733 visninger
|
Oprettet:
Partsøgning *suk* {{forumTopicSubject}}
Iih, så sidder jeg igen her og søger efter en mulig part til min pony, da tidligere part desværre måtte stoppe. Æv æv!
Jeg læser alle annoncer, hvor en rytter søger part i mit område og hvis der endelig er én der matcher udfra teksten, så siger billederne noget helt andet.
Jeg synes ikke rigtig jeg kan tillade mig at bede en rytter om at ændre ridestil, men det der vises på annoncebillederne ville bare aldrig du. Ikke fordi rytteren ikke er teknisk dygtig, men simpelthen fordi ridestilen er komplet modsat
Hvad med jer derude? Læser i også en annoncetekst og synes det matcher, lige indtil i kigger på billederne?
jan 2008
Følger: 46 Følgere: 47 Heste: 7 Emner: 17 Svar: 60
apr 2009
Følger: 80 Følgere: 91 Heste: 7 Emner: 98 Svar: 1.344
apr 2009
Følger: 80 Følgere: 91 Heste: 7 Emner: 98 Svar: 1.344
okt 2007
Følger: 348 Følgere: 384 Heste: 4 Emner: 772 Svar: 11.330
tage ud at prøve ponyen, hvor man så senere kan finde ud af hvordan det hele skal gøres! (:
Billeder kan snyde, og jeg mener at man ikke kan se hvor dygtig en rytter er ud fra billeder, billeder kan snyde, enten til det bedre eller det dårligere (:
Så hvis jeg var dig, ville jeg prøve at tage ud at kigge og prøve ponyen, du kan altid sige nej, hvis det så ikke er noget, men hva så hvis det bare er drømmeponyen og i finder ud af hvordan og hvorledes i vil gøre det sammen, hvordan den skal rides!? (:
Måske rider i ens, måske kan i give hinanden råd (:
Ja jeg ville springe ud i det, måske snyder billederne (:
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 312 Svar: 2.019
Som part rytter ville jeg selv gerne ændre ridestil og prøve noget andet hvis jeg kan mærke det kunne være noget godt med den hest jeg har prøvet.
feb 2008
Følger: 154 Følgere: 162 Heste: 5 Emner: 263 Svar: 2.153
Jeg har prøvet flere gange, at nå jeg har flyttet mine heste, så vil folk pludselig på Hms kursus, eller begynde at ride bidløst -Miljø siger rigtig meget, for mange mennesker, uden de nødvendigvis selv bemærker det
apr 2011
Følger: 73 Følgere: 83 Heste: 6 Emner: 151 Svar: 1.903
Jeg ved godt at billeder kun er momenter, men jeg går ud fra at billederne er valgt med omhu for at vise det bedste.
Hm, det kan da godt være jeg skal prøve og høre ad - det værste der kan ske er vel at de siger nej og bliver lidt fornærmede
Jeg overvejer også at lave en annonce herinde, men hvis jeg nu kunne slippe for at modtage de sjove henvendelser og selv opsøge folk, så ville det ikke gøre noget
(Af sjove henvendelser kan nævnes bla; "Sælges den til 5000kr?", "Kan den flyttes og betaler du alt?", "Søger din anden pony part?" "Hvor har du købt din trense?")
apr 2011
okt 2007
Følger: 348 Følgere: 384 Heste: 4 Emner: 772 Svar: 11.330
Så mener jeg bestemt du kan du kan skrive, om de er interesseret i at lave deres ridestil lidt om(;
Men alligevel billeder kan snyde(:
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
Hvis duener rytter har en forkert ridestil til din smag, jamen så er det bare ikke en part for dig..
- men giv det er chance
maj 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 360
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 203 Svar: 3.460
Jeg har også redet en hest hvor jeg skulle have lige rigelig ved tøjlerne. Men den hest var tilredet sådan og er blevet undervist efter det, og det var ti år siden den blev tilredet. Så den var bare tung fortil, og det så sku ikke altid lige kønt ud...
Jeg ville helt lade være med at sætte billeder på en annonce hvis det var mig. For jeg har ikke nogen billeder der er under 5 år gamle. Men det kan jo være at nogen sætter ældre billeder ind alligevel, bare for at have et billede?
Hør dem ad, det kan jo ikke skade. Billeder viser altså ikke alt.
apr 2011
Jeg er bare lidt forsigtig når det kommer til partsøgningen. Jeg har haft en enkelt part, der i løbet af 2 måneder ødelagde rigtig meget, så vil helst være 110% sikker
Mit problem er lidt at når jeg ser 10 ridebilleder hvor hesten går tydeligt bag lod, så går jeg i bakgear
Partsøgning *suk*