{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg kan ikke mere!
  • #1   28. maj 2013 What???!!

• #2   28. maj 2013 ??

• #4   28. maj 2013 Øhm... Okay? Er lidt bange nu o.O

• #6   28. maj 2013 Bare rolig smiley der skal nok dukke en lisså fantastisk hyp op engang smiley

• #7   28. maj 2013 Opret et logment. Men bare fordi man er ked af, sikkert tab af hest, skal man sgu da ikke gå til psykolog? Det var dog en latterlig kommentar!

• #8   28. maj 2013 Min hest er lige blevet taget fra mig og kan ikke rides i 8 måneder! smiley Vil ikke mere! D:

• #9   28. maj 2013 Min hest skal stå stille mellem 6-12 mdr... man lære at leve med det smiley

• #10   28. maj 2013

Altså min hest havde brud på benet, i hele 8 måneder måtte jeg ikke tage ham ud af boksen. Vi overlevede så op med hovedet smiley

• #11   28. maj 2013 Rolig du. I ses jo. smiley

• #12   28. maj 2013 Tror ikke i forstår min kærlighed til den hest smiley Hun var mit et og alt og nu se rjeg hende maks en gang om ugen og rider hende ikke i 8 måneder. smiley Hun var hele min hverdag. Min lille prinsesse smiley

• #13   28. maj 2013 Hvis du elsker hende så meget, så er det jo ikke ridningen der betyder dig noget.

• #14   28. maj 2013 Nej, selvfølgelig ikke, men ikke at se hende mere en 2 timer om ugen maks er rigtig rigtig hårdt for mig når jeg er vant til at se hende 3 timer om dagen .. smiley

• #15   28. maj 2013 Men hvorfor kan du ikke se hende mere da?

• #16   28. maj 2013 Hvorfor0.0?

• #17   28. maj 2013 Hun skla have føl og er blevet taget hjem til ejeren. Før har jeg lånt hende. Og da hun skal væk har jeg ikke mulighed for at se hende mere da jeg er afhænging af at mine forældre kan køre mig derud da stedet ligger langt væk. Og når min mor er studerene og min papfar arbejder langt væk er det svært at nå smiley

• #18   28. maj 2013 Når for den..

Men hvis hun skal have føl så skal hun da være længere tid væk end kun 8 måneder eller ikke?

• #19   28. maj 2013 Nej hun skal have 6 måneder til at få føllet fravendt, men det er først om 2 måneder hun skal fole. Hun var lige ved at tabe føllet så hun er blevet syet sammen bagi. smiley

• #20   28. maj 2013 Nååår på den måde..

Øv også..

• #21   28. maj 2013 Så er det dumt at have lånepony hvis man ikke kan tåle at den bliver taget fra en. Det er man nødt til at være forberedt på. Men det er selvfølgelig træls, men tag det roligt. Du kommer da til at se hende igen, hun er jo ikke helt væk.

• #22   28. maj 2013 Har heller ikke kunne se min part i et år nu pga noget med mit ben.

• #23   28. maj 2013 Mia
    Tror ingen ville kunne tåle det at ens hest uventet bliver taget fra en. Dagen efter er hesten blevet syet bagi, føllet var ved at dø og du kommer ikke til at så meget som at sidde på hesten i 8 måneder! At få alt det kastet lige i hovedet er simpelthen hårdere end noget andet! smiley

• #24   28. maj 2013 Når man låner en andens hest er man bare nødt til at overveje at sådan kan ske. Jeg ved hvordan det er når sådan noget er sket. Men man behøver jo ikke at ride for at have det sjovt med en hest. Syntes da at du skal være glad for at du kan se hende en gang om ugen. Nogle ser aldrig deres lånepony igen

• #25   28. maj 2013 Du kan da tage toget/bussen/cykle, og overnatte over weekenderne -hvis det er så slemt? smiley

• #26   28. maj 2013 Så ville du jo alligevel ikke måtte ride den, men kan godt forstå det er super nedern;)

• #28   28. maj 2013 Du kan da tage toget/bussen/cykle, og overnatte over weekenderne -hvis det er så slemt? smiley

• #30   28. maj 2013 Men du har vel vidst hele tiden af den var ifolet og så har du vel også vidst den skulle væk, så helt uventet har det vel ikke været?
    Måske du skulle finde en ny hest og ride på mens hende den anden går hjemme med følle, så kan du stadig være sammen med heste. smiley

• #31   28. maj 2013 Det er om en hest. Men kan godt miforstås til et menneske...:)

• #32   28. maj 2013 Dokie

Måske du ikke synes tråden giver mening, men at du skriver alverdens ligegyldigheder både her i tråden (og alle mulige andre steder), giver vidst heller ikke så meget mening.

