{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
879 visninger | Oprettet:

ulykkelig kærlighedliv :'( {{forumTopicSubject}}

hej igen dejlige mennesker nu bliver jeg nød til at søge råd igen hos jer smiley

sagen er den at kæresten skred i fredags, efter at jeg bliv ked af det over at han glemte mig (lang historie) og jha han var virkelig et svin over for mig i den situation, men jeg valgte at tilgive ham, men han er på ingen måder interesseret i tag mig tilbage... men han vil gerne beholde vores venskab... i onsdag var jeg så hjemme hos ham for at hente nogle ting hos ham, og vi kommer til at sidde og snakke om hvad der skete osv. jeg fortalte hvad jeg følte omkring det hele både at vi ikke havde været sammen særlig længe (kun 2 måender) og at jeg følte at han bare opgav det hele nu hvor han lavede en dummeret. han fortalte også mig at han var ked af hvad der var sket men at han følte at det var bedst for ham vi gik fra hinanden og at vi bliv ved med at være venner, men han fortalte også at han var vågnet flere gange om natten om ved at han troede jeg lå ved sidden af og hade fået endnu et angstanfald i søvne (gør kun når jeg er i den by han bor i bgr af personlig ting, intet med ham at gøre) og hvor han havde kigget på klokken, og det passede med at jeg var vågnet der hjemme ved at min hund vækket mig, og jeg havde haft en angstanfald der hjemme (hvilket aldrig plejer at ske) han sagde også at savnede mig, men vil ikke have et forhold lige pt...

der har været rigtig meget tumult i begge vores liv det sidste stykke tid, både at jeg skulle flytte til norge, men bliv nød til at flytte hjem igen, og han skulle flytte i lejelighed, bilen har været i stykker (hans er hans kæreste eje!!) der har været problemer med hans forældre osv osv.

men nu er det en uge siden at han smuttede og jeg savner ham stadig! normalt plejer der ikke gå andet et par dage før jeg er over en fyr og kan leve et normalt igen, men det er helt slemt denne gang, jeg sover næsten ikke, har ikke lyst til at spise, min selvtillid er røget helt i bund, og jeg vil faktisk bare gerne være selv.... men samtidig vil jeg rigtig gerne være sammen med mine veninder, men de bor langt væk fra mig og jeg har ikke råd til at besøg dem smiley

jeg har forsøgt at skrive noget sms'er til eks'en nogle simple ting som "hvad laver du?" osv og jeg får var kolde svar tilbage, og ingen "hvad med dig?" eller ligne, og spørger jeg mere ind til hvad han lavede bliver han sur og spørger hvorfor jeg blander mig... det er så der jeg tænker "det er dig vil holde på vores venskab?? hvad fanden er det så jeg gøre galt nu???

så kommer spørgesmålet så: skal jeg blive ved med at kæmpe for ham? når han jo giver udtryk for at han savner mig og bliv glad da jeg i lørdags møtte op til race (han går meget op i race) og han fik en klump i halsen da han så jeg var der.

eller skal jeg bare glemme ham og kommer vidre men stadig holde venskabet med ham?

eller skal jeg droppe alt kontakt med ham???

undskyld vis det bliv lidt langt smiley

knus hende den dybt ulykkelige smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ulykkelig kærlighedliv :'(
  • #2   2. jun 2013 Cut kontakten - han er jo også såret (selvom man er dreng) og det gør ondt når du skriver, eller også er det bare træls at du bliver sådan en klister pige, der ikke KAN give slip, man higer dig fat, med næb og kløer og så kan du risikere du støder ham helt fra dig...

Lad vær og skriv til ham i et stykke tid 1-3 mdr eller så lang tid der nu skal til måske et halvt år.. Det kommer an på mavefornemmelsen..
    Nogen ekser, kan man aldrig skrive til igen og man kan aldrig blive venner, uanset hvad man aftaler smiley

Men en pause skal man have når det er endt med tåre og ulykke. lige til at komme på ret køl igen smiley - Sådan lyder mit råd ihvertfald smiley take or don´t smiley

Håber på det bedste for dig..

• #4   2. jun 2013 mmmhhh tror også at det bliver sådan noget... men vis jeg skal droppe kontakten med ham skal jeg også droppe hardball, da han også spiller de samme steder som min far, storbror og jeg.. og han bruger min far som våben mekaniker smiley

• #5   2. jun 2013 Der er vel andre tidspunkter end lige sammen med ham?

