{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Når folk bruger ens billeder {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu 3 gange oplevet at finde mine billeder som profilbillede på andres FB profiler.

1. gang var det min rotte
2. gang var det min hest (Pearl)
3. gang var det et billede jeg har lavet

2 af dem var på min venneliste, men den 3. er ikke en jeg kender. Faldt over hende tilfældigt.

Har I oplevet det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når folk bruger ens billeder
  • #1   2. jun 2013 Pearl er jo også gudesmuk;)

Ej... At man bare tager andres billeder er IKKE i orden:(

• #2   2. jun 2013 Jeg har oplevet at en bruger herinde har taget billeder fra min gamle parts profil, for at bruge dem i hendes nye profil - hun var bare så ''flink'' at skære mit hoved væk -.-

• #3   2. jun 2013 Det er jo ofte det sker fordi at billederne automatisk også kommer frem på google, så folk tror at det bare er en eller anden tilfældig hest.. Men ja det er træls smiley

• #4   2. jun 2013 <b>Elle</b>
    Mange tak - Dog var det det aller dårligste billede jeg har af hende, hvor hun var på sit tykkeste (drægtigheden ikke talt med), og er krøllet sammen til en smælderfed cocktailpølse. smiley
    (link fjernet)

Jeg har også oplevet én der tog min gamle hoppes billeder, og lavede en ny HG profil.

• #5   2. jun 2013 Jeg har endnu ikke oplevet det uden at folk har fået lov. smiley

• #6   2. jun 2013 Jeg har oplevet det. Dette var bare telefon oplysning og adresse og sådan. Hun havde opretter sig selv på en dating side. Men brugte mine billeder fra facebook og mine oplysning (ved ikke hvor hun har fået dem fra, da de bestemt ikke står på facebook) det viste sig så at tøsen havde vildt dårlig selvtillid.
    Hun brugte briller, havde skæve tænder, fregner, rødt hår og flyve øre.

Kan sku egentlig godt forstå hun brugte mine billeder !;)

Skrev pænt til hende at hun skulle slette det fuldstændigt ellers ville jeg melde hende. Og så slettede hun smiley

• #7   2. jun 2013 På de fleste sider kan man bare kontakte sidens administrator og anmelde det. På facebook er det lidt svært at gøre noget, der er det nok bedst bare at skrive til personen. Jeg oplever af og til at folk stjæler mine modelbilleder smiley

Kommentér på:
Når folk bruger ens billeder

Annonce