{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

Uventet hingstebesøg.! {{forumTopicSubject}}

Mig og Tykke havde et pludseligt og meget uventet hingstebesøg idag..

Jeg står opstaldet på en lille privat gård, og lige pt er Tykke den eneste hoppe. Dem der ejer stedet har to hingste og den ene er kommet på fold lige overfor hende - der er ca 5 meter mellem deres hegn, altså en lille 'gang' hvor jeg skal forbi med hende hver dag, for at få hende ind.
Idag var hingsten noget mere oppe at køre end han plejer at være, og Tykke tissede konstant og var 100 % klar til ham.

Hans fold ligger lige ved siden af vores udendørs ridebane, hvor jeg skulle ride. Jeg havde bestemt mig for at øve med cordeo, og gik lidt med hende på jorden først. Lige inden jeg hopper op, ser jeg så den her hingst komme styrtende mod os, og jeg prøver ihærdigt at få ham væk fra hendes nummi.. Der er en anden dame som råber, og ellers prøver at få ham væk, men det lykkedes ikke - han er ike så vant til at være i hænder, så vi var meget i tvivl om, om han kunne blive aggressiv midt i alt det med hoppe osv.

Desværre når han at komme op på hende flere gange, men jeg får han ned igen. Tror der gik 3 min, hvor han "on/off" var på hende, inden vi fik han fanget. Tykke tog det heldigvis helt rolig, og lod sig absolut ikke mærke af det - som om ingenting var sket..

Nu ligger min tvivl bare meget i om der kan være sket noget? Altså jeg er ikke sikker på om han kom ind i hende, da jeg ikke kunne se noget dernede, da jeg egentlig både holdte Tykke og samtidig klappede ham på benene og mulen for at få ham ned.
For ja som sagt der gik mellem 3 og 5 min, hvor han var "on/off" på hende, og nogen gange i længere tid.
- Skal også have snakket med hende damen imorgen, for at høre om hun så noget.

Føler mig heldig da der hverken skete noget med hingsten eller Tykke. Ville have været så ked af det hvis en af dem var kommet noget til smiley

Har i prøvet noget lign?

Ville egentlig baar dele min "oplevelse" og frustration med jer, og håber i kan hjælpe eller berolige mig smiley

- Nårh ja, efter alt det her fik mig og Tykke øvet i cordeo, og hun løb kun afsted med mig en gang! smiley og så fik min mor lige et billede.. :b her sigter hun så fint efter hegnet -.-' smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uventet hingstebesøg.!
Kommentér på:
Uventet hingstebesøg.!

Annonce