{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.561 visninger | Oprettet:

Så fik jeg lavet min første tus. ;'D {{forumTopicSubject}}

Åååha ja, jeg bliver simpelthen nød til at dele det med jer! smiley

Jeg har idag fået lavet min første tattoo, som jeg allerede er ekstrem glad for. smiley smiley
Fik den egentlig i 18 års fødselsdags gave og fyldte 20 i november sidste år, så der er blevet tænkt længe godt og grundig over den. smiley
Da Blanca så blev aflivet sidste år, var jeg ikke i tvivl om hvad jeg skulle have lavet, det skulle være en tus til ære for hende, da hun har hjulpet mig i gennem alle de sværeste tider i mit liv, hun var min første hest og vil altid have en helt særlig plads i mit hjerte. smiley

http://i41.tinypic.com/2q39cno.jpg

"Motivet" er hendes brandmærke, 1994 og 2012 er hendes fødsels- og døds år, Mí Corazón betyder 'mit hjerte'/'min elskede' på spansk og så selvfølgelig hendes navn. smiley

Er meget spændt på hvordan den ser ud når skårpen er faldet af. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så fik jeg lavet min første tus. ;'D
  • #2   7. jun 2013 Uhha glæder mig mere og mere ! smiley

• #3   7. jun 2013 Tillykke med tatoveringen. Godt med et minde smiley
    Men for mit eget vedkommende ville jeg nok have fået lavet den mindre, men jeg er jo heller ikke dig smiley

• #5   7. jun 2013 Fuuuuck hvor er den nice!!
    Skal også have lavet en på et tidspunkt.. Skal bare lige have alderen ikke mindst, pengene, finde ud af hvad det skal være, også være flyttet hjemme fra smiley

• #6   7. jun 2013 Stort tillykke med den! smiley

Synes dog den er stor og ikke lige det sted jeg ville have valgt hvor alle kan se den en varm sommerdag. smiley

• #7   7. jun 2013 Mange tak alle sammen. smiley

SR: Den er ikke så stor som den ser ud, tror det er fordi billedet er taget så close up, så virker den bare lidt voldsom. smiley
    Jeg her netop valgt det sted for at vise den frem. ;P Og så syntes jeg at det var der den passede bedst ind. smiley

• #8   8. jun 2013 Ej sorry - men shiiit hvor er det bare ikke særlig pænt lavet smiley nej hvor ville jeg græde hvis den sad på min overarm, iiih den er grim.
    Godt du selv er tilfreds med resultatet smiley

• #9   8. jun 2013 Astrid: Nu skal du tænke på at der sidder sårskårpe på, som nemt kan gøre at den ser at den er "rystet" ud, man kan ikke rigtig bedømme det før end at den er helet. smiley
    Og nu ser det ret fordrejet ud på billedet, men det er pga af den måde jeg står på med min arm, i virkeligheden er den lige og rund. smiley

• #10   8. jun 2013 Astrid: Syntes nu heller ikke man kan være bekendt at skrive sådan noget!
    Det er noget hun har fået lavet fordi det er af betydning!(:

Syntes det eren grov kommentar!

• #11   8. jun 2013 Det er ikke lige min stil, men jeg er nok også bare til tatoveringer, som er lavet anderledes. Tillykke med den, jeg håber du er glad for den. Og forresten, det var en sød, men også god tanke! smiley

• #12   8. jun 2013 Man synes vel altid selv den er flot, indtil andre ikke synes og så kan man se fejlene som måske ikke engang er der.
    Virkelig dårlig kommentar Astrid, alle har ret til at komme med deres mening, men det der? Helt seriøst, tag dig dog sammen.

TS
    Jeg synes den er smuk og dejlig enkel smiley
    Så længe du synes den er pæn så betyder resten ingenting. Vær stolt af den, og hvad den betyder og står for. smiley

• #13   8. jun 2013 Jeg synes det er smukt at du vælger at ære din bedste ven og vil gerne se et billede igen når den er helet! smiley

Hvis man ikke har noget pænt at sige så skal man tie stille!