Hvis du ser ham, skal du jo ikke stå på tæerne af ham - et simpelt "hej" og så bare videre i teksten... Der er jo andre ting i verden end lige ham smiley

• #6   2. jun 2013 Og ja det er svært, når maveindholdet er på vej op, men nogen gange, så er livet nu altså sådan, at maveindholdet må blive nede og et "hej" må flyve ud, helt overskuds agtigt...

• #7   2. jun 2013 vi spiller på hold sammen, så vi skal kunne kominikere, og det nytter jo ikke noget begynder at tuder midt under spil fordi han kommer til at søge i samme dækning som mig?? smiley

• #8   2. jun 2013 som skrevet lad være med at skrive..

Du skal ikke bruge din energi negativt! for det dræner kroppen. Kom ud og lav et eller andet? evt få part på en hest som du kan give en masse kærlighed til?
    nu ved jeg self. ikke hvor langt dine penge rækker.. men altså en lille shetlænder plejer ikke at koste flere 100 .- for at gå og passe og lave jordtræning med..

Alt i alt.. positive tanker! være glad for dig selv, dit liv og hvad det har at byde på smiley

• #9   2. jun 2013 jeg har lige fået min hest hjem idag, og skal ud til ham imorgen, hvilket jeg også glæder mig rigtig meget til. og mandag skal jeg starte i skole hvilket jeg også glæder mig rigtig meget til. men om aften går det helt galt smiley

• #11   2. jun 2013 Jamen så har du noget at se frem til. -det jo en god start?
    Ret dine energier mod det og lad være at tænke så meget.. brug ikke din energi på ham. Du må fortælle dig selv du fortjener bedre for at komme videre.

At i begge går til den samme sport begøver ikke ødelægge det hele hvis du blot selv kan omstille ham til "bare" at være en ven/holdkammerat smiley

• #12   2. jun 2013 Nej det nytter ikke milli makeup der løber ned af kinderne, der dutter ikke...

Men ellers så ja, så drop Hardball et stykke tid, hvis det eneste du kan tænke på er at du vil komme til at tudbrøle når du ser ham..

Jeg ville så tænke "mytteri!!!!!" og skyde ham, selvom han var på mit eget hold.. Mig dropper man ikke fister! Muhahahhahaha...

Hmmmmm tilbage til emnet...
    Men ja.. Tænk positivt som Line skriver.. "nu har jeg mere tid" "Nu har jeg kun mig selv at tænke på lækkert" og andre i den dur...
    Plus man kan gå i byen og flirte osv smiley
    Afsted med sig, når der er gået et lille stykke tid og der er kommet lidt "skorpe på såret" ud og hygge med en god ven eller veninde smiley

• #13   2. jun 2013 sandie: mine veninder bor i kolding og jeg bor Holsted smiley og er til fest hos min eks smiley

line: det rigtig nok... det er bare svært for vi er et fast team der arbejder rigtig meget sammen, og bare de at kigge på ham får mig til at tude smiley

• #14   2. jun 2013 MLC: har skam også tænkt mig at skyde ham næste gang smiley men jeg tror desværre at han når at skyde mig først, han elsker at skyde min røv smiley forståt jeg så også godt, hvor mange fyr får lov til at skyde en tøs i mili uniform?? smiley

forsøger også at tænke positiv, men det er godt nok svært når min mor og stedfar er mega negativ med alt :'/

• #16   2. jun 2013 sandie : jo min hund, og han er også meget kærlig over for mig for tiden, han er ikke tvivl om at jeg ikke har det godt, han sover også inde hos mig, dog ikke i sengen, det er han for stor til smiley

mine veninder er til fest hos ham, jeg er skam ikke, bliv slet ikke inviteret smiley

• #18   2. jun 2013 hvor er i altså bare søde!! :') jeres hjælp virker sku altid smiley i har sku ret vis han virkelig mener at vi skal beholde vores venskab må han sku skrive, også må vi se om jeg har tid til ham smiley og han skal bare skydes på banen, så behøver jeg ikke sammearbejde med ham før næste gang jeg kommer til at ramme "forkeret" smiley

• #19   2. jun 2013 Hold afstand til ham. Nu i er på samme hold, så undgå ham så meget som muligt. Ellers hold en pause fra det i nogle måneder. I har begge brug for at komme videre. Alt andet dur ikke

Kommentér på:
ulykkelig kærlighedliv :'(

Annonce