• JJ
    JJ Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 282
    #33   28. maj 2013 Dokie: udstemme er sendt. (og jeg synes i andre skulle gøre det samme). Kan ikke passe at du skal påtrænge dig alle debatter med ligegyldige og fuldstændig ude af kontekst kommentare. Hvis jeg ikke tager helt fejl er du brugeren bad de tidligere kontoer "stranger" og "awesome" og hvis jeg igen ikke tager helt fejl blev du smidt ud. Hvorfor bliver du ikke væk fra HG. Du er her jo ikke for at debattere, men for at snakke med piger. Det er så ynkeligt, og hold op hvor må du være grim, siden ingen piger gider snakke med dig i din dagligdag, siden du bruger 24 i døgnet på at være sølle herinde.

• #35   28. maj 2013 Anton har stået halt on/off i 4 år. Man lære at leve med det..

• JJ
    JJ Tilmeldt:
    maj 2010

#36   28. maj 2013 Dokie: hvis du læste min beskrivelse ville du vide jeg ikke holder hest mere. Og min gamle pony er aflivet - derfor ser jeg ingen grund til at have den oprettet. Jeg er herinde for at debattere med folk der har samme passion som mig - nemlig heste og heste sport. Jeg er herinde for at få gode råd til hvordan jeg finder den rette sadel, eller om min hest skal have mere i foder (for JA, jeg rider såmændt stadig, men ser ingen grund til at oprette de heste jeg træner for andre mennesker).
    Og du sagde det lige helt selv - beskeder, beskeder, beskeder - må je gætte det er fra piger du har ligegyldige "kage"-samtaler med. Du er 23 år, mand, på en heste side, og du prøver at bilde mig ind du bare vil møde mennesker, haha, den skal du længere ud på landet med. Og når du er smidt ud EN GANG, så bliv da væk. En nej, betyder et nej og ikke et måske.
    At du er online på din smartphone hvor end du er - igen må jeg bringe mit tidligere argument på banen - sølle.

Dette er ikke en dating/få-nye-venner side. Det er et debat forum med heste-fokus. Vil du snakke med mennesker må du smutte hen på baboom.

• #38   28. maj 2013 TS må da være glad for at få kaldt sin tråd for meningsløs... Det er jeg da helt sikker på, ikke var hendes budskab.

TS: er ked af at høre, du må undvære din hest. Jeg håber, du kan finde en anden i mellemtiden. Det er nok for det bedste sådan som omstændighederne er lige nu med føllet etc. Håber det går godt med folingen!

• #39   28. maj 2013 Dokie

Jeg tror desværre ikke TS finder hendes tråd meningsløs, så et eller andet sted er det måske ret ærgerligt at diskutere din tilstedeværelse på HG i hendes tråd og ødelægge den på det.

Over and out

• JJ
    JJ Tilmeldt:
    maj 2010

#40   28. maj 2013 Moe: jeps, bestemt enig med dig, og TS, jeg er ked af at jeg bruger dit emne, men nu faldt det lige naturligt. Du må skrive hvis vi skal tage det andet steds hen.

• JJ
    JJ Tilmeldt:
    maj 2010

#41   28. maj 2013 At du har oprettet dig herinde for at snakke med "normale" piger, som du så fint skriver, er jo igen direkte latterligt. For som jeg skrev før er dette ikke en dating/venne side, utroligt du ikke forstod det første gang jeg skrev.

Den med facebook vil jeg vælge at overse, for jeg har ikke anfægtet facebook og at folk er online der hele tiden - det er en del anderledes, end at DU er herinde 24-7, for at snakke med heste piger. Facebook er for venner - følge med i hvad der sker omkring en osv. - du skulle prøve det - Rigtige venner, folk man kender i det virkelig liv......

Hvid du ikke synes de andre gallerier er gode til at finde folk at skrive med, må jeg henvise dig til diverse dating-sites, der har de vidst også venne sektioner, men ikke om andet kan du finde nogle at skrive med, på en platform der er beregnet til det - hvilket HG IKKE ER, bare lige for at nævne det igen, igen, igen, igen.

Kan godt være du skriver godt med folk herinde, but who cares, ud over de piger herinde der går baglæns af glæde over der kommer en fyr herind? Du kommer herind og latterliggør en piges indlæg. En pige der vel og mærke lige har fået taget sin hest fra sig, hvilket er ømt når man er i den alder. Hvis du vil være herinde uden at folk som mig, bliver irriteret over at se dit åndsvage profil billede i emner hvor det ikke burde være, så vil jeg forslå at holde LAV profil og lade være med at gøre HG til din legeplads.