• #14   8. jun 2013 At man selv er tilfreds med resultatet er det vigtigste - ik andres mening smiley
    Fedt du er så glad for den! Det er jo det, det hele handler om! smiley

Men må ogs sige at det ikke lige er min stil..

• #15   8. jun 2013 Anja: Hihi, ja der er jo lige så mange forskellige stile inden for tusser, som der er med tøj. ;P
    Og mange tak, er super glad for den. smiley

• #16   8. jun 2013 Er den "hjemmelavet" eller er det hos en rigtig tatovør? Den er lidt amatør-agtigt udført, men bestemt ikke grim! Lidt skygger og mere levende linjer ville gøre rigtig meget, men det er jo noget en god tatovør lynhurtigt kan lave på den.
    Rigtig fedt motiv, hun må have betydet meget for dig smiley

• #17   8. jun 2013 Man bliver afhængig af det "skidt" når man først har fået den første smiley

• #20   8. jun 2013 Rolig rolig, verden styrter nu engang ikke sammen bare fordi jeg ikke bryder mig om arbejdet.
    Som du selv skriver TS er der stadig skorpe på og et billed er sjældent særlig taknemmeligt når det gælder blæk.
    Så længe du selv er glad for den så er alt jo som det skal være smiley
    Hold nu op med alt det alderspjat bettemus, nogen gange tror jeg også at du har lavet en tastefejl på det felt.
    Sorry TS, det var så absolut ikke for at gøre dig ked af det, det var bare slet ikkr hvad jeg havde forestillet mig - men igen er det vigtigste at DU er glad og tilfreds, så ja, hvad bilder jeg mig ind sådan at komme med min uforbeholdne mening smiley

• #21   8. jun 2013 ... Det er svært at tænke over hvad man skriver og få det man vil sige oppe i hovedet til at,se 'pænt' ud på skrift smiley

• #22   8. jun 2013 Tillykke med din første tatovering (- pas på, man bliver afhængig af det) smiley Kan rigtig godt lide tanken bag din tatovering smiley Jeg har selv et hestehoved (jeg selv har designet/tegnet) på venstre overarm. Meningen er, at når min haflinger ikke lever mere, skal hendes fødselsår og dødsår også stå under motivet.

• #23   8. jun 2013 hvilken tattovør har lavet den smiley og fedt du tog dig sammen smiley

• #24   8. jun 2013 Ego og Sissel: Nu er jeg heldigvis ikke så nærtagene. smiley Jeg er af den overbevisning at det er mig der skal gå med den og se på den resten af livet, ikke alle mulige andre. smiley
    At der er nogle der ikke bryder som om den, nå ja, hver sin mening og smag, det ville være kedeligt hvis vi alle var ens. smiley

Maria Gludsted: Regner med at der kommer et billed ind på Blanca's profil når den er helet, hvor den er sat sammen med et billed af hende hvor man kan se hendes brandmærke. smiley

Mint: Nej den er lavet ved en nær ven af familien som har tusset i 20 år, som er utrolig dygtig (og også den eneste der nogensinde får lov at sætte en nål i mig ;)). smiley
    Men som tidligere skrevet, blev den lavet idag, så der er stadig skårpe på, en smule hævet og så er billedet ikke det mest heldige. ;P
    Det er mit eget valg at holde den så enkel som muligt (altså uden skygger eller noget). smiley
    Den skal muligvis også tegnes op og rettes lidt på når den er helet, nu det er så tynde og fine linjer. smiley Men det ser vi til, til den tid. smiley

• #25   8. jun 2013 Astrid: Som sagt er jeg ikke så nærtagende. smiley Man har ret til hver sin mening, og nej, måske ikke helt heldig formuleret, men hvad pokker, det kan ske for os alle. smiley

Charlotte: Det er en nær ven af famillien jeg har kendt siden jeg var helt lille. smiley
    Han har desværre ikke noget studie mere, men tusser stadig lidt for venner og bekendte. smiley

• #26   8. jun 2013 Jeg må være enig med Astrid, syne sogså den ser meget uproffesionel ud, det er tydeligt at se på strejerne, også selvom den er frisk skal den ikke se sådan ud, det har begge mine ihvertfald aldrig gjordt smiley
    Dog synes jeg godt nok det kunne være skrevet på en pænere måde, end Astrid valgte..

