010
Følger: 66 Følgere: 89 Heste: 2 Emner: 52 Svar: 530
Synes dog den er stor og ikke lige det sted jeg ville have valgt hvor alle kan se den en varm sommerdag.
sep 2009
Følger: 43 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 164 Svar: 2.788
SR: Den er ikke så stor som den ser ud, tror det er fordi billedet er taget så close up, så virker den bare lidt voldsom.
Jeg her netop valgt det sted for at vise den frem. ;P Og så syntes jeg at det var der den passede bedst ind.
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 22 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 916
Godt du selv er tilfreds med resultatet
sep 2009
Og nu ser det ret fordrejet ud på billedet, men det er pga af den måde jeg står på med min arm, i virkeligheden er den lige og rund.
okt 2007
Følger: 349 Følgere: 384 Heste: 4 Emner: 772 Svar: 11.305
Det er noget hun har fået lavet fordi det er af betydning!(:
Syntes det eren grov kommentar!
apr 2008
Følger: 38 Følgere: 35 Heste: 2 Emner: 20 Svar: 482
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 63 Heste: 4 Emner: 293 Svar: 3.816
Virkelig dårlig kommentar Astrid, alle har ret til at komme med deres mening, men det der? Helt seriøst, tag dig dog sammen.
TS
Jeg synes den er smuk og dejlig enkel
Så længe du synes den er pæn så betyder resten ingenting. Vær stolt af den, og hvad den betyder og står for.
feb 2007
Følger: 70 Følgere: 75 Heste: 8 Emner: 117 Svar: 925
Hvis man ikke har noget pænt at sige så skal man tie stille!
jul 2011
Følger: 103 Følgere: 108 Heste: 12 Emner: 50 Svar: 2.890
Fedt du er så glad for den! Det er jo det, det hele handler om!
Men må ogs sige at det ikke lige er min stil..
sep 2009
Og mange tak, er super glad for den.
maj 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 10 Svar: 703
Rigtig fedt motiv, hun må have betydet meget for dig
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 22 Svar: 501
nov 2008
Som du selv skriver TS er der stadig skorpe på og et billed er sjældent særlig taknemmeligt når det gælder blæk.
Så længe du selv er glad for den så er alt jo som det skal være
Hold nu op med alt det alderspjat bettemus, nogen gange tror jeg også at du har lavet en tastefejl på det felt.
Sorry TS, det var så absolut ikke for at gøre dig ked af det, det var bare slet ikkr hvad jeg havde forestillet mig - men igen er det vigtigste at DU er glad og tilfreds, så ja, hvad bilder jeg mig ind sådan at komme med min uforbeholdne mening
nov 2008
sep 2007
Følger: 14 Følgere: 18 Heste: 4 Emner: 9 Svar: 2.596
mar 2006
Følger: 56 Følgere: 53 Heste: 7 Emner: 6 Svar: 386
sep 2009
At der er nogle der ikke bryder som om den, nå ja, hver sin mening og smag, det ville være kedeligt hvis vi alle var ens.
Maria Gludsted: Regner med at der kommer et billed ind på Blanca's profil når den er helet, hvor den er sat sammen med et billed af hende hvor man kan se hendes brandmærke.
Mint: Nej den er lavet ved en nær ven af familien som har tusset i 20 år, som er utrolig dygtig (og også den eneste der nogensinde får lov at sætte en nål i mig ;)).
Men som tidligere skrevet, blev den lavet idag, så der er stadig skårpe på, en smule hævet og så er billedet ikke det mest heldige. ;P
Det er mit eget valg at holde den så enkel som muligt (altså uden skygger eller noget).
Den skal muligvis også tegnes op og rettes lidt på når den er helet, nu det er så tynde og fine linjer.
sep 2009
Charlotte: Det er en nær ven af famillien jeg har kendt siden jeg var helt lille.
Han har desværre ikke noget studie mere, men tusser stadig lidt for venner og bekendte.
Blogger
Følger: 940 Følgere: 3055 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.758
Dog synes jeg godt nok det kunne være skrevet på en pænere måde, end Astrid valgte..
Men anyways tillykke, jeg aner ikke hvad der står, men hvor fedt at du er glad for den! Jeg skal den 24 Juli have lavet min den 3 som skal dække et ar på ryggen, jeg glæder mig godt nok til jeg kan gå med rygfrie toppe uden at skamme mig!
apr 2007
Følger: 32 Følgere: 31 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 32
Jeg synes dog, det er en skam den ikke er udført mere professionel. Fx kunne teksten være meget pænere, og selve "brændemærket" lavet med skygger, så det så mere fuldendt og færdigt ud.
og lige en ting, 20 år som privat tatovør, behøver ikke være garanti for veludført arbejde. Man skal altid undersøge andre kunders erfaringer, hvordan tidligere tatoveringer ser ud osv
sep 2009
Og har ingen stedet skrevet at han har kørt 20 år som privat.
