1.467 visninger
|
Oprettet:
Overnaturlige oplevelser? {{forumTopicSubject}}
Hej alle HG'er
jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre nogle historier om "overnaturlige oplevelser" så hvis i har nogle så kom med dem for vi er flere som helt sikkert vil høre din historie !!!!
Tak på forhånd
mar 2008
Følger: 119 Følgere: 97 Heste: 5 Emner: 161 Svar: 1.534
mar 2012
Følger: 15 Følgere: 12 Heste: 3 Emner: 26 Svar: 83
mar 2012
mar 2008
Følger: 119 Følgere: 97 Heste: 5 Emner: 161 Svar: 1.534
maj 2013
Følger: 16 Følgere: 16 Heste: 1 Svar: 38
apr 2010
Følger: 58 Følgere: 49 Heste: 4 Emner: 150 Svar: 1.550
mar 2012
maj 2007
Følger: 29 Følgere: 27 Heste: 2 Emner: 104 Svar: 1.389
sep 2004
Følger: 40 Følgere: 43 Heste: 4 Emner: 115 Svar: 1.380
Jeg havde selv følelsen af ikke at være alene og kiggede mig ofte over i et bestemt hjørne af stalden når jeg striglede, hestene kiggede også altid over i hjørnet.
Havde en "hestehvisker" ude, og hun fortalte at min hest var bange for det, for han kunne ikke finde ud af hvad det var. Hvor imod min venindes hest fortalte at det var en dreng som sad i hjørnet. Han gjorde dem ikke noget, han betragtede blot hestene. Hestehviskeren fik ham over på den anden side.
Og jeg mærkede ikke til mere i stalden.
Vi er efterfølgende flyttet på en anden gård, har været til clairvoyant. Og spurgte hende om vi havde ånder på gården.
Det har vi ind i mellem, men flytter vi flytter han med. Ud af beskrivelsen og hvornår han startede med at følge så passer det på min mands morfar, det startede da han var 10 år da hans morfar døde.
nov 2008
Følger: 140 Følgere: 124 Heste: 5 Emner: 193 Svar: 3.284
har hat mange
en gang da jeg var lille (omkring 4 år) stod der et ældre par i vores køkken og sagde at jeg var deres datter og de ville snakke med min mor, så jeg hentede hende men hun sagde "jessica, der er ingen? der er ingen mennesker" det var fordi at de troede at jeg var deres datter som også hed jessica
Da jeg var helt lille (ca 2 år) skulle jeg en dag op af min seng (en med tremmer) da min mor kaldte inde fra stuen fordi at jeg græd, men hun kaldte og kaldte også kom hun ind og så at da jeg prøvede at komme op. blev jeg skubbet (ja skubbet) tilbage, man kunne se at mit hovede blev skubbet tilbage, så min mor løb ind, tog mig og løb ud og lukkede døren, lidt senere da hun så skulle ind på min værelse med en taborat, åbnede hun hurtigt døren, smed den hurtigt ind og lukkede så døren, og der fik hun så et omvendt kors på hånden
men har haft mange... bla. at døre,skabe og skuffer åbner og lukker sig
vi har også en pige boende i vores gang, en pige med rottehaler som shipper og hinker frem og tilbage, og nogle gange har hun en schæfer hund med.
der hvor vi fik Asterix og hans mor fra, der var der også ånder, man kunne direkte se hvide skygger og da jeg sagde det til min søs en dag vi var alene der ude, der sagde hun "laver du sjov med mig!" for hun hader sådan noget og sagde "NEJ! der stod fucking en lige der!" og pegede XD
jan 2007
Følger: 53 Følgere: 50 Heste: 8 Emner: 132 Svar: 455
Jeg har også tit fornemmelser af at der er nogen. Kan nogen gange høre skridt men uden nogen er der.
Mine brødre er meget følsomme. Den mindste kan se "genfærd" han har set vores afdøde kat ude på badeværelset. Han har ikke selv oplevet katten i live, men han forklarede hvordan den så ud, jeg vidste et billede af den og han sagde det var den, han har også set en mand oppe på hans værelse. Men vi ved ikke hvem det er. Min ældste bror får kuldegysninger og høre lyde føler rummet bliver koldt. På et tidspunkt sov de sammen da de var blevet bange pga. Sanserne. En nat vågnede de begge den ældste følte en kulde og frøs og hørte trin, den mindste så, så denne mand han havde set før. Så på en eller anden måde må de have en sans for det overnaturlige.
mar 2012
nov 2011
Følger: 24 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 9 Svar: 162
nov 2011
Følger: 24 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 9 Svar: 162
mar 2012
mar 2012
mar 2012
apr 2010
Følger: 58 Følgere: 49 Heste: 4 Emner: 150 Svar: 1.550
nov 2008
sådan er min mor desværre XD
det er altså ikke pinligt, jeg ville sgu da også tude xD
apr 2012
Følger: 101 Følgere: 68 Emner: 49 Svar: 745
mar 2012
apr 2012
mar 2012
apr 2012
nov 2008
ja, det er spændene
min søs har også en historie :
der hvor de boede før (i svendborg på fyn) tændte hendes Anlæg rigtig højt og spillede musik HVER nat kl 00:00 præcist
nov 2008
mar 2012
Følger: 116 Følgere: 112 Heste: 4 Emner: 101 Svar: 1.032
mar 2012
Følger: 116 Følgere: 112 Heste: 4 Emner: 101 Svar: 1.032
nov 2008
stod en dag sammen med min veninde og hoppede på vores vens trampolin, da jeg høre en fløjten og kigger til venstre og der står en mand lige ved siden af mig på trampolinen med blå bukser på med en brun velour jakke (sådan en jakkesæts jakke haløj) og jeg blinker så og så er han væk, det var ovre på 2 sek og jeg var pisse bange og sagde til min veninde "Mahira, hørte du lige en fløjten?" og hun svarede "nej, hvorfor?" jeg svarede så "ikke for noget. jeg synes vi skal gå hjem nu" og så gik vi
det var MEGA klamt... XD
nov 2008
nov 2008
maj 2013
Følger: 16 Følgere: 16 Heste: 1 Svar: 38
nov 2008
snak stille og roligt og bed dem PÆNT om at gå..