Men anyways tillykke, jeg aner ikke hvad der står, men hvor fedt at du er glad for den! Jeg skal den 24 Juli have lavet min den 3 som skal dække et ar på ryggen, jeg glæder mig godt nok til jeg kan gå med rygfrie toppe uden at skamme mig! smiley

• #27   8. jun 2013 Jeg synes tanken bag, er rigtig fin, og håber du bliver rigtig glad for den

Jeg synes dog, det er en skam den ikke er udført mere professionel. Fx kunne teksten være meget pænere, og selve "brændemærket" lavet med skygger, så det så mere fuldendt og færdigt ud.

og lige en ting, 20 år som privat tatovør, behøver ikke være garanti for veludført arbejde. Man skal altid undersøge andre kunders erfaringer, hvordan tidligere tatoveringer ser ud osv

• #28   8. jun 2013 Karina: Hvis du læser mine tidligere indlæg har jeg også skrevet at det er mit eget valg at have den så enkel. smiley
    Og har ingen stedet skrevet at han har kørt 20 år som privat. smiley
    Han har haft studie i både Ringsted og i Sverige som kørte rigtig godt og har set meget af det arbejde han har lavet. smiley

• #29   8. jun 2013 Se sådan så min ud lige efter den blev lavet, der er på trods skorper, ikke sådanne kurvede streger smiley (den til venstre, den til højre blev bare tegnet op)

profilbillede
  • #30   8. jun 2013 DD: Som jeg også har skrevet tidligere, snyder billedet RIGTIG meget. smiley
    I virkeligheden er den pæn lige og jævn, ligesom dine. smiley

• #31   8. jun 2013 blanca:
    skimmede tråden, så det missede jeg smiley Men det er også en smagssag, og du skal selvføgelig have den lige som du vil smiley

så bare det du skrev med 20 år, og i min træthed, har jeg nok læst det som privat smiley

men godt at høre du er glad for den, det bliver endnu bedre, når den lige er helet. bare husk at passe rigtig godt på den her hen over sommeren - sørg for at den ikke får sol

• #32   8. jun 2013 Har svært ved at kunne se hvordan linjer kan blive kurvede selvom billedet snyder, men det er jo dig der ser den live! Glæder mig til at se flere billeder med tiden hvor den er helet, motivet er rigtig sødt smiley

• #33   8. jun 2013 Karina: Hehe, det kan ske. smiley
    Puha, jeg har dælme også fået et halvt fordrag om at jeg skal passe på den her i sommer solen. ;P

DD: Nej jeg fatter heller ikke lige hvordan det har kunne lade sig gøre, det må være en skill mit kamera har? xD
    Glæder mig også rigtig meget til at den er helet. smiley
    Og mange tak. smiley

• #34   8. jun 2013 Blanca

ja, hvis jeg var dig, havde jeg ventet til efteråret, for det er jo ikke lang tid, når du jo allerede har ventet fra du blev 18 smiley

du må sørge for at have t-shirt på der dækker den, ellers måske et stort plaster hvis du skal ud og bade fx. og så leve med en hvis firkant - for den kan virkelig blive grim og afbleget hvis du ikke passer på den, især når den er så ny

• #35   8. jun 2013 Hehe, vi var 3 i alt der skulle tusses, så det skulle også passe med dem, og selvfølgelig også tusseren. ;P

Men ja, skal have fundet mine t-shirts med lange ærmer, eller må jeg tage en tynd langærmet på og så bare smørge ærmerne på. ;D