Jeg har stor tiltro til HG smider dig ud IGEN, så jeg har sådan set mit på det rette.

• #43   28. maj 2013 Stop dog, det her hjælper ikke på TS problem. smiley

• JJ
    JJ Tilmeldt:
    maj 2010

#44   28. maj 2013 Dokie: Haha, det er super fint. Jeg er til gengæld ikke ligeglad med du er herinde. Og modsat dig der liker alle dine egne kommentare som den eneste - GODT du er enig med dig selv - så er der vidst et par andre der er enige med mig og det er endda i et emne ikke berretiget til dette.

Godt være du er ligeglad med hvad jeg skriver, men Au Revoir Dokie, HG skal nok sende dig på porten..... IGEN.

• JJ
    JJ Tilmeldt:
    maj 2010

#45   28. maj 2013 Tror næppe det er mig der er sølle. Tror jeg vidst også jeg fik skåret ud i pap oven for.
    Held og lykke med dit cyber-liv.

• JJ
    JJ Tilmeldt:
    maj 2010

#46   28. maj 2013 Jeg har det fint med at tage fejl, men nu er det nu ikke fordi dette er det store nederlag. Du kan jo evt. høre dine likes om de vil skrive med dig.. jubiiiiiiii

Et stort nederlag må være den dag du fandt ud af det var svært at snakke med folk i det virkelige liv.

• JJ
    JJ Tilmeldt:
    maj 2010

#48   28. maj 2013 Dokie: Meget selviscenesættende. Du må trods alt have lært lidt på de sociale medier.
    Jeg opdigter ting? naaaah, vil nok snare kalde det udledning af ting du selv har skrevet. "jeg havde 300 venner på msn" "jeg har over 100 sider med beskeder herinde" "jeg har været på alle gallerier" - Tvivler på du kan jonglere dette samt, opretholde vigtige venskaber. Nå nej, du havde jo din smartphone så du ALTID kunne være online - HURRA for teknologien.

Jeg skal have noget mad. over and out.

• #49   28. maj 2013 Vis nu TS lidt respekt og tag jeres (ret dårligt debateret) diskussion et andet sted hen. At køre så mega personligt mod hinanden hører vidst ikke rigtig til i forum.

• #51   28. maj 2013 Jeg tror virkelig at Mia (TS) sætter pris på at hendes emne blev til en debat om noget helt andet, end hun havde tænkt..
    * ironi kan forekomme*

Til TS: søde Mia, jeg føler med dig.. Har kunne fornemme hvor glad du er for Diamond, og det er altid øv at skulle af med en hest - SPECIELT når det er så pludseligt..
    Men se det på den lyse side, hun lever i sin bedste velgående, og du HAR muligheden for at se hende smiley
    Det bliver nemmere, og hvem ved? Måske kan du "få" hende igen..
    Men indtil da skal du være velkommen til at låne Alex, når du har tid og lyst smiley

STORT kram herfra!

• #52   28. maj 2013 ja det da ikke spor sjovt.. men som nogle af de andre skriver er det altså risikoen ved at låne.. og det må man tage med!
    Desuden.. vil ikke sige det er "Hårdt" ikke og måtte sidde på sin hest? Hvis Alfred blev alvorligt skadet er det jo ikke at jeg ikke kunne ride jeg ville være mest ked af.. snarre det at min bedste kammerat var kommet uheldigt afsted. Men jeg ville stadig kunne nyde ham og hans selskab som han er. smiley

• #53   28. maj 2013 Være du bare glad for at du kommer til at ride den igen...

Undskyld den lidt hårde kommentar, men kan bare ikke ta' folk der er kede af det, fordi de ikke kan ride hesten.

• #54   28. maj 2013 Jeg er jo ikke ked af at jeg ikke kan ride hende! Jeg er ked af at jeg ikke ser hende så meget mere og der går så lang tid før vi kan lave noget sammen igen som longering og løsarbejde!

• #55   28. maj 2013 Men i det mindste får du den da tilbage.
    Så vær du bare glad for, at den ikke skal aflives o.lign., for dét er hårdt.

• #56   28. maj 2013 Ja det må være trist:-/
    Men vær glad for at du ikke har mistet din hest helt!
    Vores elsker pony igennem 8 år, fik akut tarmslyng der gik 4 timer og så var hun væk!:-(
    Ens bedste ven igennem 8 år bliver pludselig revet fra en, uden at man kan gøre noget som helst... Det er hårdt...

• #58   29. maj 2013 "Min hest er taget fra mig og kan ikke rides i 8 måneder"
    Det virker bare som om det er dét der er det forfærdelige.