nogle kan blive fornærmet hvis man snakker forkert eller råber og det gør bare det hele værre..
ellers få en clevoriant ud som kan å dem væk
mar 2012
nov 2008
mar 2012
Kender i det slot hvor den hvide hund spøger ...? Det slot som karoline matilde-? Havde en affære med struensee nede i hendes store badekar??? Nårh men min fasters kæreste Ivan arbejder på det slot ... OM NATTEN ... Bla.
Og det spørger for vildt!!!! Om natten... Men han har så fortalt mig at en sen aften da han havde lukket slottet var der lige pludselig lys oppe i salen. Han gik så tilbage og op i salen igen og så en mand i rødt langt tøj, det tøj som man brugte i gamle dage noget soldat tøj tror jeg nok. Nårh men så sad manden med det røde tøj og spillede klaver, Ivan går så bare videre igennem og sagde Hej uden at tænke over at der sad en mand og spillede klaver om natten, hvilket jeg også undre mig meget over. Men han går videre, og lukker slottet igen. Nårh nu til "den hvide hund." Kender i ghost busters eller spøgelses jægerne programet? Men de har så været ude på det slot og filmet. Og der har man fundet ud af at "den hvide hund" er en GRAVHUND!!! Sært ik? Men der er så en lang gang hvor at for enden af denne gang er der et stort flot guld spejl hvor at man har filmet gravhunden komme løbende fra den ene ende af gangen til den ende hvor spejlet stod og så hoppe ind i spejlet.... SYGT.... Man har også filmet .... OMG lige mens jeg skriver det her har døren til rummet lige smækket ... Haha nårh men man har også filmet en gennemsigtig spøgelsesagtig tennisbold flyve ud at spejlet ... Og gennem slottets kirke... Der er også sket det at der er døre der ikke kan låses bliver låst. Altså der er en dør som der ikke er nøgle til, som er blevet låst imens der har været rundvisning og man kan ikke låse den dør overhovedet !!!!!!!!! Med MEGET mere....
Men så havde familien og jeg fået en rigtig god rundvisning på slottet af Ivan og vi har set hemmelige rum som ingen andre har set vi har været nede under slottet vi har været igennem ting andre folk ikke må komme igennem og været nede i badekarret karoline matilde havde været i... Men det aller første rum vi gik ind skete der noget.......
Jeg sætter mig på en stol og for pludselig ond i halsen, jeg går derefter over til vinduet og for det dårligt jeg bliver svimmel. Men det var ikke en almindelig svimmel det var meget ubehageligt det var underligt, min far løber hen til mig og griber mig, jeg var ved at falde. Jeg kaldte så på de andre som var halvt ude af rummet jeg bryder sammen i gråd og ved ikke hvorfor. Men da vi gik videre og var ude af rummet var alt normalt igen... Det er sq der mærkeligt ??!! Og faktisk hver morgen kl. 5 kommer der duk oppe på spejlet oppe over karoline matildes badekar og badekarret bliver varmt som om at der er nogle som lige har været i bad...
SEJT IK??? ...???!!
jan 2007
Følger: 53 Følgere: 50 Heste: 8 Emner: 132 Svar: 455
mar 2012
aug 2010
Følger: 23 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 1 Svar: 257
Vi havde taget et billede af vores hus udefra, og i mit gamle værelse er der et ansigt hvilket ligner en mand med en hætte af en art.. dog har jeg aldrig selv oplevet noget inde på det værelse af hvad jeg husker..
En dag også i mit gamle hus var jeg ALENE hjemme med min veninde.. vi havde hund nedenunder.. Vi sad og legede med my little pony (skal lige siges vi var 8 år)
Og så lige pludselig tænder min CD afspiller.. Stikket var hevet ud og der var ingen cd i.. jeg går så hen og banker en gang på den og så går den ud, og lige efter den var gået ud er der en der kalder på os nedenunder.. jeg troede jo det var min mor så jeg løb ned af trappen og ud i bryggerset.. men der var ingen, min hund står dog med rejste børster og kigger ud gennem døren..
Og i mit nye hus, inde på mit værelse har jeg en lampe.. Det er sådan en som ikke har en tænd/sluk knap. men man skal røre selve jernet på lampen for at tænde og slukke..
Jeg sidder tit med den tændt, hvor den lige pludselig er gået ud..
Og så sent som igår slukkede den, så tændte jeg den, så slukkede den igen osv..
Og lampen reagerer ikke på insekter og lignende..
mar 2012
mar 2012
Overnaturlige oplevelser?