• #36   8. jun 2013 blance:
    tja, det er jo også en smagssag om man vil sørge for at gemme den væk hele sommeren smiley

men lyder som en god plan. Som jeg kan høre du allerede har fået at vide, er det rigtig vigtigt at du beskytter den, og skulle du en sjælden gang begive dig ud, uden noget der dækker, så smør den ind i solcreme med rigtig høj faktor (50+), og undgå at det er midt på dagen på dage med højt UV-indeks. smiley
    så skal du på stranden og bade fx, så er det nok med en t-shirt ovenpå det meste af tiden. og skal du solbade, så dæk armen/skulderen med en trøje eller et håndklæde, så den ikke får sol

bare lige nogle gode tips smiley

• #37   8. jun 2013 Uprofessionelt lavet....- Men godt motiv.

• #38   8. jun 2013 syntes den er lidt øv. den er for "stor" der ikke noget fylde på den og ligner bare en tush streg.:( skriften er pæn.:)

• #39   8. jun 2013 Det er absolut ikke lige min stil, men synes det er en fed og smuk tanke - er VILD med teksten! Tror også at hvis du engang får lavet lidt skygger osv på, så er den nok mere ovre mod hvad jeg bryder mig om at vise frem smiley Men jeg har i forvejen også 3 meget enkle, og det keder mig, hehe smiley
    Men som sagt; smuk tanke, synes det er rigtig flot at du har fået sådan en lavet smiley

Her d. 17 skal jeg også ned og have lavet min 4. tatovering, og så på ribbenene...... det bliver et helvede smiley

• #41   8. jun 2013 Må melde mig enig med et par af de andre.
    Jeg synes tanken og ideen er super god!
    Dog er det desværre ret tydeligt at se, at det er "hjemmelavet".

Nu ved jeg godt du siger han er den eneste der må tatovere dig, men resultatet kan blive rigtig meget bedre, ved at tage til en rigtig dygtig tatovør.

Skriften er ikke helt symmetrisk og ligner den hælder lidt til den ene side.
    Det er småting, men du kan virkelig få et fedt resultat ud af den smiley

Det er ikke for at være ondskabsfuld, jeg siger det. Ofte er man selv bare SÅ glad for sin nye tatovering, at man måske ikke ligger mærke til det.

Igen vil jeg gerne priotere at det er en super fed tanke!

Btw, husk at smører jævnligt med penthanol salve, så heler den flot op.
    I nogle tattoo shops, kan man købe sunblocker specielt til tatoveringer smiley

• #42   8. jun 2013 Uh, mit grafikerhjerte gør lidt ondt, når jeg ser den - teksten og afstandene ser meget usymmetriske ud. Jeg kan ellers godt lide motivet, og den meget stregede stil.

• #44   8. jun 2013 Rigtig god ide til tatovering.
    Men må være enig med et par stykker, den er sørme ikke ret godt lavet, sorry to say ts.
    Har selv en lille en på foden der ikke er ret godt lavet, i starten synes jeg jo virkelig den var flot og det er den stadig, men stregerne er ligesom den, ujævne...
    Der går nok lidt tid så kan du selv se det også, forhåbentlig kan tatovøren rette det.
    Men var det mig ville jeg ikke gå samme sted hen og få den rettet. Jeg ville vælge en rigtig god bix et sted der kunne gøre det, også betale hvad det koster.

• #45   8. jun 2013 prøv og se hvor skævt det 1994/2012 er lavet... 2012 ser okay ud, men 1994 flyver helt midt i det hele. Ærgerligt

• #46   8. jun 2013 Karina: Hehe, jamen mange tak, råd kan man aldrig få for lidt af. smiley

Katrine: Hvis der er noget usymetrisk ved den, er det 100% min egen skyld, da jeg selv har designet den, men tror det skyldes måden jeg står med min arm på og vinklen billedet er taget i. smiley

Alle: Som jeg har skrevet til DD længere oppe, er det billedet der snyder rigtig meget, den er IKKE ujævn eller noget i virkeligheden, men pæn, lige og jævn. smiley

Kommentér på:
Så fik jeg lavet min første tus. ;'D

Annonce