{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

Partsøgning *suk* {{forumTopicSubject}}

Iih, så sidder jeg igen her og søger efter en mulig part til min pony, da tidligere part desværre måtte stoppe. Æv æv!

Jeg læser alle annoncer, hvor en rytter søger part i mit område og hvis der endelig er én der matcher udfra teksten, så siger billederne noget helt andet.
Jeg synes ikke rigtig jeg kan tillade mig at bede en rytter om at ændre ridestil, men det der vises på annoncebillederne ville bare aldrig du. Ikke fordi rytteren ikke er teknisk dygtig, men simpelthen fordi ridestilen er komplet modsat smiley

Hvad med jer derude? Læser i også en annoncetekst og synes det matcher, lige indtil i kigger på billederne?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Partsøgning *suk*
  • #1   5. jun 2013 Altid husk billeder er taknemmelige

• #2   5. jun 2013 Jeg synes godt, at du kunne spørge om de ville have lyst til at ændre ridestil. Nogle gange er det jo bare muligheden man mangler for at kunne ændre ridestil smiley

• #3   5. jun 2013 Hvis du laver din egen annonce kan folk også selv tage stilling til det.

• #4   5. jun 2013 Hvis det var mig der søgte part, ville jeg umiddelbart kigge på teksten, og gå ud fra den!

tage ud at prøve ponyen, hvor man så senere kan finde ud af hvordan det hele skal gøres! (:
    Billeder kan snyde, og jeg mener at man ikke kan se hvor dygtig en rytter er ud fra billeder, billeder kan snyde, enten til det bedre eller det dårligere (:
    Så hvis jeg var dig, ville jeg prøve at tage ud at kigge og prøve ponyen, du kan altid sige nej, hvis det så ikke er noget, men hva så hvis det bare er drømmeponyen og i finder ud af hvordan og hvorledes i vil gøre det sammen, hvordan den skal rides!? (:
    Måske rider i ens, måske kan i give hinanden råd (:
    Ja jeg ville springe ud i det, måske snyder billederne (:

• #5   5. jun 2013 Du kan jo alitd skrive.. Hvis rytteren gerne vil ud og prøve så kan det jo være han/hun rider meget anderledes end hvad billederne viser. Eller måske er de intresseret i at prøve noget andet.
    Som part rytter ville jeg selv gerne ændre ridestil og prøve noget andet hvis jeg kan mærke det kunne være noget godt med den hest jeg har prøvet.

• #6   5. jun 2013 Jeg synes også, at du skal lave en annonce, hvor du fortæller, hvordan du vil ha parten skal være overfor din hest, og hvilke metoder der bruges på din hest smiley Tit er folk villige til at ændre sig, og der er også rigtig mange ryttere der er miljø-påvirket, så hvis hun/han kommer ud til dig, og ser hvordan du håndterer din hest, så er det tit de er åbne for at ændre sig:)

Jeg har prøvet flere gange, at nå jeg har flyttet mine heste, så vil folk pludselig på Hms kursus, eller begynde at ride bidløst smiley -Miljø siger rigtig meget, for mange mennesker, uden de nødvendigvis selv bemærker det smiley

• #7   5. jun 2013 (Jeg søger ikke en pony, men en rytter smiley )

Jeg ved godt at billeder kun er momenter, men jeg går ud fra at billederne er valgt med omhu for at vise det bedste.

Hm, det kan da godt være jeg skal prøve og høre ad - det værste der kan ske er vel at de siger nej og bliver lidt fornærmede smiley

Jeg overvejer også at lave en annonce herinde, men hvis jeg nu kunne slippe for at modtage de sjove henvendelser og selv opsøge folk, så ville det ikke gøre noget smiley

(Af sjove henvendelser kan nævnes bla; "Sælges den til 5000kr?", "Kan den flyttes og betaler du alt?", "Søger din anden pony part?" "Hvor har du købt din trense?")

• #8   5. jun 2013 Det har i da ret i det - det med miljø. Nå, jamen så går jeg straks i gang med at henvende mig smiley

• #9   5. jun 2013 Hov, må have læst det forkert (:

Så mener jeg bestemt du kan du kan skrive, om de er interesseret i at lave deres ridestil lidt om(;
    Men alligevel billeder kan snyde(:

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #10   5. jun 2013 Hvorfor ikke kontakte rytteren? Hvis rytter er interesseret kan hun komme ud og prøve hesten, så kan du vurdere om det er noget eller ej.

Hvis duener rytter har en forkert ridestil til din smag, jamen så er det bare ikke en part for dig..

- men giv det er chance

• #11   5. jun 2013 Du kan jo altid sige at hvis de skal have part på din pony så skal de være villige til at modtage undervisning enten af dig eller din underviser, efter dine principper, som hesten er vant til at blive redet efter:), så lyder det ikke som om du "kritisere" partens ridestil:). Tænker bare hvis det er en sød og stabil pige som bare lige mangler det sidste

• #12   5. jun 2013 Jeg er også enig i, at du bare kan høre dem ad. Som partrytter er man jo underlagt ejeren og det miljø man er i. Selv har jeg rent ridemæssigt været rimelig heldig gennem mine år som rytter. Men til gengæld har jeg slet ikke altid været enig i hvordan stalden skal holdes. Det kan jeg jo bare ikke gøre noget ved, for jeg er underlagt ejers ønsker. Og der skal sikkert være nogen som har det lige omvendt.
    Jeg har også redet en hest hvor jeg skulle have lige rigelig ved tøjlerne. Men den hest var tilredet sådan og er blevet undervist efter det, og det var ti år siden den blev tilredet. Så den var bare tung fortil, og det så sku ikke altid lige kønt ud...

Jeg ville helt lade være med at sætte billeder på en annonce hvis det var mig. For jeg har ikke nogen billeder der er under 5 år gamle. Men det kan jo være at nogen sætter ældre billeder ind alligevel, bare for at have et billede?

Hør dem ad, det kan jo ikke skade. Billeder viser altså ikke alt.

• #13   5. jun 2013 Hm, ja det kan da godt være i har ret i det smiley

Jeg er bare lidt forsigtig når det kommer til partsøgningen. Jeg har haft en enkelt part, der i løbet af 2 måneder ødelagde rigtig meget, så vil helst være 110% sikker smiley

Mit problem er lidt at når jeg ser 10 ridebilleder hvor hesten går tydeligt bag lod, så går jeg i bakgear smiley

Kommentér på:
Partsøgning *suk*

Annonce