Men jeg forstår ikke helt. I får den jo tilbage? Så glæd dig da over det smiley

• #59   29. maj 2013 Det er så risikoen ved at låne en hest, og i sær en ifolet hest. Du har vel hele tiden vidst den skulle hjem inden følle kom?

• #61   29. maj 2013 I forstår det jo ikke altså. Undskyld min kommetar men hun er jo bar ked af at hun er blevet taget fra hende! Tag jeg sammen undskyld jeg siger det, men det er sgu ikke meningen med denne tråd at folk skal skrive "Det er jo ikke så slemt" eller sådan noget. Bare at de skriver at de forstår hende er jo det hun gerne vil have. Jeg syntes virkelig at det er synd for hende at den er blevet tråden er blevet ødelagt. På den anden side kan jeg godt forstå at i "flippe ud" på Dokie for han er da godt nok irreterende -.-
    Knus herfra søde - du ved jeg elsker dig og altid vil støtte dig! :* smiley

• #62   29. maj 2013 Karoline: Men hvis det er det vi tænker?
    Ikke for at jokke i det, men man kan ikke bestemme hvad folk svare, og slet ikke på hg :). Jeg kan da godt forstå at hun er ked af det, men syntes hun istedet skal være glad for at hun får hende tilbage :). Og hun har vel hele tiden vist at den skulle tilbage før folingen, så det kan vel ikke komme som et kæmpe chok? smiley

• #63   29. maj 2013 jeg har godt vidst at hun skulle tilbage ja, men ejeren havd lovet at det ville ske senere. Og når alle de ting blive smidt lige i fjæsset på en er det kun folk uden kærlighed til hesten som ikke føler nogen smerte i livet..

• #64   30. maj 2013 Hvorfor ka den ik rides i 8 måneder?
    Jeg passede en hest, den red jeg på en uge efter.
    At der sker komplikation, er jo ik noget nogen ka gøre noget ved.
    Men det er risikoen ved en drægtig hest, og når den var lånt, må det ha været klart fra start, at den dag kom.

Min ene hest er pensionist, hende ser jeg ca 1 gang om måneden.
    Inden hun sku væk, håbede jeg virkelig hun faldt død om, for hun sku ik væk fra mig.
    Men, datoen blev sat, for det var for hestens bedste, ikke mit ego.

Problemet ka du løse, med at låne en vallak i stedet:)

• #65   30. maj 2013 Svarer lige for hende: Der er 2 måneder til folingen, derefter bruges der 6 måneder på fravending smiley

• #66   30. maj 2013 TS: Man kan altså ikke flytte en hest når der er under 1 måned til foling, og to måneder er altså også ret tæt på at flytte den.
    Og det er da klart at følle lige skal blive gammel nok til du kan få den tilbage, syntes selv det er alt for tidligt at fravænne et føl på kun 6 mdr.

Men du kan jo heller ikke haft redet den vildt meget indtil nu, og du kommer til at se den en gang om ugen?
    Jeg var nød til at låne min højt elskede pony ud (som jeg har haft i 10 år) sommeren over da jeg ikke havde råd, eller plads til 3 heste i stalden. Han var væk i 5 mdr og jeg så ham kun et par gange. Men jeg vidste jo at han nok skulle komme tilbage igen.

• #67   3. jun 2013 Bahaha troede da jeg læste overskriften, at du havde fået selvmordstanker eller noget smiley

Undskyld useriøsiteten ^^

• #68   4. jun 2013 Mia det sker hver dag sådan noget, Tequila som jeg passede, og elskede over alt på jorden, blev en dag aflivet, jeg vidste indet inden jeg skulle der ud for at arbejde smiley ja jeg var mega ked af det og såret, men man overlever det hvis bare man ser lyst på nogle ting smiley

• #69   4. jun 2013 Altså vil da sige du skal være glad for, at du i det mindste ved du kommer til at se den igen. Jeg havde en lånepony, der fra den ene dag til den anden gik fra at være min lånepony, til at være nogle andres.

Jeg havde lånt en pony, og da jeg er på studietur i 5 dage, får nogle andre twistet det sådan, at jeg ikke må se eller ride hende mere, fordi de ikke selv gider bruge penge på at købe en ny pony til deres tøs, får de lige gjort sådan, at ejerne siger ja til at de må ride hende, og de får det lavet sådan at jeg slet ikke må se ponyen. De træner ejernes heste, så ejerne følte sig forpligtet til at sige ja.

Dér kan du tale om uventet.

Kommentér på:
Jeg kan ikke mere!

Annonce