Han har haft studie i både Ringsted og i Sverige som kørte rigtig godt og har set meget af det arbejde han har lavet.
Blogger
sep 2009
I virkeligheden er den pæn lige og jævn, ligesom dine.
apr 2007
skimmede tråden, så det missede jeg
så bare det du skrev med 20 år, og i min træthed, har jeg nok læst det som privat
men godt at høre du er glad for den, det bliver endnu bedre, når den lige er helet. bare husk at passe rigtig godt på den her hen over sommeren - sørg for at den ikke får sol
Blogger
sep 2009
Puha, jeg har dælme også fået et halvt fordrag om at jeg skal passe på den her i sommer solen. ;P
DD: Nej jeg fatter heller ikke lige hvordan det har kunne lade sig gøre, det må være en skill mit kamera har? xD
Glæder mig også rigtig meget til at den er helet.
Og mange tak.
apr 2007
ja, hvis jeg var dig, havde jeg ventet til efteråret, for det er jo ikke lang tid, når du jo allerede har ventet fra du blev 18
du må sørge for at have t-shirt på der dækker den, ellers måske et stort plaster hvis du skal ud og bade fx. og så leve med en hvis firkant - for den kan virkelig blive grim og afbleget hvis du ikke passer på den, især når den er så ny
sep 2009
Men ja, skal have fundet mine t-shirts med lange ærmer, eller må jeg tage en tynd langærmet på og så bare smørge ærmerne på. ;D
apr 2007
tja, det er jo også en smagssag om man vil sørge for at gemme den væk hele sommeren
men lyder som en god plan. Som jeg kan høre du allerede har fået at vide, er det rigtig vigtigt at du beskytter den, og skulle du en sjælden gang begive dig ud, uden noget der dækker, så smør den ind i solcreme med rigtig høj faktor (50+), og undgå at det er midt på dagen på dage med højt UV-indeks.
så skal du på stranden og bade fx, så er det nok med en t-shirt ovenpå det meste af tiden. og skal du solbade, så dæk armen/skulderen med en trøje eller et håndklæde, så den ikke får sol
bare lige nogle gode tips
maj 2007
Følger: 84 Følgere: 69 Heste: 2 Emner: 71 Svar: 1.495
dec 2006
Følger: 98 Følgere: 89 Heste: 5 Emner: 456 Svar: 3.086
nov 2007
Følger: 66 Følgere: 70 Heste: 7 Emner: 4 Svar: 780
Men som sagt; smuk tanke, synes det er rigtig flot at du har fået sådan en lavet
Her d. 17 skal jeg også ned og have lavet min 4. tatovering, og så på ribbenene...... det bliver et helvede
jan 2007
Følger: 68 Følgere: 68 Heste: 3 Emner: 3 Svar: 127
Jeg synes tanken og ideen er super god!
Dog er det desværre ret tydeligt at se, at det er "hjemmelavet".
Nu ved jeg godt du siger han er den eneste der må tatovere dig, men resultatet kan blive rigtig meget bedre, ved at tage til en rigtig dygtig tatovør.
Skriften er ikke helt symmetrisk og ligner den hælder lidt til den ene side.
Det er småting, men du kan virkelig få et fedt resultat ud af den
Det er ikke for at være ondskabsfuld, jeg siger det. Ofte er man selv bare SÅ glad for sin nye tatovering, at man måske ikke ligger mærke til det.
Igen vil jeg gerne priotere at det er en super fed tanke!
Btw, husk at smører jævnligt med penthanol salve, så heler den flot op.
I nogle tattoo shops, kan man købe sunblocker specielt til tatoveringer
jan 2006
Følger: 48 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 666 Svar: 12.486
dec 2012
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 9 Svar: 179
Men må være enig med et par stykker, den er sørme ikke ret godt lavet, sorry to say ts.
Har selv en lille en på foden der ikke er ret godt lavet, i starten synes jeg jo virkelig den var flot og det er den stadig, men stregerne er ligesom den, ujævne...
Der går nok lidt tid så kan du selv se det også, forhåbentlig kan tatovøren rette det.
Men var det mig ville jeg ikke gå samme sted hen og få den rettet. Jeg ville vælge en rigtig god bix et sted der kunne gøre det, også betale hvad det koster.
dec 2012
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 9 Svar: 179
sep 2009
Katrine: Hvis der er noget usymetrisk ved den, er det 100% min egen skyld, da jeg selv har designet den, men tror det skyldes måden jeg står med min arm på og vinklen billedet er taget i.
Alle: Som jeg har skrevet til DD længere oppe, er det billedet der snyder rigtig meget, den er IKKE ujævn eller noget i virkeligheden, men pæn, lige og jævn.
Så fik jeg lavet min første tus. ;'D